NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت مش رايح تحضر معاها دوكتوراه
لو جنس بس منا اجيب شرموطه بفلوس وهتعمل كل الي هطلبو امال لو كونا علاقت صحاب وفيه علاقه غير الجنس بينا ده يختلف علاقل بنسبالي

ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
الدهن فى العتاقى😂

ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
انتي مش. ليكي في البنات بس عايزه مننا ايهه😂😂

انتو محسسني ان الكبار دول بيدللو علي اي واحد و انتو بتروحو عشان مش سالكين مع الصغيرين ده اللي فهتمه و عرفته من البوست ده
مش محسسينك انا بقولك اللي بيحصل فعلا

كله ذوقة مختلف

حب انها فضلته علي غيره من سنها
سواء بسبب زوبره
شهوته
شياكته
وسامته

حب انها فضلته علي غيره من سنها
سواء بسبب زوبره
شهوته
شياكته
وسامته
عكس اللي اتقال فوق انه مافيش غيره

لو جنس بس منا اجيب شرموطه بفلوس وهتعمل كل الي هطلبو امال لو كونا علاقت صحاب وفيه علاقه غير الجنس بينا ده يختلف علاقل بنسبالي
مافيش حاجه اسمها جنس بفلوس مجرد اختراع فاشل

• بيضحكني
التفاعلات: peso0
عقول مريضه محتاجه تنفضيلها

لو هنتكلم عن الجنس الست الكبيرة بيبقى. عندها احتواء اكتر خبرة اكتر شهوة اكتر
لو صداقة بتبقى عاقلة وناضجة ومخها كبير واتمنى الاقى واحدة كدة

التغير اللي بيحصل للست في تكوين جسمها بيختلف عن البنت اللي لسه جسمها ماحصلش ليه التغيرات دي وبالتالي بيبقى جسم المرأه المتزوجه او الارمله والمطلقه او حتى الست اللي مش متجوزه بس مارست جنس بيبقى جسمها مختلف وجنسي اكتر وبتبقى عمليه الاثاره عندها مختلفه وبالتالي فالشباب بيحب النوع ده من النسوان

• بيضحكني
التفاعلات: هاشيراما
التغير اللي بيحصل للست في تكوين جسمها بيختلف عن البنت اللي لسه جسمها ماحصلش ليه التغيرات دي وبالتالي بيبقى جسم المرأه المتزوجه او الارمله والمطلقه او حتى الست اللي مش متجوزه بس مارست جنس بيبقى جسمها مختلف وجنسي اكتر وبتبقى عمليه الاثاره عندها مختلفه وبالتالي فالشباب بيحب النوع ده من النسوان
بتجيبو المعلومات دي منين 😂

ببساطة ممكن ما يقدرش على الصغيره اما الكبيرة بيبان فحل قدمها واقل جهد منه هتبقى مبسوطة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%