NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: ناقد بناء و عضو محذوف 78635
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و ناقد بناء
جامده جدا

• حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635
تصدقنى لو قولتلك انى كل يوم لازم اقرا اخر ٣ اجزاء فى السلسله دى ؟
انت انسان متعب جدا يا صاحبى .... انت رجعت مايكل فى السلسله الجديده و كل حاجه بس برضه اللى انت عملته فى اخر ٣ اجزاء من السلسله دى هو قمة الابداع .
انت قدرت توصل الاحساس بالحب و الحزن الحقيقى و الوجع بكلمات و تصرفات بسيطه اوى لدرجة انها بقت صادقه جدا .
صحيح انا حالف اخطفك عشان كسلك بس لازم اقولك الحقيقه انك كاتب عبقرى .

• جامد
تصدقنى لو قولتلك انى كل يوم لازم اقرا اخر ٣ اجزاء فى السلسله دى ؟
انت انسان متعب جدا يا صاحبى .... انت رجعت مايكل فى السلسله الجديده و كل حاجه بس برضه اللى انت عملته فى اخر ٣ اجزاء من السلسله دى هو قمة الابداع .
انت قدرت توصل الاحساس بالحب و الحزن الحقيقى و الوجع بكلمات و تصرفات بسيطه اوى لدرجة انها بقت صادقه جدا .
صحيح انا حالف اخطفك عشان كسلك بس لازم اقولك الحقيقه انك كاتب عبقرى .
ال٣ اجزاء دول حرفيا انا كتبتهم بليل كنت لسا متفرج علي فيلم (interstellar) فكان طالب معايا بنكد نيييييك ، فدخلت عملت اللي عملته دا ...اتكتبه كلهم ورا بعض بس بعد كدا لما جيت انزلهم عدلت عليهم شويه ومنه لله ماثيو ماكونهي بقي 😂 😂

لا مكسلتش ولا حاجه بس برتب افكار يعني في حاجات بعد ماكتبتها لقيته اعاديه مش هتجيب ، فبمسح واكتب تاني

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
ال٣ اجزاء دول حرفيا انا كتبتهم بليل كنت لسا متفرج علي فيلم (interstellar) فكان طالب معايا بنكد نيييييك ، فدخلت عملت اللي عملته دا ...اتكتبه كلهم ورا بعض بس بعد كدا لما جيت انزلهم عدلت عليهم شويه ومنه لله ماثيو ماكونهي بقي 😂 😂

لا مكسلتش ولا حاجه بس برتب افكار يعني في حاجات بعد ماكتبتها لقيته اعاديه مش هتجيب ، فبمسح واكتب تاني
تسلم يا مدير ( مهو بعد كده مش هقولك الا يا مدير ) بس متتأخرش علينا و ماثيو ماكونهى انا هعرف اتصرف معاه ابن الوارمه ده .

• بيضحكني
تسلم يا مدير ( مهو بعد كده مش هقولك الا يا مدير ) بس متتأخرش علينا و ماثيو ماكونهى انا هعرف اتصرف معاه ابن الوارمه ده .
ياعم مدير ايه وخرا ايه بس اقعددددد 😂

ماثيوووووو منه لله ، تصدق كنت ناوي اسمي ابني في القصه ماثيو مش عارف ايه اللي خلاني اسميه جونيور

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
ياعم مدير ايه وخرا ايه بس اقعددددد 😂

ماثيوووووو منه لله ، تصدق كنت ناوي اسمي ابني في القصه ماثيو مش عارف ايه اللي خلاني اسميه جونيور
ماله جونيور .... ده عسل حتى و مسكر

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
حبيبي يالووووووردودي ، مستنيك في راجناروك
خلصت الخمس اجزاء المكتوبين بس للاسف الاجزاء بقت اقصر من الاول حاول تكبر الاجزاء اكتر من كده

• جامد
خلصت الخمس اجزاء المكتوبين بس للاسف الاجزاء بقت اقصر من الاول حاول تكبر الاجزاء اكتر من كده
حرام عليييييك بقي الخامس صغير ولا انت اللي الاحداث شداك فحسيت انها قصيره

دي ٦٦ صفحه 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: LORDDODY
حرام عليييييك بقي الخامس صغير ولا انت اللي الاحداث شداك فحسيت انها قصيره

دي ٦٦ صفحه 😂 😂
للاسف انا الى بقرأ بسرعه و فعلا الاحداث تشد بس تحس ان اول السلسله كانت الاجزاء اطول من كده بجد

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%