NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصقر هو أرقي الطيور الجارجة وهو لايأكل إلا ما يصيده ولا يأكل الجيف مثل البوم والعقبان والنسور والغربان اسمي القديم كان ولكن اغلق وهذا الاكونت الجديد وإسمي علي المنتدي القديم كان المحارب​

شكرا للجميع​

لانى دكتور بس بصراحه ببق شخصيه مجنونه وقت الجنس وبحب كل حاجه غريبه بس تكون فيها متعه

انا باردو بحب الانمى دا ولسا لحد دلوقتى بتفرج عليه اما عن اسمى ف ع اسم الفيلم والشخصيه بتاعت فؤاد المهندس بحب الفيلم دا جدا 😂😂
كل واحد يقول هو مسمي نفسه الاسم دا ليه انا مسمي نفسي يوجي عشان بحب الانمي دا اوى وكنت ومازلت بعشقه وانتم

لاني ارى نفسي كسراب في جسد انسان

لتروني سراباً واقع بل مجرد وهم

هو اسم مستحنك من المملكة الكيرانية وهو اسم اجنبي

امي اختارته مش انا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
Max => إختصار ل Maximum و معناها الحد الأقصي ، ده غير إن ماكس ده أسم شخصية فى لعبة فيديو بحبها أوي أسمها ماكس باين
XXX => ده رمز كان زمان فى الثقافة الأمريكية و حالياً فى الثقافة العالمية بيرمز للمحتويات الجنسية و الإباحية (علشان فى موقع جنسي و كده)
Player => معناها لاعب و ده لأني بحب اللعب و المنافسة و خصوصاً ألعاب الفيديو ، كنت هكتبها Gamer بس قولت بلاير أعم و أشمل

• بيضحكني
  • بيضحكني
كل واحد يقول هو مسمي نفسه الاسم دا ليه انا مسمي نفسي يوجي عشان بحب الانمي دا اوى وكنت ومازلت بعشقه وانتم
عشان الاسم اللي كان بدي ياه كان محجوز فاخترت اسم من افلام مارفل،The Hulk

هو إسم شخصية في مسلسل مصرى قديم للفنان محمد رضا وهدي سلطان وجميل راتب .

الإسم ده أنا إخترته من حوالي 15 سنة وبأسجل به في كل المنتديات علشان الاصدقاء القدامي في كل المنتديات اللي سجلت فيها يقدروا يتواصلوا معايا ويتعرفوا عليا .

H اول حرف من اسمي و متسالنيش ليه عشان هي جت معايا كده

علشان انا باعشق الطيز واحب اشمها والحسها

اسمي الحقيقي و العرق نوبي أصيل من اب و ام نوبيين *** يرحمهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش فاكر اللي جه علي بالي

ملفقتش افضل من اسمى الحقيقى

ده اسمي الشهره مش انا اللي مسمي نفسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%