NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يعنى بتكون ادورت و بقى جسمها واخد وضعه كل حتة فيه بقت مظبوطة و الاحلى لو بتهتم بصحتها و ممكن حاجة كمان انك تكون مع ست اكبر منك و تحس انك قدرت تبسطها و استسلمت ليك بيديك شعور بالثقة اكبر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER
يعنى بتكون ادورت و بقى جسمها واخد وضعه كل حتة فيه بقت مظبوطة و الاحلى لو بتهتم بصحتها و ممكن حاجة كمان انك تكون مع ست اكبر منك و تحس انك قدرت تبسطها و استسلمت ليك بيديك شعور بالثقة اكبر
انت بتخيل ست احلامك😂

مافيش احساس مصطنععع
لا اكتر الندر ايدج بيبقي احساس مجرد افلام كتيييير فمفكره الدنيا فيلم سكس وان بالطريقه دي هتمتع الي قدامها مع انها لو بطبيعتها هتمتع اكتر

• أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER
لا اكتر الندر ايدج بيبقي احساس مجرد افلام كتيييير فمفكره الدنيا فيلم سكس وان بالطريقه دي هتمتع الي قدامها مع انها لو بطبيعتها هتمتع اكتر
تؤ ده من زمان الموضوع ده

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
انت بتخيل ست احلامك😂
ايوة لازم طالما هنا يبقى لازم اتخيل ما كله بيتخيل 😅😅
يعنى عندك كيندرا لوست مثلا

ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
علشان هما بيحبوا كده شوفتي بسيطه ازاي😂😂
**** مايحرمكوا من ذكائي الخارق🥸🙂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
في ناس عندها اعتقاد أن الست الكبيره في السن عندها خبره وكده لكن هي في الحقيقه البنت الي سنها صغير بتبقي رشيقه ونسبه الهيجان عندها عاليه وتقدر تساعد الشخص الي معاها في انو يجرب حجات جديده

علشان هما بيحبوا كده شوفتي بسيطه ازاي😂😂
**** مايحرمكوا من ذكائي الخارق🥸🙂
انا اقفل البوست بقي

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
في ناس عندها اعتقاد أن الست الكبيره في السن عندها خبره وكده لكن هي في الحقيقه البنت الي سنها صغير بتبقي رشيقه ونسبه الهيجان عندها عاليه وتقدر تساعد الشخص الي معاها في انو يجرب حجات جديده
هو ده الكلام

ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
هقولك من وجهة نظرى هما بيبقوا ناضجين اوى وبيفهموا والواحدة منهم بتعرف تحتوى اوى بس 😂

ناقصه حنان 😂

نفخ مش بحبها
انا بحبها جميلة وشها جميل ملامحها و بعدين انتى عايزة تحبيها ازاى 🤔🤔😅😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%