NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماهو كله كلام
كلام ليه هو انا هقولك يعني و خلاص انا جربت و الاندر ايدج ليهم متعتهم و كل حاجة بس مش مخلصه و بتتشرمط فجاه انما الكبيره دي من كتر ما بنيكها بتبقي متكيفه و خايفه تخسرني ف بتحافظ علي نفسها و معايا تفتح رجليها ليا

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
كلام ليه هو انا هقولك يعني و خلاص انا جربت و الاندر ايدج ليهم متعتهم و كل حاجة بس مش مخلصه و بتتشرمط فجاه انما الكبيره دي من كتر ما بنيكها بتبقي متكيفه و خايفه تخسرني ف بتحافظ علي نفسها و معايا تفتح رجليها ليا
يا حبيبي سواء اندر ايدج أو كبيره لو عايزه تتناك من غيرك هتتناك زي ما واحده تكون مرتبطه و بتكلم واحد بس او واحده مرتبطه و بتكلم ناس تانيه الفرق هنا الراجل مش الست انت لو مسيطر علي اندر ايدج عمرها ما هتكلم حد تاني

• أتفق
يا حبيبي سواء اندر ايدج أو كبيره لو عايزه تتناك من غيرك هتتناك زي ما واحده تكون مرتبطه و بتكلم واحد بس او واحده مرتبطه و بتكلم ناس تانيه الفرق هنا الراجل مش الست انت لو مسيطر علي اندر ايدج عمرها ما هتكلم حد تاني
قصدك مشبعها ومحتويها وأسف في اللفظ نيكها في عقلها قبل جسمها

قصدك مشبعها ومحتويها وأسف في اللفظ نيكها في عقلها قبل جسمها
حصل ملهاش دعوه بقي صغيره ولا كبيره

• أتفق
  • أتفق
التفاعلات: Nadaamr
لولا اختلاف الاذواق

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و محارمستان2
ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
مش شرط علي فكره بس هقولك من وجه نظري ك راجل أن الست الكبيره بتبقا مريحه ف طريقه تفكيرها بتقدر تعمل الي يبسط الراجل من غير م يتكلم ويقول هو عاوز اي ثانيا جسمها بيبقا احلا من طفله صغيره مع أن الجيل الجديد بصراحه كله قمرات و يمكن خبره شويه لكن ف الاخر هي ازواق وانا عن نفسي بحب الي معايا تكون ف سني أو اصغر مني 😂

مش شرط علي فكره بس هقولك من وجه نظري ك راجل أن الست الكبيره بتبقا مريحه ف طريقه تفكيرها بتقدر تعمل الي يبسط الراجل من غير م يتكلم ويقول هو عاوز اي ثانيا جسمها بيبقا احلا من طفله صغيره مع أن الجيل الجديد بصراحه كله قمرات و يمكن خبره شويه لكن ف الاخر هي ازواق وانا عن نفسي بحب الي معايا تكون ف سني أو اصغر مني 😂
طفله ايه بسسس

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Number 1 king و LEGEND KYSER
عشان الكبيرة عارفة أنها لازم تتعامل كشرموطة مع اللي بينيكها واحنا كرجالة بنحب الست تطلع الشرموطة اللي جواها معانا فالكبيرة بتجيب من الاخر

امال بتتكلمي ليه مهو عشان كده الشباب كارفه البنات الصغيره عشان بتوع كلام
مش انا البنت الوحيده الصغيره في الكوكب روح لواحده تانيه

• حبيته
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Number 1 king، LEGEND KYSER و محارمستان2
مش انا البنت الوحيده الصغيره في الكوكب روح لواحده تانيه
انتي الل يبتتكلمي امال بقه واحده تانيه هتقول اي

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و محارمستان2
طفله ايه بسسس
مش اقصد طفله يعني بمعني أنها طفله الي بيبقا بيحب الستات الكبيره بيبقا ف نظره أن الي اصغر منه دي طفله فهماني 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%