NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

وانتي مع جوزك و /أو وانت مع مراتك أثناء النيك اكيد خيالكم بيروح في حته البعض بيتخيل مكان مختلف بنييك فيه والبعض الآخر ببيتخيل ان فيه شخص بيتفرج عليه البعض بيتخيل انه ينيك أو يتناك من شخص أخر ...ياريت كل واحد يحب يشارك يقول بيتخيله عشان نناقش تأثير ده علي المدي البعيد ...​

تحياتي للجميع​

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان، Abo hassan و White_Wolf

وانتي مع جوزك و /أو وانت مع مراتك أثناء النيك اكيد خيالكم بيروح في حته البعض بيتخيل مكان مختلف بنييك فيه والبعض الآخر ببيتخيل ان فيه شخص بيتفرج عليه البعض بيتخيل انه ينيك أو يتناك من شخص أخر ...ياريت كل واحد يحب يشارك يقول بيتخيله عشان نناقش تأثير ده علي المدي البعيد ...​

تحياتي للجميع​

مش بحب اتخيل احد غير الي معي بس مرات كتيره لما اكون مشتت والأداء في الضياع ومش عاوز اضيع النيكه اتخيل ان فيه واحده كمان معانا وبينك قاعده تسني دورها وكانت غالبا بتكون نورا الممثله أو اول واحده نمت معها بس ده تاثيره علي المدي الطويل مش حلو وخطير

• عجبني
التفاعلات: ٱلْـميڪْٱﻧـيڪْي𖤾
مش بحب اتخيل احد غير الي معي بس مرات كتيره لما اكون مشتت والأداء في الضياع ومش عاوز اضيع النيكه اتخيل ان فيه واحده كمان معانا وبينك قاعده تسني دورها وكانت غالبا بتكون نورا الممثله أو اول واحده نمت معها بس ده تاثيره علي المدي الطويل مش حلو وخطير

متفق معاك في خطورة التخيل اثناء النيك​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
التخيل في وقت العلاقة بداية الكارثة من وجهة نظري. يعني اية ابقي في حضن جوزي وعقلي مع غيرة أو تخلي حد مكانة. ونفس الكلام مع الزوج ازاي يقبل بواحدة. مكان مراتة وان كان خيل. مع احترامي الكامل للجميع. التخيل بداية خطوة نحوا الدياثة. موضوع رائع بجد 🥰🥰🥰

• عجبني
  • أتفق
  • محزن
التفاعلات: AHMED 511, majidaa, الصقر_الجارح و 3 آخرين
التخيل في وقت العلاقة بداية الكارثة من وجهة نظري. يعني اية ابقي في حضن جوزي وعقلي مع غيرة أو تخلي حد مكانة. ونفس الكلام مع الزوج ازاي يقبل بواحدة. مكان مراتة وان كان خيل. مع احترامي الكامل للجميع. التخيل بداية خطوة نحوا الدياثة. موضوع رائع بجد 🥰🥰🥰

واضح انك قاريه اني اقصد ايه ١٠٠%​

أحسنتي الرد والتعليق...شكرا​

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
تخيل شخص تانى ده معناه خيانه بالنسبه ليا

• عجبني
غالبا مش بفكر فى حاجه اصلا غير اللحظه و المره اللى بحس ان دماغى بتسرح يبقى انا كدا مش مبسوطه فى العلاقه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، فحل دار السلام و White_Wolf
مش بتخيل حاجه بسيب نفسى لمتعة اللحظه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Dark shadows, khaledkhaled23, الصقر_الجارح و 2 آخرين
  • عجبني
غالبا مش بفكر فى حاجه اصلا غير اللحظه و المره اللى بحس ان دماغى بتسرح يبقى انا كدا مش مبسوطه فى العلاقه

ده صحيح​

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
مع احترامي لكلامك، لكن التخيل بيكون ليه تاثير حلو ومثير جدا وبيعطي متعة كبيرة للزوج والزوجة اثناء العلاقة، وده نوع من التجديد والاثارة، وكل اللي جربه يعرف كده وبيحس فعلا بمتعة واثارة كبيرة

• عجبني
التفاعلات: AHMEDSALEM2, Dark shadows, عادي٩٩ و 2 آخرين
هتخيل ولا هركز معاها؟؟؟

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني

تحياتي للجميع​

بتخيل اني بنيك اختي

• يالهوي هي وصلت لكده
طب ازاي اعرف ان البنت مش مبسوطه في العلاقه

• يالهوي هي وصلت لكده
انا ومراتي نتخيل معنا زوجين منمارس سوى واوقات شخص واوقات ست تانية مع مراتي وانا بنيك فيهم واحيانا نتخيل حفل جماعي كلو نيك

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: بلال15 و White_Wolf

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%