NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب ما تبدل انت وابن خالتك وكل واحد يعشر كس ام التانى لغاي ما تحبل

بجد اه مامي اخر مرة قالتلي تعالى اقفلي السنتيان تعبت طبعا
حصلت معايا اكتر من مرا احححح

ايه المشكله

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Saadaref
مهو انا لما ارجع من البيت و الاقي مامي و خالتي قاعدين كده و ابن خالتي قاعد لازم اولع و لما مامي تديثني و تعرصني كده بجسمها ده

ده غير انها بتفضل قاعدة بلبس زي ده في البيت بالاندر بس و انا بجد بسخن بجد و جسمي كله بيسخن اعمل ايه بقيت نفسي حد من صحابي الهيجانين يجوا البيت مرة و يشوفوها كده او ملط خالص

اجيلك البيت أمتع امك اللبوة ياديوث

مهو انا لما ارجع من البيت و الاقي مامي و خالتي قاعدين كده و ابن خالتي قاعد لازم اولع و لما مامي تديثني و تعرصني كده بجسمها ده

ده غير انها بتفضل قاعدة بلبس زي ده في البيت بالاندر بس و انا بجد بسخن بجد و جسمي كله بيسخن اعمل ايه بقيت نفسي حد من صحابي الهيجانين يجوا البيت مرة و يشوفوها كده او ملط خالص

امك جسمها فاجر اوي اجمل جسم شوفته جامده بجد جسمها ده يتقال فيه شعر من جماله لو نفسك تشوف زبري بيدلعها كلمني نفسي ارضع حلماتها وادوق عسل كسها ولعت زبري بجسم امك يا حبيب قلبي

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Jojo45
بتريح زبك وتديثك

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Saadaref

امك وخالتك ملبن يا ديووووووثهم

عايشين مع شراميط تعرصني وتفشخنا تديث

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: as@as، Abn sawsan و Saadaref
  • عجبني
التفاعلات: ميدو ابن غادة
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%