NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الامبراطور .. اخراج طارق العريان او البيضه و الحجر .. اخراج على عبد الخالق اما الحريف فكان بطولة عادل امام و اخراج محمد خان
انت بتستعمانى يا هرم ؟
مقدرش ياشيخ حووووووسني 😂 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 7am0، ناقد بناء و Ehab Demian
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سلفني ٣ جنيه ارجع بيتنا والنبي
أبعد ما فعلت تأتى رافعا رايات السلام ؟
لقد كسرت اغصان الزيتون و قتلت افراخ الحمام ، دموع ******* الابرياء و قلوب الامهات الحزينه تطاردك اينما ذهبت ......
ايه اللى انا بقوله ده ؟
هو انا قلبت على ذكى طليمات ليه ؟
جننتنى يا فنان و **** .

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: Ha tem و ناقد بناء
صوت طرقعه صوابع
مش عارف الخطوة دي هتكون عامله ازاي بس بصراحه بس انا موجود ل المنتدى التاني من 2016 او2017 كدا يعني وقرات قصص عمالقة المنتدى كلهم دون ذكر اسماء بس انت اكيد قديم وعارف هما مين وعايز اقول ياكوكي أن قصتك الوحيده الي عرفت تخليني ادمع ودموع حرفيا تنزل مني انت فنان عرفت تخليني أكرهك ف معاملتك مع مرنا زمان وتخليني متعاطف معاك لما هي بقيت تعاملك وحش دلوقتيي ياأخي كسم العظمه انت بتعمل كدا ازاي ! حابب أحييك انك موت مايكل ومفيش رجوع ليه زي عم الكوكب توني ستارك كدا وبصراحة حاجه بضان بس عظميه كسرت قاعدة أن البطل الجامد ابو زبر حمار قاهر الاكساس لا يقهر انت راجل عظيم نيك لقد هرمنا عشان نوصل للسلسله دي وعايز اقولك اني من زمان نييييك وانا متابع القصة بس كنت بقرا جزين تلاته كدا من كل سلسلة لحد ما قررت اني اخلصها كلها ومسكتها من تاني يوم العيد لسه مخلصها من كام يوم كدا ودا اول كومنت اعمله بعد 5 سنين متابعه حتى من غير عضويه ل المنتدى هيكون ليك

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
بلعب سله مع فريق ناشئيين الجاهليه
تب ابقى اقعد مع نفسك شويه كده ونزل الجزء الثالث وارجع العب سلة تانى

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و عضو محذوف 78635
  • بيضحكني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
أبعد ما فعلت تأتى رافعا رايات السلام ؟
لقد كسرت اغصان الزيتون و قتلت افراخ الحمام ، دموع ******* الابرياء و قلوب الامهات الحزينه تطاردك اينما ذهبت ......
ايه اللى انا بقوله ده ؟
هو انا قلبت على ذكى طليمات ليه ؟
جننتنى يا فنان و **** .
😂 😂 😂 😂 😂 😂

والحطابين فوق الجبال والبابا في روما والماما في المطبخ 😁😁😁

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
  • عجبني
التفاعلات: عضو محذوف 78635
بص يسطا عشان احنا هزرنا كتير انا هقولك كلمتين جد...انتا اعظم كاتب انا شوفته انتا قدرت تدخلني جوا القصه نفسها وعشت وحسيت اني جواها فعلا وبقيت بحط نفسي مكان مايكل عشان اعرف هوا حاسس ب ايه...انتا يغالي قدرت تخليني اكره مايكل واحبه واحترمه واتعلق بيه مع انه مجرد شخصيه ف قصه من صنع خيالك انتا بجد عظيم يسطا..ريسبكت...وحابب انهي كلامي ب اني اقول وانا عيني تبكي ومشاعري متصارعه واحس بقلبي ينبض وينقبض..يا ناااقد يا بنااااء خففف كسم لايكات زرقه دا انتا روشت ديك امي

يعمنا يا باشا الجديد امتا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عضو محذوف 78635 و ناقد بناء
اللي هيقرب من مرنا هحط خيار مصر كله ف طيزه 🙂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء و عضو محذوف 78635

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%