NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

klopr

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ماسك فيديوهات على جارتي وورتها فضلت تعيط وتترجاني انا عايز انيكها بس صعبانة عليا اعمل ايه

• الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الزبير الأول, رجل من زمن فات, ℍ𝕌ℕ𝕋𝔼ℝ 𝔹𝕀𝕋ℂℍ𝕊 👑 و 4 آخرين
ماسك فيديوهات على جارتي وورتها فضلت تعيط وتترجاني انا عايز انيكها بس صعبانة عليا اعمل ايه
أعمل راجل تعرف ولا صعبه عليك

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة، متحرر👩❤️👨 و الجنتل الزبير
مش هقولك انه هيترد ليك ولاكما تدين تدان لان اكيد انت فكرت فى كده الف مره بس هسالك سؤال واحد بس هل هتقبل على نفسك انك تعمل علاقه مع واحده غصب عنها ومش برضاها هتقبل على نفسك كده فكر تانى مفيش احلى من الرضا والقبول بين الطرفين

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، زهايمر و Ghada Ahmed
و بعدين .. حتى لو وافقت .. انت هتحس برجولتك كده و هتستمتع ..؟؟؟؟
بالعكس عمرك مهتبسطك علاقة مبنية على الخوف و الغصب و الابتزاز ..
خليك راجل و سيبها في حالها ...

• عجبني
التفاعلات: Ghada Ahmed
نصيحه حتى لو رضخت لتهديدك وسلمت نفسها ليك بردو مش هتلاقى المتعه معاها

• عجبني
التفاعلات: The_Wander, I Love Ass, Freyr و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممممم

المفروض انت انسان ، يعني من الانسانية ، اكيد بتعرف الانسانية ، طبع الانسانية احسن من اي دين واي معتقدات واي تربية واي اشي ، الانسانية انك تتصرف كإنسان بغص النظر رجل ولا مرأة عشان المصطلح بشمل الثنين ، فلو بدك تعرف شو تعمل ، بس اعمل انسان وتصرف بانسانيتك

البنت هاي قدامها طريقين

- تطاوع حضرتك وانت ما تصدق طبعا وتشلقها وتتخلى عنها وومكن تفضحها وعالاغلب هي رح تنتحر من الندم بعد علاقتكم

- ما تطاوعك وتروح انت تنشر الفيديوز وتفضحها واما اهلها بذبحوها او هي رح تنتحر من الخوف من العار وممكن تهرب وتعيش حياتها ك بائعة هواء او اي اشي ثاني نهايته مأساوية

يعني الطريقين رح يدمرو البنت ، في طريق ثالث هذا هدية مني الك اسمه الانسانية

- تصلح غلطك وتشطب الفيديوز قدامها وتخليها تعيش حياتها بسلام وممكن فرصتك تكبر معها لانها حست انك انسان ورجل وتعجب فيك وتوخذ اللي بدك اياه منها بس برضاها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: MB’s w، نفرتيتي اللبوة و Ghada Ahmed
خليها هيه تمسح الفيديوهات دي وسبها في حالها
ومتفتكرش أنها كدا شيفاك راجل بالعكس هيه كدا بتكرهك وحتى لو هيه وافقت تعمل معاك حاجه هتبقى مغصوبه عشان الفيديوهات دي فا خليها هيه الي تمسحهم احسن عشان تكبر في نظرها وممكن تخليك تنام معها وهيه مطمنه ليك

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الزبير الأول و Ghada Ahmed
خليها هيه تمسح الفيديوهات دي وسبها في حالها
ومتفتكرش أنها كدا شيفاك راجل بالعكس هيه كدا بتكرهك وحتى لو هيه وافقت تعمل معاك حاجه هتبقى مغصوبه عشان الفيديوهات دي فا خليها هيه الي تمسحهم احسن عشان تكبر في نظرها وممكن تخليك تنام معها وهيه مطمنه ليك
مشكله اني تعبان ومش لاقي انا لو لاقي كنت مسحت

مهو مشكله اني تعبان وعايز وبرضو مش عايز اذيها

مش هقولك انه هيترد ليك ولاكما تدين تدان لان اكيد انت فكرت فى كده الف مره بس هسالك سؤال واحد بس هل هتقبل على نفسك انك تعمل علاقه مع واحده غصب عنها ومش برضاها هتقبل على نفسك كده فكر تانى مفيش احلى من الرضا والقبول بين الطرفين
طب اعمل ايه وانا شاب اعزب مش لاقي حتى ورق شجر انا مش عايز اذيها

ده أسمه اغتصاب و ابتزاز الأتنين مع بعض يا برنس!!

كون شخص راقي واديها الفيديوهات وامسحهم قدامها هي كده هتحبك اكتر وهتشوفك علي انك راجل

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول و Freyr
عايز تنام معاها اطلع راجل معاها عرفها انك مش هتستغل الفيديوهات وقرب منها لو جات منها هتبقي كسبت اولا احترامك لنفسك وثانيا متعتك معاها

ايه الممتع فكدا

اثبتلها انك راجل و امسح الفيديوهات قدامها هى هتجيلك لوحدها و هتبقى بتاعتك لاكن تهددها بفديوهات عمرك ما هتتبسط حتى لو واقفت انك تنيكها

طب منا ماسك برضه بس فكك يابني لو ماكنتش هي اللي عاوزاك يبقي فكك كبر ده مفيهوش متعه هاتبقي اكنك بتضرب ١٠ بس هايبقي ممكن فضيحه كمان لانك ممكن تتفضح زيها

بجد انتا مش مكسوف من نفسك
فين الرجوله والشهامه والجدعنه سواء لاقي أو مش لاقي كبر الناس عشان الناس تكببرلك

ميصعبش عليك غالي دوس بس من غير ازي بجد

هو انتا لوحدك الى عازب معظم الى كدا ولنا وقع منى حاجات كتير كدا وبخش اكلمهم بس مش ببتز بقولها خلى بالك الى بتكلميه طلع خول اصل معلش ممكن اختك او حد من عيلتك بتعزه تحب واحد يوعدها بالجواز ومن حبها والظروف وتفكير شيطانى يتحكم فيها تعمل كدا وهوبا طلع هو خول و يفضحها ويجى واحد زيك يبتزها سواء اختك امك او امهما او بنتك فيما بعد كلنا بنعلط احنا مش ملايكه ف ابعد والنيك هيجى لحد عندك ف معادك ع راى واحد حكيم متسرقش نيكه من حد عشان محدش بجى يسرق النيكه بتاعتك يعنى متاخدش واحده غصب او تجرى ورا واحده متجوزه عشان زى م انتا بتفكر كدا غيرك بيفكر زيك كتير ف متفتكرش انتا الفشيخ ومحدش هيعرف يعمل زيك ف المجره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%