NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه كل حد بكلمه حرفيا بيقول انه معجب بيا؟ هل كل الاولاد كده؟ بيتشدو بسرعة ولا انا اللي احا فهموني
عارفه كده لما تكوني عايزه حاجه معينه من ابوكي او تطلبي منه طلب فتقليله كلام حلو اهو الشباب برضو كده
يرب تكوني فهمتي

ليه كل حد بكلمه حرفيا بيقول انه معجب بيا؟ هل كل الاولاد كده؟ بيتشدو بسرعة ولا انا اللي احا فهموني
انواع
فيه نوع عام يعني لو عندك مشكله من اي نوع يجي يفتي دبيه نفسيه اجتماعيه اي نوع وهو في نفس الوقت فاشل ميعرفش يطبق الكلام الي قاله
فيه نوع هايج يعني لو يشوف معزه ماشيه يلحق وراها
فيه نوع الحنون الي مسوي نفسه اخو البنات كلها
فيه نوع المتفسح يعني الي يحب يقضي وقت حلو تعليقات كومديه او دردشه عاديه ويقضي وقت سعيد وهذا النوع ينطبق عليا

لو قصدك هنا فا لو ولد عمل اكونت بنت الولاد هاتدخل تريل عليه في الdm عشان مجرد فكره انه بيكلم بنت بتعلي قيمته قدام نفسه فا هما فاكرين لما يقولولك انهم معجبين بيكي كدا هما بيحسسوكي انك مميزه فا تكملي كلام معاهم بس مجرد انك بنت دا مابيخلكيش مميزه

ههه انتى ادرى يا حبيبتى

لاء احنا كلنا كده وعلي فكره انا معجب بيكي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%