NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋

نسوانجى الاصلى
نمبر وان متحرر
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
عدم الإفصاح

‏انت متخيل كميه النجاسه الي في طيز امك كام واحد قفش لحمها و كام واحد عشر كسها لبن و كام دكر عشر طيزها عشان تكبر و تبقي جامده كدا طيز امك دي هيموت عليها رجاله المنطقه كلها بس امك بتصدرها للي يقدرها بس وانت اخرك تشم في كلوتتها الي مليانه نجاسه ي خول و تشم ريحه قياصها الي ماليه الشقه

• عجبني
التفاعلات: Mostafaelshazly, kingoffighter23, Sandro و 3 آخرين

‏انت متخيل كميه النجاسه الي في طيز امك كام واحد قفش لحمها و كام واحد عشر كسها لبن و كام دكر عشر طيزها عشان تكبر و تبقي جامده كدا طيز امك دي هيموت عليها رجاله المنطقه كلها بس امك بتصدرها للي يقدرها بس وانت اخرك تشم في كلوتتها الي مليانه نجاسه ي خول و تشم ريحه قياصها الي ماليه الشقه

تعالى تليجرام او كيك و انا اقدرلك كسها و طيزها

مش محتاج اتخيل شوفت الكلام ده مع امك فى السرير وانا بحطو لقيتو دخل بسهولة اوى اتارى بنت الجزمة بتاخد زوبرين فى كسها وتلاتة فى طيزها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز انيك ماما
ازااى؟؟

• عجبني
التفاعلات: حسام محمد العراقي و Mohand3345
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%