NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش متخافش موضوع مش عن الكلوت

مساء الخير عليكم اصحابي ف نسوانجي الراقي♥️
طبعا كلكم عارفين يوم الخميس هو اليوم اللي اغلب السراير بتتهز فيه ف العالم كله ، وياما اجسام بتتروي واجسام تاني بتروي نفسها بنفسها😂
النهاردة الخميس وانا لوحدي مفيش شريك النهاردة ف قاعدة هادية الاقي جه جاري من شوية ودخل بواحدة الشقة ، المهم انه قفل الابواب كويس والشبابيك وجه عند الاوضة اللي ف ضهر الاوضة بتاعتي ومشغل التكييف عشان برا صوت التكييف عالي مع صوت التكييف بتاعي ف محدش يسمع ومقضيها خبط واه و اي واف واح وبح وقبلها صوت اغاني كدا ، خلاني اقوم اتصنت عليهم.

ياجماعة مش كدا قدروا جيرانكم طيب 😂
😂🤌

للامانة هو شديد شكله عليها والبت طلعت خبرة اخش اخبط عليهم وابوظ لليلة😂​
و هو الخميس ده اتنظر من شوية 😅🙏🏼
بس مش مهم المهم اننا نكسر ترند الكلوتات ده بقى 😂😂👌👌

#مجنونه جدا

أخرت القر ده والحسد اليله هتبوظ عليهم

انا لو منك ..منا مش هقعد مقهورة وارازي فى نفسى ..كل شويه هخبط علية وهرخم علية

انا لو منك ..منا مش هقعد مقهورة وارازي فى نفسى ..كل شويه هخبط علية وهرخم علية
حصل يختي وخبطت مرتين وجريت

• بيضحكني
التفاعلات: دندوشه
ممكن تديني نصايح ف مجالك لو مفيهاش تعب
لو حد ميعرفنيش ف انا اسمي ماجيدة ولشتغل ف الماركتنج ، مش متزوجة ، مطلقة من ٧ سنين ، وعمري ٣٤ سنة ، كنت موجودة ف المنتدي باكونت majida ,وعملت اكونت تاني وباسم majida2ودا الاكونت التالت majida3 ، ومش داخلة اهيج ولا اتشرمط علي حد ف اتمني الناس تقدر وتحترم ان الست اللي هنا بني ادمة مش واحدة مستنية شوية لبن او شوية هيجان دقتين من ورا شاشة ، متشكرة انك قريت/ي لحد هنا♥️

لو حد ميعرفنيش ف انا اسمي ماجيدة ولشتغل ف الماركتنج ، مش متزوجة ، مطلقة من ٧ سنين ، وعمري ٣٤ سنة ، كنت موجودة ف المنتدي باكونت majida ,وعملت اكونت تاني وباسم majida2ودا الاكونت التالت majida3 ، ومش داخلة اهيج ولا اتشرمط علي حد ف اتمني الناس تقدر وتحترم ان الست اللي هنا بني ادمة مش واحدة مستنية شوية لبن او شوية هيجان دقتين من ورا شاشة ، متشكرة انك قريت/ي لحد هنا♥️
حلو اسم مجيده ....انتي منين

مساء الخير عليكم اصحابي ف نسوانجي الراقي♥️
طبعا كلكم عارفين يوم الخميس هو اليوم اللي اغلب السراير بتتهز فيه ف العالم كله ، وياما اجسام بتتروي واجسام تاني بتروي نفسها بنفسها😂
النهاردة الخميس وانا لوحدي مفيش شريك النهاردة ف قاعدة هادية الاقي جه جاري من شوية ودخل بواحدة الشقة ، المهم انه قفل الابواب كويس والشبابيك وجه عند الاوضة اللي ف ضهر الاوضة بتاعتي ومشغل التكييف عشان برا صوت التكييف عالي مع صوت التكييف بتاعي ف محدش يسمع ومقضيها خبط واه و اي واف واح وبح وقبلها صوت اغاني كدا ، خلاني اقوم اتصنت عليهم.

ياجماعة مش كدا قدروا جيرانكم طيب 😂
😂🤌

للامانة هو شديد شكله عليها والبت طلعت خبرة اخش اخبط عليهم وابوظ لليلة😂​
متبقيش من قطاعين الأرزاق.....ابتزيه اما يتجوزك لتفضحيه

هههههههه ليه تخوفيهم ياختي سيبيهم لحالهم ههههه غلبااانين خليهم احسن يموتوا من الخضه 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
منوره بأى اسم و فى إنتظار
majida4 :ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: majida3
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ملاحظ ناس كتير هنا بتتكلم عن الكلوت
هيا ايه الحكايه 🤣

طبعا انتى ليكى كل الحريه وانا واحد من الناس يحترم كلامك وليكى كل الحق انك تعبرى عن نفسك واسف لو قولت ليكى اى كلمة ضيقتك 🌹🌹

• أتفق
قلبيك ابيض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%