NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وحشوني اوي ياض من اخر نيكه قولهم فحلكو جي قريب اوي

• حبيته
التفاعلات: منير العرص
  • عجبني
التفاعلات: عنتيل المرح
محارمنا شراميط يستاهلو آكتر من كده

بس باين عليهم جامدين اوي وشرقانين نيك

• حبيته
😂 استثمر الفكره وخود عل ساعه

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
😂 استثمر الفكره وخود عل ساعه
للاسف مقدرش اخد عليهم فلوس علشان احنا كلاب رخيصة و لحم ماما و اختي رخيص

• جامد
التفاعلات: Syria ♥️
للاسف مقدرش اخد عليهم فلوس علشان احنا كلاب رخيصة و لحم ماما و اختي رخيص
انا بحب الغالي 🤤 وبحب الي تبسطني تاخد تعبتها

كلمني خاص يكسمك

ماما و اختي قررو يقفو قدام البلطجي بتاع المنطقة راح جاب رجالته عمل معاهم الواجب و من ساعتها و هما شراميط المنطقة و بيتنا دايما مفتوح لأي راجل يجي يفشخهم
مشاهدة المرفق 260986مشاهدة المرفق 260987مشاهدة المرفق 260988مشاهدة المرفق 260989مشاهدة المرفق 260990مشاهدة المرفق 260991مشاهدة المرفق 260992مشاهدة المرفق 260993مشاهدة المرفق 260994مشاهدة المرفق 260995مشاهدة المرفق 260996مشاهدة المرفق 260997
و من ساعتها بقي اسم ماما مرام الخنزيرة
و اختي بقت مني الكلبة بلاعة الازبار
و انا منير ابن الخنزيرة العرص
تعال خاص يابن المره الشرموطه يااخو البوه المتناكه

ماما و اختي قررو يقفو قدام البلطجي بتاع المنطقة راح جاب رجالته عمل معاهم الواجب و من ساعتها و هما شراميط المنطقة و بيتنا دايما مفتوح لأي راجل يجي يفشخهم
مشاهدة المرفق 260986مشاهدة المرفق 260987مشاهدة المرفق 260988مشاهدة المرفق 260989مشاهدة المرفق 260990مشاهدة المرفق 260991مشاهدة المرفق 260992مشاهدة المرفق 260993مشاهدة المرفق 260994مشاهدة المرفق 260995مشاهدة المرفق 260996مشاهدة المرفق 260997
و من ساعتها بقي اسم ماما مرام الخنزيرة
و اختي بقت مني الكلبة بلاعة الازبار
و انا منير ابن الخنزيرة العرص
مـرآتگ. وامك واختك وخطيبتك جامدين اووي ويجننوا اوى اوى اوى ياحبيبى. وعليها بزاز تهبل

واروح منومها ع بطنها واشتغل العب ف خرمها الشرموطة النجسة متزعلشى لما ترجعلك البيت عشار مني هفشخها قدامك وانت تنضف كسها وطيزها من لبنى الطاهر

اللي عاوز المتعه يجيلي خاص

دول بينيكوني مع ماما و مراتي
وزوجوني وحدة شرموطة عشان ينيكوها معنا براحتنا

ده اخرة البيت اللي فيه خول ديوث شبهك يا ابن كسها

ده احلي عقاب ده😍

احلى واروع غلطه ي ريت محارمي الزانيات الشراميط يغلطو مثل امك واختك لكن انا عارف انو عندي محارم قحاب نجسات ورخاص مارح يغلطو بنات الشرموطه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%