NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Zoma41

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
16 فبراير 2023
المشاركات
55
مستوى التفاعل
212
نقاط
663
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ازيكم انا زوزو اول قصه ليا

الابطال :

انا زوزو 25 سنه

ماما شيرين مديره مدرسه ثانوى45

وصف ماما تقدرو تقولو ميلف طولها 168 ووزنها 79

بزازها كبار منفوخين ومرفوعين وطيزها مشدوده ومدوره وهى جسمها ابيض ملبن لو لمست جسمها يعلم

القصه بدات لما كنت فى تالته ثانوى وعند ماما فالمدرسه ساعتها كانت لسه متعينه جديد مديره المدرسه وفنفس الوقت كانت مدرستىفالفصل

فيوم روحنا المدرسه وانا عارف ان عندنا حصه ماما يومها ماما كانت لابسه عبايه سودا ضيقه وتحتها اندر احمر وبرا اسود المهم ماما دخلتوهى قاعده عالكرسى وبتشرح سرحت وحطت رجل على رجل وظهر سمانتها بيضه منوره لبن وكنا عدد قليل فالفصل وخدت بالى ان الولادكلها متنحه فرجليها وانا من زمان اصلا بحب اعرص على ماما فضلت ساكت لقيت الى قاعد جنبى كان اسمه مصطفى فك بنطلونه وبيلعبفى زبه كان كبير محسيتش بنفسى غير وانا ماسك زبه وبضربله عشره لحد ما جابهم فايدى ولحستهم وبعد اليوم مخلص وهو بيبص لماماوهى ماشيه ترقص طيازها قولتله عجباك قالى هتجنن قولتله خلاص تعلالى البيت بليل روحنا وماما عملت الغدا وكلنا وانا نزلت روحتدروسى وبعدها مصطفى كلمنى قابلنى عالقهوه قعدنا سوا اول ما قعدنا قالى انا مش قادر وعايز انيك امك قولتله طب ازاى اتفقنا انىاحطلها منوم سبقته عالبيت وقولت لماما تشربى معايا عصير قالت ماشى ادتلها كوبايه العصير وفيه منوم ودخلت اوضتى عشان اكلممصطفى

انا :ايه يسطا جاهز اللبوه هتنام دلوقتى وتيجى تركبها

مصطفى :انا مسافه السكه وابقى عندك

انا :طب يسطا وانا هدخل امى الاوضه عشان تبقى دخلتك على كس امى سلام

قفلت ولسه بلف لقيت ماما واقفه ومتنحه من الصدمه

انا خوفت لسه هتكلم لقيتها لطشتنى بالقلم

ماما:جايب صاحبك ينيكنى يبن المتناكه طب وحياه شرف كسمك لاخليه ينكنى وانا صاحبه ويفشخ شرفى قدامك يبن الوسخه

خرجت راحت اوضتها ومصطفى جه فتحتله وانا ساكت لقيته بيقولى : اللبوه فين

لقيت ماما خارجه من اوضتها بقميص نوم اسود شفاف وواصل لحد تحت كسها

ماما: ايه يقلبى جاهز تعشر ام الخول ده

ايه رايكو لو حابين اكمل
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 3asheq Algens, Dababa, Ahmed Fadel و 16 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازيكم انا زوزو اول قصه ليا

الابطال :

انا زوزو 25 سنه

ماما شيرين مديره مدرسه ثانوى45

وصف ماما تقدرو تقولو ميلف طولها 168 ووزنها 79

بزازها كبار منفوخين ومرفوعين وطيزها مشدوده ومدوره وهى جسمها ابيض ملبن لو لمست جسمها يعلم

القصه بدات لما كنت فى تالته ثانوى وعند ماما فالمدرسه ساعتها كانت لسه متعينه جديد مديره المدرسه وفنفس الوقت كانت مدرستىفالفصل

