NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميدو ابن سحر الجامده

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اولا دي مش قصه ولا حكايه بحكيها دي استشاره عايز جواب ليها انا من حوالي3سنين كنت راجل اوي وكنت بغير علي شرفي واهلي وامي واخواتي. البنات لكن دلوقتي مبقتش احس بكدا خالص عايز اعرف اي السبب اني بقيت افكر في امي واخواتي طول الوقت ما هما طول عمرهم بيلبسو ضيق ولبس باين وعريان عمري ما فكرت ابصلهم بصه وحشه اشمعنا الفتره دي تعبان منهم ومن جسمهم وبقيت احب اشوف نظرات الناس لامي ولاخواتي البنات لدرجه اني بقف في البلكونه اتفرج علي اخواتي وامي وهما خارجين واشوف حد بيبص علي جسمهم او بيعاكسهم ولالا وبكون مبسوط اوي وبسخن وبهيج لو لاقيت حد بيبص لامي ولاخواتي بصه شهوه وحاسس اني لو شفت حد زانق امي او حد من اخواتي البنات مش هعمل حاجه لاني مبقتش اغير عليهم خالص عايز اعرف ليه بيحصل معايا كدا وهل انا بس اللي بيحصلي كدا ولا ناس تانيه بيحصلها كدا

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: MZO و الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو نفس الحوار تقريبا في كل مواضيعك

بطل تتفرج على افلام من النوع دة واجمد شوية كدة وانشف

استرجل يعني

• عجبني
التفاعلات: ميدو ابن سحر الجامده
تعالي خاص

• عجبني
التفاعلات: ميدو ابن سحر الجامده
هو نفس الحوار تقريبا في كل مواضيعك

بطل تتفرج على افلام من النوع دة واجمد شوية كدة وانشف

استرجل يعني
مبقتش قادر صدقني الموضوع بقا مسيطر عليا ومش عارف ابطل اتخيل امي او حد من اخواتي بيزنو مع حد وانا بفترج

• عجبني
التفاعلات: MZO
مبقتش قادر صدقني الموضوع بقا مسيطر عليا ومش عارف ابطل اتخيل امي او حد من اخواتي بيزنو مع حد وانا بفترج
انا نصحتك ومقدرش اقولك غير كدة

او روح لدكتور نفسي بقى

بطل تتفرج علي افلام او قصص من النوع ده حاول تطلع الفكره من دماغك
مليش الحق اني اقولك كده بس لو تقدر تخلي اهلك يلبسوا لبس مش ملفت هيساعدك

اولا دي مش قصه ولا حكايه بحكيها دي استشاره عايز جواب ليها انا من حوالي3سنين كنت راجل اوي وكنت بغير علي شرفي واهلي وامي واخواتي. البنات لكن دلوقتي مبقتش احس بكدا خالص عايز اعرف اي السبب اني بقيت افكر في امي واخواتي طول الوقت ما هما طول عمرهم بيلبسو ضيق ولبس باين وعريان عمري ما فكرت ابصلهم بصه وحشه اشمعنا الفتره دي تعبان منهم ومن جسمهم وبقيت احب اشوف نظرات الناس لامي ولاخواتي البنات لدرجه اني بقف في البلكونه اتفرج علي اخواتي وامي وهما خارجين واشوف حد بيبص علي جسمهم او بيعاكسهم ولالا وبكون مبسوط اوي وبسخن وبهيج لو لاقيت حد بيبص لامي ولاخواتي بصه شهوه وحاسس اني لو شفت حد زانق امي او حد من اخواتي البنات مش هعمل حاجه لاني مبقتش اغير عليهم خالص عايز اعرف ليه بيحصل معايا كدا وهل انا بس اللي بيحصلي كدا ولا ناس تانيه بيحصلها كدا
انت كده ماشي في سكة الدياثه

تعال خاص تليجرام او واتس اقولك تعمل اية

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%