NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه ماتعلقش لو كنت تحت ال30

البوست ده للناس الي تخطت حاجز ال30 قولولنا ايه الي اتغير فيكم بشكل عام
وهل شغفكم بالجنس اتغير بعد الثلاثين وشايفين ادائكم الجنسي زاد او قل عن الاول
اكتسبت هدوء و عدم اندفاع
ثقة زادت و كسبت احتواء للمواقف و للغير
بالنسبة للجنس متهيألى انه بيزيد شغفه بعد ٣٠ مش عارف ليه 😅

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • بيضحكني
التفاعلات: I'm Klein
قبل التلاتين هاتحتاج كس الست
بعد التلاتين هاتحتاج حضنها ووجودها معاك ونس ليك وساعتها الجنس بيبقى من التبعات زى البهارات فوق اكله حلوه تخليها مميزه وطعمها أحلى

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: SHITOS_25 و هاشيراما
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الخبرة بتزيد والأفكار بتكتر لان انت مثلا عديت علي الوضع المعتاد التجديد عاوز تجدد فبتفكر اكتر بجانب اصلا شغلي بيعتمد علي التفكير والأفكار فبينمي حاجات جنونية

• أتفق
التفاعلات: SHITOS_25
بدور على كريم ابو فاس يا بنى وفولتارين ادهن ركبى 😂

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666 و SHITOS_25
انا 36 سنة اللغبطة في كل حاجة كانت بعد الاربعة وتلاتين وكنت متعود على الجنس وبعدها الشغف بيقل وتفكيرك بيتغير ونظرتك للناس بتتغير بس انا بصراحة بزود جرعة حشيش عشان الاحاسيس ديه كلها تروح واحس اني لسه في العشرينات وده احسن سن بالمناسبة ولو مقضتش حياتك فيه كويس مش هتعيش عدل بقيت عمرك

• أتفق
التفاعلات: SHITOS_25
ممارسة الجنس و أدائك فيه .. النفسية ثم النفسية ثم النفسية لو انت موودك تمام هتعمل أحلي شغل حتى لو انتى ٥٠ سنة

فقدان للشغف و حالة لا مبالاه مش بسبب سن لكن بسبب الظروف المعيشيه الواحد حاسس انه بينفخ فى بلونه مخرومه

علشان اكون واقعيه معاك
السن ملوش علاقه قصوي بالتغيير النمطي للحياة
ظروف الحياه المحيطة بيك في سن معين هي المسئولة مسئولية كامله عن مجريات سير حياتك
اللي ظروفه كويسه و مرتاح ماديا و نفسيا طبيعي تلاقي شكله اصغر من سنه لانه مش مضغوط بنفس ضغوطات الشاب اللي بيعافر ف الدنيا بمنتهي قوته و ظهرت عليه تجاعيد الزمن
البيئه المحيطه بالإنسان هي العامل الرئيسي في تحديد مسار حياته حتي النخاع
أما الحياه الجنسيه فهي ينطبق عليها نفس الكلام
الشخص المتعرض للضغوط بأستمرار صعب انه يتقن الجنس حتي لو كان عنتيل لان العملية الجنسية أساسها صفو العقل من التفكير و اعتدال الحاله المزاجيه

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Abo hassan، SHITOS_25 و drsniper666
ص
علشان اكون واقعيه معاك
السن ملوش علاقه قصوي بالتغيير النمطي للحياة
ظروف الحياه المحيطة بيك في سن معين هي المسئولة مسئولية كامله عن مجريات سير حياتك
اللي ظروفه كويسه و مرتاح ماديا و نفسيا طبيعي تلاقي شكله اصغر من سنه لانه مش مضغوط بنفس ضغوطات الشاب اللي بيعافر ف الدنيا بمنتهي قوته و ظهرت عليه تجاعيد الزمن
البيئه المحيطه بالإنسان هي العامل الرئيسي في تحديد مسار حياته حتي النخاع
أما الحياه الجنسيه فهي ينطبق عليها نفس الكلام
الشخص المتعرض للضغوط بأستمرار صعب انه يتقن الجنس حتي لو كان عنتيل لان العملية الجنسية أساسها صفو العقل من التفكير و اعتدال الحاله المزاجيه
صحيح هو مجرد رقم بس في الرجالة السن بيبقي الهدوء اكتر من الاندفاع وحنا صغيرين كنا بتهيج علي اي حاجة مؤنثة بس دلوقتي التفكير سابق البتاع بالعربي كده مش شايل بتاعه علي كتفه وماشي يحك في المواصلات زي بعض الشباب

ص

صحيح هو مجرد رقم بس في الرجالة السن بيبقي الهدوء اكتر من الاندفاع وحنا صغيرين كنا بتهيج علي اي حاجة مؤنثة بس دلوقتي التفكير سابق البتاع بالعربي كده مش شايل بتاعه علي كتفه وماشي يحك في المواصلات زي بعض الشباب
امممم لا ملهاش علاقه علي فكره رجاله كتير كبيره ف السن و طبعهم انجس من شباب مراهق
انا مختلفه معاك في النقطه دي

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: الأستاذ المنحرف و مزاجنجى كييف
امممم لا ملهاش علاقه علي فكره رجاله كتير كبيره ف السن و طبعهم انجس من شباب مراهق

الموضوع من وجهة نظرك عقلى وتربوى لكن المقصود هنا من الناحيه الجسدية فقط

ده زاد يا برنس

الموضوع من وجهة نظرك عقلى وتربوى لكن المقصود هنا من الناحيه الجسدية فقط
حتي الناحيه الجسدية ينطبق عليها نفس الكلام
فكر في الكلام و استوعبه كويس هتعرف قصدي ايه 👌

• أتفق
التفاعلات: مزاجنجى كييف
قليل يا مولاتي انا وانا صغير كنت بعمل مصايب ولحد وقت قريب بس جربت كتير وشوفت كتير وخلاص عارف كويس انا عايز ايه الي وصل لسني ده ولسه ماشي يقفش في البنات ويعاكس ع الفيس يبقي أحمق معلش أو معاق ذهنيا ودي مش قاعدة

قليل يا مولاتي انا وانا صغير كنت بعمل مصايب ولحد وقت قريب بس جربت كتير وشوفت كتير وخلاص عارف كويس انا عايز ايه الي وصل لسني ده ولسه ماشي يقفش في البنات ويعاكس ع الفيس يبقي أحمق معلش أو معاق ذهنيا ودي مش قاعدة
مش قاعده لكن لكل قاعده شواذ

• بيضحكني
التفاعلات: I'm Klein و الأستاذ المنحرف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%