فيوم روحنا المدرسه وانا عارف ان عندنا حصه ماما يومها ماما كانت لابسه عبايه سودا ضيقه وتحتها اندر احمر وبرا اسود المهم ماما دخلتوهى قاعده عالكرسى وبتشرح سرحت وحطت رجل على رجل وظهر سمانتها بيضه منوره لبن وكنا عدد قليل فالفصل وخدت بالى ان الولادكلها متنحه فرجليها وانا من زمان اصلا بحب اعرص على ماما فضلت ساكت لقيت الى قاعد جنبى كان اسمه مصطفى فك بنطلونه وبيلعبفى زبه كان كبير محسيتش بنفسى غير وانا ماسك زبه وبضربله عشره لحد ما جابهم فايدى ولحستهم وبعد اليوم مخلص وهو بيبص لماماوهى ماشيه ترقص طيازها قولتله عجباك قالى هتجنن قولتله خلاص تعلالى البيت بليل روحنا وماما عملت الغدا وكلنا وانا نزلت روحتدروسى وبعدها مصطفى كلمنى قابلنى عالقهوه قعدنا سوا اول ما قعدنا قالى انا مش قادر وعايز انيك امك قولتله طب ازاى اتفقنا انىاحطلها منوم سبقته عالبيت وقولت لماما تشربى معايا عصير قالت ماشى ادتلها كوبايه العصير وفيه منوم ودخلت اوضتى عشان اكلممصطفى

انا :ايه يسطا جاهز اللبوه هتنام دلوقتى وتيجى تركبها

مصطفى :انا مسافه السكه وابقى عندك

انا :طب يسطا وانا هدخل امى الاوضه عشان تبقى دخلتك على كس امى سلام

قفلت ولسه بلف لقيت ماما واقفه ومتنحه من الصدمه

انا خوفت لسه هتكلم لقيتها لطشتنى بالقلم

ماما:جايب صاحبك ينيكنى يبن المتناكه طب وحياه شرف كسمك لاخليه ينكنى وانا صاحبه ويفشخ شرفى قدامك يبن الوسخه

خرجت راحت اوضتها ومصطفى جه فتحتله وانا ساكت لقيته بيقولى : اللبوه فين

لقيت ماما خارجه من اوضتها بقميص نوم اسود شفاف وواصل لحد تحت كسها

ماما: ايه يقلبى جاهز تعشر ام الخول ده

ايه رايكو لو حابين اكمل
ملناش نفس نعشر ماما يا روح ماما
 
جميله كمل ومتعنا
 
  • عجبني
التفاعلات: عبود الملك
ازيكم انا زوزو اول قصه ليا

الابطال :

انا زوزو 25 سنه

ماما شيرين مديره مدرسه ثانوى45

وصف ماما تقدرو تقولو ميلف طولها 168 ووزنها 79

بزازها كبار منفوخين ومرفوعين وطيزها مشدوده ومدوره وهى جسمها ابيض ملبن لو لمست جسمها يعلم

القصه بدات لما كنت فى تالته ثانوى وعند ماما فالمدرسه ساعتها كانت لسه متعينه جديد مديره المدرسه وفنفس الوقت كانت مدرستىفالفصل

