NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق السكس فون

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا بستغرب اوى من اللى يعرف بنت تكون علنياتها ولا يستغل لحظه ضعف وياخد شرفها وبعد كدا يخلع طيب ما لو انت عايز متعه ما تروح تشوف واحده دى شغلتها اصلا وكمان هتدلعك وتعملك كل اللى انت عايز تعمله ليه تخطف مستقبل واحده غلبانه وثقت فيك ايه المتعه فى كدا أنا مش فاهم

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤، Life selector و مصطفى مصطفى
أنا بستغرب اوى من اللى يعرف بنت تكون علنياتها ولا يستغل لحظه ضعف وياخد شرفها وبعد كدا يخلع طيب ما لو انت عايز متعه ما تروح تشوف واحده دى شغلتها اصلا وكمان هتدلعك وتعملك كل اللى انت عايز تعمله ليه تخطف مستقبل واحده غلبانه وثقت فيك ايه المتعه فى كدا أنا مش فاهم
انعدام الرجوله والنخوه والشهامه والجدعنه

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤ و عاشق السكس فون
  • أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
منعدم الشرف لا يقدر عظمة من وهبته شرفها ليس قلة تقدير منها على قدر ما هو ثقة فيه

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
منعدم الشرف لا يقدر عظمة من وهبته شرفها ليس قلة تقدير منها على قدر ما هو ثقة فيه
مش عارف ازاى حاله قلب بعمل كدا

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
فعلا بتكون حركة بضان فشخ

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اللى هو عندك الف واحدة تانى سيب دى يعم فحالها طالما مش عاوزة كده..... يروح يعشمها وياخدها فسكة بعيد ويقولك محدش ضربها على ايدها..... شوية عيال متناكة يعم

• عجبني
ندالة ووساخة

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%