NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عشان فلوووس
Noooooooo
بتلاقيهم بيحبوهم بجد ولما علاقاتهم بتنتهى بيتعذبوا حقيقى
على فكرة من كتر ما ظاهرة حب البنات الصغيرين لرجالة كبار بقت منتشرة إتعمل عليها فيلم معروض فى السينمات حاليا

ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤
ممكن يكون بيحس معاها بالاحتواء انها فاهمه واكتر منه و هو في عقلة الباطن مستسلم لكن اللى قده هيبقى من جواه في اختلاف

من وجه نظري وعن تجربتي تغيرر وحب استطلاع وبنسبه ٩٠%الي ع السواشيل هاده اخرة لكن ع الواقع الوضع مختلف
ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂
ليه الولاد بيحبو يمارسو مع ستات كبيره يعني يكون ولد عشرينات و عايز واحده في الاربعينات و كده و ماحدش يقولي خبره عشان الاندر ايدج دلوقتي خبره اكتر😂❤

يا ستي ولا في أربعينية ولا عشرينيه والدنيا ناشفه

بتبقي ميلف ومدملكه ف نفسها كدا وبعدين الحال من بعضه البنات بتحب اللي دقنه فيها شعر ابيض تقريبا حددلعب ف الاعدادات 😂😂

خبره ف الحياه مش خيره ف الجنس
تعرف ازاي تفهمه تعرف ازاي تحتويه تعرف انتي تديله الحب والحنان وتسمعه وتطبطب عليه
مش كل شويه انت مش مهتم انت مش بتحبي الاهتمام مبيطلبش غالبا ده الفرق

الجسم الاربعينى مختلف

• أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER
  • عجبني
Noooooooo
بتلاقيهم بيحبوهم بجد ولما علاقاتهم بتنتهى بيتعذبوا حقيقى
على فكرة من كتر ما ظاهرة حب البنات الصغيرين لرجالة كبار بقت منتشرة إتعمل عليها فيلم معروض فى السينمات حاليا
يعم انا عارفه اللي فيها

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
بتبقي ميلف ومدملكه ف نفسها كدا وبعدين الحال من بعضه البنات بتحب اللي دقنه فيها شعر ابيض تقريبا حددلعب ف الاعدادات 😂😂
عشان فلوس يا جدعان 😭

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER و aahmedegypt
  • عجبني
بتحسي بمتعه اكبر تحسيها بصي هو شعور واحساس الي بيطلع بيبقي مش مصطنع زي الاندر ايدج

• عجبني
بتحسي بمتعه اكبر تحسيها بصي هو شعور واحساس الي بيطلع بيبقي مش مصطنع زي الاندر ايدج
مافيش احساس مصطنععع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%