NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه ليه بنكبر بزازنا وبالنسبه لنا مهمين جداااا.... " السر"

• بيضحكني
التفاعلات: مدام زوزو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: AHMED 511
واحد مستغرب بيقولى ليه الستات بتحب تكبر بزازها ..
هقولك يقلبي ..
اولا بنحس بانوثتنا اكتر ..احنا فى الاعدادى كان زيينا زى الولاد والواحده وهى فلات بتحس روحها راجل او انثى ناقصه حرفيا
فاحنا بنحس بانوثتنا اكتر اول ما بزازنا يتختختوو كدا ويتنفخوو ويدلدلو على سدرنا
ثانيا ..الثقه فى النفس ..بزازى طول ما كبيره وقدامى كدا مترين انا حاسه بثقه ومتتريقش عشان هو دا اللى بحسو ههههه ومش عرفه لى.. بس بحس ان لو اتكلمت كدا حيتسمع ليا والناس حتدينى تقديرى هههه
ثالثا ..الهيجان والمتعه ..كل ما البزاز بتكبر هيجانى كست بيزيد ..سواء مع نفسي او مع جوزى ..
رابعا ..ودا جنان منى ..احيه على احساس لما تهزهم يمين وشمال ولا تتنطط فوق وتحت ههههههه
وبس كدا كفايه احشن هخرف شكلى 🙈🙈🙈
هوب هوب اهدي يا ميار 😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: AHMED 511
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، AHMED 511 و Alex 45
معلش والنعمه ياعز مليش فى الخاص خالص
طب يعنى من غير تريقه ولا حاجه اولا انا ١٩ سنه بحب واحده احم وعاوز اقولها ومش عارف من غييير تريقه

• بيضحكني
طب يعنى من غير تريقه ولا حاجه اولا انا ١٩ سنه بحب واحده احم وعاوز اقولها ومش عارف من غييير تريقه
فيه بينكم تواصل
واى تقربلك مثلا

• بيضحكني
التفاعلات: Alex 45
فيه بينكم تواصل
واى تقربلك مثلا
اه بنت خالتى بس هما في بلد وانا في بلد بزورهم كل شهر كده والعلاقة بينا وبين خالتى وأولادها كويسه يعنى

هقولك يقلبي ..
اولا بنحس بانوثتنا اكتر ..احنا فى الاعدادى كان زيينا زى الولاد والواحده وهى فلات بتحس روحها راجل او انثى ناقصه حرفيا
ثانيا ..الثقه فى النفس ..بزازى طول ما كبيره وقدامى كدا مترين انا حاسه بثقه ومتتريقش عشان هو دا اللى بحسو ههههه ومش عرفه لى.. بس بحس ان لو اتكلمت كدا حيتسمع ليا والناس حتدينى تقديرى هههه
ثالثا ..الهيجان والمتعه ..كل ما البزاز بتكبر هيجانى كست بيزيد ..سواء مع نفسي او مع جوزى ..
رابعا ..ودا جنان منى ..احيه على احساس لما تهزهم يمين وشمال ولا تتنطط فوق وتحت ههههههه
اي وحده عاوزه تبدل صدرها الفلات بصدري انا موافقه

• عجبني
  • بيضحكني
  • ايه ده
التفاعلات: ناجى الزبير, الملك السادى, مدام زوزو و 2 آخرين
اه بنت خالتى بس هما في بلد وانا في بلد بزورهم كل شهر كده والعلاقة بينا وبين خالتى وأولادها كويسه يعنى
طب يقلبى ان حاسس فيه اعجاب من ناحيتها ولا عادى

هقولك يقلبي ..
فعلاً كانت واحدة قالتلي قبل كدة علي موضوع الثقة ده 👏👏

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: چومانه❤️🔥
اي وحده عاوزه تبدل صدرها الفلات بصدري انا موافقه
سلامه العضمتين و ضهرك يقلبي
هو انتى وصلتى للمرحله المنيله دى 😂
طب انا معايا بنتين ..انتى لحقتى امتى

• بيضحكني
  • عجبني