NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وانا قصرت معاك ف حاجه ي استاذ 😂
اه عاوز اشرب سجاره لف من الى عندك دولماغى بايظه من امبارح مشربتش ولا واحده 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mahmood Abdo
اه عاوز اشرب سجاره لف من الى عندك دولماغى بايظه من امبارح مشربتش ولا واحده 😂😂
مفيش طالما الاهتمام مبيطلبش 😂

• عجبني
التفاعلات: shebl22
قصرت معاك انا كمان في حاجه 😂
خد بس تعال انتا الى هتفيدنى اعملى منشن ل كل الى تعرفهم بقى عاوز المنتدى كله يجاوب ع السؤال دا 😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: shebl22 و Mahmood Abdo
كتير مش بيبص للي جنبه عشان خلاص بقى من حقه و بيضيع متعة و راحة كانت بتاعه عشان بيحيب انه موجود موجود

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خد بس تعال انتا الى هتفيدنى اعملى منشن ل كل الى تعرفهم بقى عاوز المنتدى كله يجاوب ع السؤال دا 😂😂
قول كدا بقي

مش لكل المنتدي ي أحمد
بس هو مش عايز يعمله منشن وعايزك انت اللي تعمل 😂

هو المفروض يحصل العكس نهتم بامقدرنا و نتجاهل ال مش مهتم بينا و ده الحمد لله انا بعمله .. بس للاسف عند اغلب الناس الممنوع مرغوب و فى ناس بتقلب معاها تحدى
ازاى

كتير مش بيبص للي جنبه عشان خلاص بقى من حقه و بيضيع متعة و راحة كانت بتاعه عشان بيحيب انه موجود موجود
هو نص كلامك الى ف الاول مفهوم بعد الشبكه قطعت باين 😂

• ماااشي
التفاعلات: shebl22
قول كدا بقي

مش لكل المنتدي ي أحمد
بس هو مش عايز يعمله منشن وعايزك انت اللي تعمل 😂
انا قولت كله انتا حاسس انك عاوز توجه السؤال دا لحد معين منشنله

ازاى ايه ؟ لو تقصد التحدى في ناس خصوصا الشباب لما يلاقى بنت مش مهتمة بيه و هو عايزها ممكن يدخل تحدى ان هو لازم يوقعها و لو استمر رفضها ممكن عند البعد توصل لحد الانتقام و ساعات القتل و ادينا بنشوف ال حولينا

• بيضحكني
التفاعلات: Mahmood Abdo
ازاى ايه ؟ لو تقصد التحدى في ناس خصوصا الشباب لما يلاقى بنت مش مهتمة بيه و هو عايزها ممكن يدخل تحدى ان هو لازم يوقعها و لو استمر رفضها ممكن عند البعد توصل لحد الانتقام و ساعات القتل و ادينا بنشوف ال حولينا
ايوه سمعت عن المواضيع دى

ايوه سمعت عن المواضيع دى
حصلت كتير و فى ناس بيكون انتقامها بشع فى ناس مبتقبلش فكرة انها تكون غير مرغوبة

و دا الحل معاه ايه خصوصاً لو مش عاوز تخسره
يسيطر على عواطفه يخليه ف النص عشان ميلاقيش نفسه استبن ف علاقه أو مركون ع الرف "الفريند زون" زي ما بيحبوا يسموها
يعني دخل ف علاقه ما لو هما بيتكلموا سوشيال مش لازم هو اللي يسال كل مره ويفتح مواضيع للكلام يجرب ميبعتش هو الأول غالبا هيتفاجىء أن الطرف التاني مسالش عنه ولا افتكره ف يومه اصلا ف اغلب الحالات .. بيخرجوا وكده مش لازم يصرف ببذخ و يجيب هدايا ووو طالما مش ملزمه منه ميجيبش شيء و أن كان ذوقيا المفروض يدفع ف الخروجه نفسها .. بتكلمه تحكيله شيء مش لازم يقدم حلول و يهتم ويسأل كفايه يسمع بس طالما منطلبش منه حل .. مش لازم يبين غيرة أو اهتمام زايد ويلتفت لحياته و ميخليش الطرف التاني هو محورها هو جزء من حياته مش كلها ..

حصلت كتير و فى ناس بيكون انتقامها بشع فى ناس مبتقبلش فكرة انها تكون غير مرغوبة
لا انا ببقى عاوز اجابه المنطق يعنى فيه شخص بتحبه وبتهتم فيه و هو مش عارف يحبك و بيروح يحب الى بيعذبه دا بيكون ليه

يسيطر على عواطفه يخليه ف النص عشان ميلاقيش نفسه استبن ف علاقه أو مركون ع الرف "الفريند زون" زي ما بيحبوا يسموها
يعني دخل ف علاقه ما لو هما بيتكلموا سوشيال مش لازم هو اللي يسال كل مره ويفتح مواضيع للكلام يجرب ميبعتش هو الأول غالبا هيتفاجىء أن الطرف التاني مسالش عنه ولا افتكره ف يومه اصلا ف اغلب الحالات .. بيخرجوا وكده مش لازم يصرف ببذخ و يجيب هدايا ووو طالما مش ملزمه منه ميجيبش شيء و أن كان ذوقيا المفروض يدفع ف الخروجه نفسها .. بتكلمه تحكيله شيء مش لازم يقدم حلول و يهتم ويسأل كفايه يسمع بس طالما منطلبش منه حل .. مش لازم يبين غيرة أو اهتمام زايد ويلتفت لحياته و ميخليش الطرف التاني هو محورها هو جزء من حياته مش كلها ..
مهو ف الحاله دى يبقا هيخسرها

لا انا ببقى عاوز اجابه المنطق يعنى فيه شخص بتحبه وبتهتم فيه و هو مش عارف يحبك و بيروح يحب الى بيعذبه دا بيكون ليه
عشان هو مطمن من نحيتك انت كدة كدة هو ضامنك لكن ال بيعذبه بيحسسه ان هو احسن منه فبيحس انه مميز .. نقص بعيد عنك

عشان هو مطمن من نحيتك انت كدة كدة هو ضامنك لكن ال بيعذبه بيحسسه ان هو احسن منه فبيحس انه مميز .. نقص بعيد عنك
يعنى الحل انك تعذبه انتا كمان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%