NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش هحب لنفسى ابقى خرابه بيوت 😊😊
هيه مش خرابه بيوت هيه بتلاقي متعتها في كدا وبعدين هوة الغلط عند الراجل مش عندها

انتى متعتك انك تبقى ف علاقه مع واحد متجوز ؟

مش لاقي رد غير يا بخته الصراحه🚶

انهارده قضيت احلى يوم مع احلى راجل لعب و جد و ضحك و رقص و جنس بس بالنسبالى كانت اللحظه المثيره الاكتر بالنسبالى فى نص اليوم و مراته بتتصل بيه من عند اهلها كذا مره و هو مش معبرها عشان منخرجش من المود و لما قعدت ترن كتير قلتله خلاص رد و شوفها عايزه ايه

جبتله الموبايل من بنطلونه و فتحت و شغلت السبيكر و هو بدأ يكلمها و هى متعصبه عليه كالعاده و احنا عريانين و ماسكه بتاعه و على سريرها هى عماله تتكلم و هو مش معبرها اصلا و عايش اللحظه معايا بايده اللى شغاله لعب و تحسيس و حواسه و انا بلعبله و هو بيحاول على اد ما يقدر انه يخفى تنهداته و انفاسه من المتعه و الشهوه و انا فى قمة متعتى و اثارتى و هى معانا على الخط فى الوضع اللى كنا فيه

هو مشى و راح بيت اهله و هيجى تانى بكره من بدرى نكمل اليوم لحد بالليل

طبعا هيجى الناس بتوع حرام عليكى و انت خرابة بيوت و و و
انا كبيره و عارفه الكلام دا كله و مفيش داعى لتكراره عشان مش قادره ابطل و مش عايزه اصلا هى ساعة متعه كل كام اسبوع و خلاص مش خساره فيا
ممكن اكون معك يوم لو تحبي

انهارده قضيت احلى يوم مع احلى راجل لعب و جد و ضحك و رقص و جنس بس بالنسبالى كانت اللحظه المثيره الاكتر بالنسبالى فى نص اليوم و مراته بتتصل بيه من عند اهلها كذا مره و هو مش معبرها عشان منخرجش من المود و لما قعدت ترن كتير قلتله خلاص رد و شوفها عايزه ايه

جبتله الموبايل من بنطلونه و فتحت و شغلت السبيكر و هو بدأ يكلمها و هى متعصبه عليه كالعاده و احنا عريانين و ماسكه بتاعه و على سريرها هى عماله تتكلم و هو مش معبرها اصلا و عايش اللحظه معايا بايده اللى شغاله لعب و تحسيس و حواسه و انا بلعبله و هو بيحاول على اد ما يقدر انه يخفى تنهداته و انفاسه من المتعه و الشهوه و انا فى قمة متعتى و اثارتى و هى معانا على الخط فى الوضع اللى كنا فيه

انا كبيره و عارفه الكلام دا كله و مفيش داعى لتكراره عشان مش قادره ابطل و مش عايزه اصلا هى ساعة متعه كل كام اسبوع و خلاص مش خساره فيا
اتدلعى وطلعى الى جواكى كله ❤️😂 طالما كل فتره وفتره

هيه مش خرابه بيوت هيه بتلاقي متعتها في كدا وبعدين هوة الغلط عند الراجل مش عندها
ميخصنيش
غلط عليه غلط عليها
مش احنا بنقول رأينا وخلاص؟؟
انا بقول رأى وخلاص مش بتناقش

بس تعرفى ياسمر هتحسى بمتعه اكبر بقى لو مراته قفشتكم مره يا لهوووووى على المتعه ده انتى هتاكلى علقه:ROFLMAO::ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: Coder
ميخصنيش
غلط عليه غلط عليها
مش احنا بنقول رأينا وخلاص؟؟
انا بقول رأى وخلاص مش بتناقش
ماشي يبقى متجرحيش فيها بالكلام لان والمفروض أن انتي بنت زيها المفروض تبقى حاسه بيها اكتر من أي راجل

بس تعرفى ياسمر هتحسى بمتعه اكبر بقى لو مراته قفشتكم مره يا لهوووووى على المتعه ده انتى هتاكلى علقه:ROFLMAO::ROFLMAO:
وانا الي بقول عليكي العاقله الي فيهم ومش هتجرسيها

