NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكله اجتماعييه ليه كدة - حوارات المقابلات وادخلي خاص -

دا فيه عاهات اسلوب متدنى وبيدل انه صاحبة محتاج لعلاج نفسى وفيه ناس تحسسك انه عنتيل ومتع ابو الهول نفسه واكيد فيه ناس جميله ومحترمين والكل بيتعرف من اسلوبة
ابو الهول شايل سيفه :D

• عجبني
التفاعلات: الحريف Gehad
  • عجبني
مع حضرتك بن عبد المعبود ي فندم😂😂
كدة هتغيرلي نظام القهوة بس مش هقولك لا هقبل الهدية وابقى اجيب انا ابو عوف على حسابي

• بيضحكني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
المنتدى هنا يكفل الحريات بمعنى ان كل واحد حر فى رايه طالما لا يهين اى ميول اخر

وليس معنى وجود نا هنا اننا عاهرات لا كلنا لدينا اسبابنا

فلا داعى لاهدار الطاقه استخدمو الطاقه الايجابيه

• عجبني
المنتدى هنا يكفل الحريات بمعنى ان كل واحد حر فى رايه طالما لا يهين اى ميول اخر

وليس معنى وجود نا هنا اننا عاهرات لا كلنا لدينا اسبابنا

فلا داعى لاهدار الطاقه استخدمو الطاقه الايجابيه
طبعا الإدارة منقدرش نعترض علي كلامها

• عجبني
السبب الشهوة والخيال
يريد أن يخرج شهوته فا يبدأ في صنع عالم لها يوهم بيه الآخرين حتي يظهر أنها لا يوجد منها أحد وهو في الاخير يريد أن يجد الاهتمام فا يهرب من نفسه

السبب الشهوة والخيال
يريد أن يخرج شهوته فا يبدأ في صنع عالم لها يوهم بيه الآخرين حتي يظهر أنها لا يوجد منها أحد وهو في الاخير يريد أن يجد الاهتمام فا يهرب من نفسه
طبعا مبدايا صورة البروفايل الصدر اللي فيها يجنن
تاني حاجة معاكي كل واحد ليصنع عالم ليه بيرتاح فيه لانه ملقتش الراحة في الواقع المرير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه في كتير متخيلين انه لما ينزل صور جسمه عالنت ويحطها بروفايل اي واحدة هتدخل تتكلم معاه وتسلمه نفسها بعدها كمان

او تلاقي حد طالع في تعليق لواحدة ابعتيلي خاص اريحك واظبطك ونتقابل وثقة وحوار او عالخاص

يعني هي الواحدة خلاص الدنيا ضاقت بيها مع كل الي تعرفهم سواء ثقة او مش ثقة بمختلف افكارهم ودماغهم وعارفاهم من فترات تعارف حقيقي وممكن من سنين -- هتقوم تسيب كل دول كاشخاص مقترحين ممكن تمارس معاهم الجنس -- وتروح للفارس المغوار اللي بعتلها بقى رسالة وعملها تعليق على منشورها وتسلمه نفسها وتثق فيه

هوب لو قابلهاا بقى لو طلع كويس هيحاول معاها تاني ولو طلع غير كدة هيبقى ليلة اهلها سودة واقل حاجو انه ممكن يبتزها جنسيا وماديا

احنا اه في منتدى جنسي بس مش معنى كدة انه اي واحد داخل هيبقى زي عنتر شايل سيفه والبنت مستياه وما هتصدق تشوفه تدوب فيه وتفتحله رجليها

بشويش يا جماعة مش كدة

احنا مش في اوتوبيس
المشكلة كمان بيدي انطباع عن الشباب انتا ماشيين ندور في الشارع ممكن ننيك اي واحده.
و ده طبعا مش صحيح

• عجبني
معاك حق فعلا فاهم حاجة التعارف باحترام ومراعاة الطرف الاخر لان هناك ميول متوافقة مع بعضها واخرى متعارضة بس هو المعظم خاصة من الذكور بيكون مستعجل او داخل بغشومية شوية .....ارجع واقول اهم حاجة المشاعر ومراعتها وده اهم ما يميز العلاقة والاحساس بالاخر .... فرصة سعيدة يا فندم

• عجبني
اللى بيكتب مواضيع او كومنتاات بيدور ع واحده يمتعها وانه الواد الجامد اللى مفيش منه اغلبيتهم لو قلعت قدامى هينزلهم ف ساعتها

انا شخصيا حاطط الصورة لجذب الإنتباه بس انا مش عايز انيك بجد من غير جواز انا بس عايز سكس شات اكتر من كدة مش حابب ولا مطمن اوي للدرجادي يعني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%