NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تعلمت منذ زمن أن أتقبل المختلف بكل ما يحمله من ثقافة وافكار .. فأنا أتقبل المختلف دينيا .. وسياسيا .. وفكريا .. وجنسيا ..

لذلك لي معارف من كل الأديان والطوائف والمذاهب السياسية ، لى معارف مرتدين من خلفية إسلا مية وصاروا مسيحييين ، لى معارف ملاحدة ، لى معارف من طوائف دينية زى الشيعة والقاديانية والدروز ..

هؤلاء أنا اعتبرهم معارف وليسوا اصدقاء ، وعليه .. لو لي صديق بجد من أصدقاء الطفولة اللي بيلحقني في الشدائد واللي باعتمد عليه يكون مكاني وأنا مش موجود .. لو عرفت بالصدفة أن له سلوك جنسي شاذ أو مختلف فلن يؤثر هذا علي صداقتنا بالعكس .. هتبقي مادة الهزار والضحك بيني وبينه ، يعني حتي لو طلع خول وبيتناك وإحنا قاعدين مع بعض سهرانين وعاوز يمشي مثلا هقوله ماتقعد ياد ياخول ! ولا خلاص أكلتك ورايح تدور علي حد ينيكك ؟! 😀
ويبقي له عندى حق النصيحة مش أكتر.
سؤال صغير جداً
هل هو خول لانه بيتناك ؟ وهل هتبقى شايفه خول فعلاً ؟ لان على حد علمي خول صفة ملهاش علاقة بالجنس

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
  • حبيته
التفاعلات: الأستااذ
سوري سوال سطحي وساذج هو الاهم لو معملهاش ف اوضه نومه يعملها فين لامواخذه ما هي اسمها اوضه نومه فليه كامل الحريه طالما ف حدوده الشخصيه يمتع نفسه احتا مالنا ليه نبصله بصه مختلفه
اغلبنا عايز بس يا خايف ياخد خطوه يا خايف من التجربه فبلاش سطحيه
وبترد على سؤال سطحي وساذج ليه ياعيوني وسايب ماجيستيرك ودكتوراتك والمفاعل الننوي وفيزيا الكم وجاي تناقش واحدة سطحية وساذجة ليه ياروحي

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
اكيد هتتغير عشان كدة الميول الجنسية تفضل بينك و بين شريكك و بس

• عجبني
للناس في مايعشقون مذاهب و أوضة النوم أسرارها مينفعش تخرج بره بس ماذا لو خرجت !
يعني لو عرفت ان حد صديقك او عزيز عليك بيعمل حاجة في العلاقة غريبة او مش مألوفة بالنسبة ليك
هل نظرتك هتتغير فيه ؟ هل علاقتكم هتتأثر ؟ وماذا لو انت الشخص ده هل هتحس انك في موقف وحش ؟
لو التصرفات الغريبة دى مع مراته هتكون تصرفات عادية ومفيش مشكله خالص ومش هتاثر على الصداقة، ،، لكن ممكن تخلينى احاول اعمل علاقة مع مراته لو هى بتشاركة فى رغبات المشاركة مع الاخرين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني لو عرفت ان حد صديقك او عزيز عليك بيعمل حاجة في العلاقة غريبة او مش مألوفة بالنسبة ليك
هل نظرتك هتتغير فيه ؟ هل علاقتكم هتتأثر ؟ وماذا لو انت الشخص ده هل هتحس انك في موقف وحش ؟
لا خالص الموضوع دلوقت طبيعي ومتوقع ومش هتفاجئ لو اي حد عمل اي حاجه ف اي وقت

• عجبني
اي حاجه في العلاقه بين الزوجين طبيعيه و متعيبش اي حد كل واحد وليه طريقه يتمتع بيها
ملحوظه .. بتكلم عن العلاقة بين الازواج بعيدا عن العلاقات الخارجية

