NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

♕#...El-MAFIA...#♕

إذا وضعتني بمقارنة مع أحد ، فلا تختارني😎
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه في الفتره الاخيره انتشر الميول بشكل كبير جداا

• حبيته
  • محزن
التفاعلات: 👑Godzila👑 و STroNG a👑
اسباب كتيير ومنها تطور العالم وانفتاح الدول العربيه واسباب دينيه موش علوزين نخوط فيها

اسباب كتيير ومنها تطور العالم وانفتاح الدول العربيه واسباب دينيه موش علوزين نخوط فيها
بس انتشروا بطريقه كبيره جدا ياحمد
حاجه تصعب علي الواحد و**** 😔

• محزن
التفاعلات: STroNG a👑
بس انتشروا بطريقه كبيره جدا ياحمد
حاجه تصعب علي الواحد و**** 😔
هو مفيش ميول اصلا دي ناس سمعت عن حاجه عجبتها الفكره حبت تجربها جربتها لقيتها مقرفه اندمجو فيها وهكذا

موجودة بس النت اللي خلانا نشوف بعنينا

هو مفيش ميول اصلا دي ناس سمعت عن حاجه عجبتها الفكره حبت تجربها جربتها لقيتها مقرفه اندمجو فيها وهكذا
انا بقول كلمه ميول عشان مش ناقص وجع دماغ مع الاداره

انما هو اصلا كان مرض نفسي لحد1998 في السنه دي الصحه العالميه طلعت قرار انه ميول وكل شخص حر في ميوله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متهيألي الكبت الجنسي وتأخر عمل العلاقة بيخلي الناس تروح تتفرج على سكس كتير لحد الملل فيبدأ يجرب السكس الغريب ويتهيأله ان فيه متعة ومع اول فرصة يجرب فيها السكس بيجرب اخر نوع خلاه هايج

ليه في الفتره الاخيره انتشر الميول بشكل كبير جداا
تقدر تقول بعد عن الدين واختلاف ثقافات ةتير دخلت بلدك ومشاهدة الافلام الاباحية بكثرة وكله بقي عايز ومش لاقي اي حاجة تريحه بيلجا لاي فتحة ايا كانت

تقدر تقول بعد عن الدين واختلاف ثقافات ةتير دخلت بلدك ومشاهدة الافلام الاباحية بكثرة وكله بقي عايز ومش لاقي اي حاجة تريحه بيلجا لاي فتحة ايا كانت
عندك حق فعلا

• حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
متهيألي الكبت الجنسي وتأخر عمل العلاقة بيخلي الناس تروح تتفرج على سكس كتير لحد الملل فيبدأ يجرب السكس الغريب ويتهيأله ان فيه متعة ومع اول فرصة يجرب فيها السكس بيجرب اخر نوع خلاه هايج
ممكن صديقي✌

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%