ماشي يبقى متجرحيش فيها بالكلام لان والمفروض أن انتي بنت زيها المفروض تبقى حاسه بيها اكتر من أي راجل
لا ما هو انا زى ما بتقولوا شاذه
فا مش هحس بيها 😊

معلش اسف ليك
وانتا يهمك في ايه الاكونت يبقى صاحبو ولد ولا بنت إذا كنت بتفكر أن انتا تعمل علاقه مع واحده من هنا فا احب اقولك أن مفيش واحده هتوافق تقابل واحد من من مع
معلش اسف ليك
وانتا يهمك في ايه الاكونت يبقى صاحبو ولد ولا بنت إذا كنت بتفكر أن انتا تعمل علاقه مع واحده من هنا فا احب اقولك أن مفيش واحده هتوافق تقابل واحد من من هنا
معلشي اني بدخل انا قابلت كام ست من هنا وقابلتهم حقيقه ومش كل النساء زي بعض وفيهم بقو اصدقاء بجد

• عجبني
التفاعلات: Black Flower
وانا الي بقول عليكي العاقله الي فيهم ومش هتجرسيها
بص يامصطفى الصح صح والغلط غلط وانا عارفه انى بعمل الغلط بس مش هنصح حد بيه وده اللى المفروض يحصل موضوع زى ده اقسم ب**** لو حصلى بس ووقعت تحت ايدى ساعتها هخليهم يتمنوا الموت ومش هيطولوه وده بالنسبالى انا وبتكلم على لسان حالى انا بس

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و Black Flower
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

انتي مثال يا سمر لست اللي هيا بتجذب الراجل لعندها وبجد اتمني اني اقابلك مقابله شخصيه إذا موافقه

اي كان ميوليك اقصد انتي انثى وهيه انثى هتحسو ببعض
عارفه كل دا
بس اللى مستفزنى انها سابت كل الشباب السنجل وراحت لواحد متجوز

بص يامصطفى الصح صح والغلط غلط وانا عارفه انى بعمل الغلط بس مش هنصح حد بيه وده اللى المفروض يحصل موضوع زى ده اقسم ب**** لو حصلى بس ووقعت تحت ايدى ساعتها هخليهم يتمنوا الموت ومش هيطولوه وده بالنسبالى انا وبتكلم على لسان حالى انا بس
أنا معاكي الصح صح والغلط غلط ومننصحش بيه حد
كل واحده اكيد بتحب جوزها يكون ليها بس
بس برضو متجيش واحده مقصره مع جوزها وتطلعو غلطان

أنا معاكي الصح صح والغلط غلط ومننصحش بيه حد
كل واحده اكيد بتحب جوزها يكون ليها بس
بس برضو متجيش واحده مقصره مع جوزها وتطلعو غلطان
وين قالك انها مقصره؟

عارفه كل دا
بس اللى مستفزنى انها سابت كل الشباب السنجل وراحت لواحد متجوز
ديما الراجل المتجوز محبب للبنات والستات عشان بيبقى عندو خبره غير السنجل سواء الي عمل علاقه أو الي معملش

عجبني اوي التعليقات بين مؤيد ومعارض
من وجهه نظري لو انا بدور ع المتعه فهلقيها لو ع الجنس والجنون ف موجود لو ع المنافسه والشعور بالانتصار ف موجود انك تسيب/ي كل ده وتروح تدمر ف علاقه زوجيه ع وشك الانهيار دي خيانه لواحد او واحده زيك زيك/ ها
خيانه لي بالرغم اني معرفوش او معرفهاش اه خيانه مش شخص زيك زيه/ا
بس انا مضربتش حد ع ايده كويس لما جوزك او مراتك تنام مع حد هيقولك مضربتش حد ايده
اخر نقطه الناس بتوع انا عارف انه غلط ومش عايز نصيحه ولا كلمه من حد ده جنون
كأن واحد قالك العمود ده بيكهرب وعارف انه بيكهرب بس همسكه اقل كلمه ده مجنون
اسف ع الاطاله واتمني التوفيق والسعاده لكله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%