فيوم روحنا المدرسه وانا عارف ان عندنا حصه ماما يومها ماما كانت لابسه عبايه سودا ضيقه وتحتها اندر احمر وبرا اسود المهم ماما دخلتوهى قاعده عالكرسى وبتشرح سرحت وحطت رجل على رجل وظهر سمانتها بيضه منوره لبن وكنا عدد قليل فالفصل وخدت بالى ان الولادكلها متنحه فرجليها وانا من زمان اصلا بحب اعرص على ماما فضلت ساكت لقيت الى قاعد جنبى كان اسمه مصطفى فك بنطلونه وبيلعبفى زبه كان كبير محسيتش بنفسى غير وانا ماسك زبه وبضربله عشره لحد ما جابهم فايدى ولحستهم وبعد اليوم مخلص وهو بيبص لماماوهى ماشيه ترقص طيازها قولتله عجباك قالى هتجنن قولتله خلاص تعلالى البيت بليل روحنا وماما عملت الغدا وكلنا وانا نزلت روحتدروسى وبعدها مصطفى كلمنى قابلنى عالقهوه قعدنا سوا اول ما قعدنا قالى انا مش قادر وعايز انيك امك قولتله طب ازاى اتفقنا انىاحطلها منوم سبقته عالبيت وقولت لماما تشربى معايا عصير قالت ماشى ادتلها كوبايه العصير وفيه منوم ودخلت اوضتى عشان اكلممصطفى

انا :ايه يسطا جاهز اللبوه هتنام دلوقتى وتيجى تركبها

مصطفى :انا مسافه السكه وابقى عندك

انا :طب يسطا وانا هدخل امى الاوضه عشان تبقى دخلتك على كس امى سلام

قفلت ولسه بلف لقيت ماما واقفه ومتنحه من الصدمه

انا خوفت لسه هتكلم لقيتها لطشتنى بالقلم

ماما:جايب صاحبك ينيكنى يبن المتناكه طب وحياه شرف كسمك لاخليه ينكنى وانا صاحبه ويفشخ شرفى قدامك يبن الوسخه

خرجت راحت اوضتها ومصطفى جه فتحتله وانا ساكت لقيته بيقولى : اللبوه فين

لقيت ماما خارجه من اوضتها بقميص نوم اسود شفاف وواصل لحد تحت كسها

ماما: ايه يقلبى جاهز تعشر ام الخول ده

ايه رايكو لو حابين اكمل
الجزء الثانى

ماما : ايه يقلبى جاهز تعشر ام الخول

مصطفى :طبعا جاهز

دخل مصطفى على ماما مسك راسها وهرى شفايفها بوووس ومص فى شفايفها وماما بتدعك زبه من البنطلون

وفضلت ماما تقلعه ومصطفى نام عالسرير وماما قلعت القميص وبقت عريانه ملط ونزلت على ركبها بين رجليه ومسكت زبه فضلت تلحسه كلهوتمص بضانه وتمص راس زبه وهو سخن او ومسك راسها وفضل ينيك بوقها

ماما:اممممغععععااععععععع شايف يكسمك زبر صاحبك

وبعدها شال ماما نيمها عالسرير ونزل فشخ كسها الوردى الغرقان لحس ولعب بصوابعه لحد ما ماما جابت شهوتها وغرقت وشه

مصطفى:جاهزه يمتناكه

ماما :دخله ابوس ايدك

رزع زبه للاخر فكس ماما

ماما:اااااااااه اااااااه اااااحا زبرك كبير اوى فشخنى الااااه ايوه نيك نيك ام صاحبك الوسخه نييييك

فضل مصطفى يرزع زبه فكس ماما وبعدين شاله وقلبها فى وضع الدوجى

ودعك خرم طيزها بمايه كسها

ومره واحده رزعه فخرم طيز ماما وهو شادد شعرها ووشها ناحيتى

ماما راحت مبرقه وفاتحه بقها ومش عارفه تصوت

ماما: خخخخخخخخخخخخ شرمتنى يا حبيبى اااااااااااه امك اتفتحت تانى يخول ااااااااااااه اااااااااااه نيك كمان افشخ خرم طيزى

وجسمها محمر من كتر النيك

فضل مصطفى يرزع زبه لحد ما جاب فطيزها وعباها لبنه

وخرج زبه واترمى عالسرير

وانا جيت جرى دفست وشى فطيز ماما الحس خرمها وابلع لبنه

ومن ساعتها بقيت زوزو ابن شوشو مطيز اللبوه♥️
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Dababa, Ana loka, Dr. Strange و 8 آخرين
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%