• عجبني
وبترد على سؤال سطحي وساذج ليه ياعيوني وسايب ماجيستيرك ودكتوراتك والمفاعل الننوي وفيزيا الكم وجاي تناقش واحدة سطحية وساذجة ليه ياروحي
علشان اوقات الاسئله السحطيه بتجيب اهم الاجابات وساعات بيكون ردها نفس الرد بتاعك كده ملوش لازمه فعادي احنا هنا علشلن كل واحد يقول رايه بحريه فسالي برحتك وطالما مغلطش ارد او تعمليلي حظر برحتك

علشان اوقات الاسئله السحطيه بتجيب اهم الاجابات وساعات بيكون ردها نفس الرد بتاعك كده ملوش لازمه فعادي احنا هنا علشلن كل واحد يقول رايه بحريه فسالي برحتك وطالما مغلطش ارد او تعمليلي حظر برحتك
احا مغلطتش ؟
وايوه ياروحي انا اسئلتي سطحية وردودي ملهاش لازمة ايه رأيك متعلقش على حاجة ليا تاني ؟

كل واحد حر ف ميوله
من الغباء اي حد يفرض او يعين نفسه سلطان ورقيب علي اي حد والغباء الاكثر لو دخل كمان ف علاقاته واوضه نومه
اعتقد دا شي مستفز

كل واحد حر ف ميوله
من الغباء اي حد يفرض او يعين نفسه سلطان ورقيب علي اي حد والغباء الاكثر لو دخل كمان ف علاقاته واوضه نومه
اعتقد دا شي مستفز
كلامك صحيح وكل حاجة بس هو ملوش علاقة بكلامي بس بجملت الناس اللي فهمت غلط

• عجبني
التفاعلات: حمامه نونو وبزاز كبيره
كلامك صحيح وكل حاجة بس هو ملوش علاقة بكلامي بس بجملت الناس اللي فهمت غلط
الشخص دا عمري ما ابص له وافكر فيه وحش ابدا
والمفروض هو كمان يتقبلني

• عجبني
التفاعلات: حمامه نونو وبزاز كبيره
سؤال صغير جداً
هل هو خول لانه بيتناك ؟ وهل هتبقى شايفه خول فعلاً ؟ لان على حد علمي خول صفة ملهاش علاقة بالجنس

مال أسئِلتَك عميقة ليه النهاردة كده يا فِسواني ؟! 😀

يا اختي العزيزة أنا إستخدمت اللفظ العامي الدارج وليس المعني الإصطلاحي لكلمة ( خَوَل ) !

الأصل في الفعل أنه( لواط ) والذي يمارس الجنس الخلفي من الذكور إسمه ( لوطي ) سواءً كان يأتي أو يُؤتيَ ، وهو شذوذ عن المألوف في الجنس لذلك سُمي شاذاً .

أما كلمة ( خَوَل ) فمعناها الإصطلاحي ( العبد ) ويقال أنه في بداية القرن التاسع عشر كان الرقص الشرقي محظورا علي النساء ، فكان العبيد من الرجال هم من يقومون بتلك المهمة ( الرقص الشرقي ) وكانوا يتمايلون ويهزون خصورهم كالراقصات حاليا ، وبما أنه خول ( عبد) فإنسحبت الكلمة علي اللوطيون من الرجال ممن يأتيهم الرجال في أدبارهم لإرتباط الفعل الجنسي بالخلاعة والمياصة وكونهم يؤدون ما تفعله النساء .

وفي هذا السياق يحضرني بيتين شعر عن الشواذ بينقحوا عليا وعاوز أقولهم 😀

يأتي ويُؤتي وهذا شيء
يأنف من فِعِله الكللاببُ
فمرة إيره نِصابُ
ومرة دُبره قرابُ
كالفأس لا يستطيع قطعاً
إلا وفي دُبره نصابُ 🤣🤣

أيوة .. مالها ؟

متعرفش حاجة عنها ولا إيه ؟ مسمعتش عن ميرزا غُلام أحمد ؟
لا خلاص عملت عليها بحث كامل متكامل بس الصراحة اول مرة اسمع عنها كان منك

• عجبني
لا خلاص عملت عليها بحث كامل متكامل بس الصراحة اول مرة اسمع عنها كان منك

أي خودعة

أدينا بنعلمكم ببلاش .. بس إياك يطمر 🤣🤣

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%