NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المتناكة اسمها ايه؟

• عجبني
التفاعلات: Alaa69
هخليها هي الي تقولي تعالي اركبني

سكه ايه اللبوه دى تتشد زى ماهى كدا من شعرها وتفلقس وارفعلها القميص المتناكه إلى لابساه وارشق زبى فخرمها وانت قاعد تحتها تمص بيضى وانا بنيك اللبوه وتشرب اللبن إلى هينقط من خرمها النجس
لو انت صاحبي وجيت عندي البيت ولقيت ماما لابسة كده قدامك هتحاول تجيب سكة معاها وتشقطها ولا هتعمل ايه🥵🥵

• عجبني
التفاعلات: منير علي
لو انت صاحبي وجيت عندي البيت ولقيت ماما لابسة كده قدامك هتحاول تجيب سكة معاها وتشقطها ولا هتعمل ايه🥵🥵

هشيلها اخدها اوضتك افشخها نيك قدامك

• عجبني
التفاعلات: منير علي
انا امي بتطلع قدامي صاحبي بجلبيه نص كم ومش لابسه حاجه تحتها وحلمتها بتبقى باينه
الكلام ده حقيقي

• عجبني
التفاعلات: Volcano2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

طالما لابسه كده يبقى مش عايزه تتشقط دي عايزه تتناك علطول

هركبها واخليك تلحس كسها

انا امي بتطلع قدامي صاحبي بجلبيه نص كم ومش لابسه حاجه تحتها وحلمتها بتبقى باينه
الكلام ده حقيقي
أنا لو صاحبك كنت شقطتها و مش هرتاح الا لما انيكها

خخخخ هقطع البتاع ده من علي طيزها واحشر زبي كلو جوا كسها اقعد ارزع جامد وافشخ كسها وآماله بلبني وتخليك تبلع لبني كلو اححح

هقوم مدخل زوبري براحه خالص فيها

ماما بتحب تهيج اصحابي اوي

• عجبني
التفاعلات: Volcano2

ماما بتبقى لابس قمضان حمالات وتقولى دول صحابك ايه يعنى

اوف كسم طيزها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%