NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه ممكن حد يدايث علي أهل بيته

joooy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه ممكن حد يعمل كدة ياريت حد يفهمنا

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢, حاتم المصري, Captain Maged و شخص آخر
سؤال بحاول اوصل لاجابه

صراحة مش عارف ممكن تكون رغبة عنده او ميول

ممكن هو بيكون بيحب حد معان ينيك محارمه الصراحه انا كنت كده على خالتي كنت بحب اوي اتخيل اني انيكها و حد معايا

خوفك من الواقع
ورد فعل اي خطوه ممكن تاخدها
سواء بمعاكسه او علاقه
بيخليك تفرغ شهوتك داخليا.

قله الوعي والفكر والثقافة
بيخليك تبص لاهل بيتك

• عجبني
التفاعلات: الدكتور السافل
خوفك من الواقع
ورد فعل اي خطوه ممكن تاخدها
سواء بمعاكسه او علاقه
بيخليك تفرغ شهوتك داخليا.

قله الوعي والفكر والثقافة
بيخليك تبص لاهل بيتك
ازاي الناس دي بيجيلها نوم

مش بيفكروا مثلا انا دي أخاهم او امهم يعني ك رجوله حتي كدة

.ممكن يكون الاجابة لو سالت نفسك ليه فى ناس مش بتحب التفاح مثلا
نفس الحكاية ليه فى ناس بتحب المحارم

• عجبني
التفاعلات: Captain Maged
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بس مش لدرجه بيتك
مفيش حدود عند الناس دى
وكل واحد حر متقدرش تقيد حرية حد طالما مش بيضرك يبقى هما احرار

مفيش حدود عند الناس دى
وكل واحد حر متقدرش تقيد حرية حد طالما مش بيضرك يبقى هما احرار
ماشي يا باشا انا عاوز اعرف بقي احساسهم ايه

في رأي سوء تربية ونشأة غلط وحب الناس للتجارب الشاذة وبعد كده بيبقي شيء طبيعي
أما موضوع إحساسهم أيه متعة عادية زي الناس العادية خالص هو بيلاقي راحته في كده ميول ومحدش بيقدر يقف في ميول الأشخاص يعني تقدر تقول الست اللي بتضرب وتجيب ددمم وتجيب شهوتها وهي مجروحة وتبقي متعة أو اللي نبقي بتحب تتهان وتنزل وتبقي أقل من خدامة أو كلبة تقدر تقوله الراجل اللي بيحب يتشتم ويتهظء من واحدة ست ويلتقي متعته بالضرب والإهانة كلها ميول لأصحابها وكل واحد حر في ميوله

في رأي سوء تربية ونشأة غلط وحب الناس للتجارب الشاذة وبعد كده بيبقي شيء طبيعي
أما موضوع إحساسهم أيه متعة عادية زي الناس العادية خالص هو بيلاقي راحته في كده ميول ومحدش بيقدر يقف في ميول الأشخاص يعني تقدر تقول الست اللي بتضرب وتجيب ددمم وتجيب شهوتها وهي مجروحة وتبقي متعة أو اللي نبقي بتحب تتهان وتنزل وتبقي أقل من خدامة أو كلبة تقدر تقوله الراجل اللي بيحب يتشتم ويتهظء من واحدة ست ويلتقي متعته بالضرب والإهانة كلها ميول لأصحابها وكل واحد حر في ميوله
ماشي يا معلم بس مش لدرجة امي واختي وعيلتي ليه ممكن حد يوري صور أمه لحد تاني

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
ماشي يا معلم بس مش لدرجة امي واختي وعيلتي ليه ممكن حد يوري صور أمه لحد تاني
كل اللي انت بتقوله رد واحد أنت انسان سوي يعني مش هتقبل بكلمة ولا لمسة ولا نظرة إنما غيرك عادي قولنا ميول وكل واحد حر ريح دماغك علشان ترتاح

كل اللي انت بتقوله رد واحد أنت انسان سوي يعني مش هتقبل بكلمة ولا لمسة ولا نظرة إنما غيرك عادي قولنا ميول وكل واحد حر ريح دماغك علشان ترتاح
انا مريح دماغي عادي بس معرفه مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
شوف الموضوع معقد شوية وليه مواضيع كثيرة
انا عن نفسي ايام المراهقة كنت امارس اللواط مع صديقي
طبعا هاد قبل ١٨ سنة
لا كنت اعرف كلمة دياثة ولا سالب ولا موجب
المهم بعد فترة من الممارسة قررت ادخل زبي في طيزه وهاد كان موضوع صعب جدا ...كنت كثير امارس مع ابن عمي وصحابي بس كل خارجي وحتى المص كان غير موجود
المهم اقنعته ودخل نص زبي في طيزه..وبعدها اختلفت العلاقة واصبح مكسور امامي..وطبعا كل ممارساتنا اما في بيته او بالمخزن عندهم
وخلاص بلشت اتغير وعاوز بس اي مكان فاضي علشان اشعر بسخونة خرمه...وقتها حسيت بالقوة ومن غير قصد بدات اشتمه بشكل دائم وخصوصا لما زبي يدخل وانا فوقه...اولها زعل ولاكن تغير الاحاسيس خلاه مكسور
وبدات اعمل اي حاجة اتخيلها فيه
اي حاجة شيطانية...لحد ما قررت احب اخته وطبعا الدافع جنسي..اخته اصغر مني سنة وكانت تكون بالبيت بس بغرفتها...وهنا بجد هو انكسر لاني كنت اتعمد لما يكون البيت فاضي ادردش معها وهو جالس ولا كلمة.. مع الوقت اقنعته اني اتحرشت بيها ومسكت زبي...وهو مستسلم لكلامي وافعالي لحد ما اقنتعه يلبس كلوتها ومرة دخلنا غرفتها ونكتو على سريرها..ومع الوقت جاب لبنه على كلوتها...واصبح بجد يشتهيها بس لازم اكون معاه ...المهم بالاخر انقطعت علاقتنا تقريبا ٣ سنوات والتقينا بمكان..وحاولت يعني اخليه يمارس معي..ولاكن اظهر لي انه صار محترم وملتزم..ولاكن اعترف ان لحتى الان يشتهي اخته وكثير من الاوقات يستعمل كلوتاتها للمتعة

• عجبني
التفاعلات: joooy
ضيع تربية اهله وملوش لازمة

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%