NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عبالك تاكليه من ابنك

الست مننا لمااا تتناك من حد غريب يقولو عليهااا مومس ولماذا تتناك من ابنهااا يكرهوهاا
بتعتمد على انها ست ولا بتتحول لراجل لكن طالما الانوثه موجودة لازم تتناك

لو شافك مراتوا مش هيتجوز
ولو اتجوز هتبقي ضرة مراته
يعني في النهايه هيشوفك شرموطه بيركبها

ده مبدأ عبيط جدا يعني تتناك من بره وابنه لا طالما هتتناك يبقي المحارم اولي علي الاقل تبقي برا محترمة وابنها او اخوها ميبقاش خول او عرص او بقرون
طيب انت ممكن تنيك امك غيرك لا شايف انه مستحيل كل. واحد بيتكلم عن وجهة نظره

الست مننا لمااا تتناك من حد غريب يقولو عليهااا مومس ولماذا تتناك من ابنهااا يكرهوهاا

لاننا ناس بندعي الفضيلة .
يمكن اكتر حد عبر عن الموضوع دة احمد زكي 👇
"كلنا فاسدون.. كلنا فاسدون.. لا أستثني أحدًا.. حتى الصمت العاجز الموافق قليل الحيلة"

طبعا مينفعش

هو القمر زعلان مني ولا ايه مش عايزه تردي عليا ليه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني شايف انه مينفعش ينيك امه لكن تتناك من بره عادي غريب المبدأ ده الصراحة
وليه تتناك من بره تتجوز بما انها محتاجه جنس

• عجبني
التفاعلات: ahmed.gomma20
يسطا أنا بتكلم في حالة الناس اللي يفضلوا انهم يتناكوا من بره لكن ينيك امه بالذات لا لكن تتناك من بره عادي أنا شايف بما ان كده كده هتتناك يبقي المحارم اولي
وليه تتناك من بره تتجوز بما انها محتاجه جنس

المومس اللي تنتاك بفلوس
كلام الناس مش مهم لكن هل انتي بالفعل تمارسي مع ابنك ؟ فين مشاعر الامومة ؟

عالم واطيه بعيد عنك

مظنش أن صح ابنك ده خالص لانك هتنزلي من نظره جدااا وهيتتحول العلاقة من أم لابنها لشرموطه وهيبقي في شكوك ومشاكل انا عارف انكوا هيجانين وأننا مجتمع شرقي بس شوفي طريقه تتناسب معاكي غير دي

ممكن تبعتي خاص

طب وانتى اتنكتى من غريب او حتى ابنك ؟؟؟

صح وانا عاوز انيك اختي وريح طيزها الكبيرة

متيجى انيكك برايفت 🔥🔥

بصي الجنس حاجه ضروريه فحياتنا زي الاكل والشرب
لازم نعرف ازاي نتمتع
لما الست تتناك من حد غريب اكيد هيقولو مومس لكن الغريب لنكها مش هقول عليه حاجه بالعكس هيقولو راجل
المهم تعرف الست الغريب لهينكها هيستر عليها وميعملش فضيحه ويشهر بالست دا المهم لما تتناكي اعرفي مين ينكك مش الست ترفع رجليها لأي حد لاء لازم تعمل حسابها لأي حاجه
في ستات ليهم عيال ويتناكو من غير حد ميعرف
ودا عن تجربه انا نكت اكتر من ست متزوجة ومن معارفي كمان نيكة وصحوبيه وامان
اما حكاية نيك المحارم دي يعني صعبه وبتهدم البيوت وتفقد حلاوة الحياة ام وابن وجوز عيله يعني
الخلاصة كله الا المحارم تفسد العيله على المدى البعيد
ممكن تحكيلي تجربتك مع الستات المتزوجة ودا حصل ازاي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%