NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

AlFã7d

Neswangy Pasha
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر الشهر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه بنحب الجري بالعربية أو بالموتسيكل بالذاات احنا كا رجالة انا عن نفسي بعشق الجري بالعربية بس اكتر مرة كانت فيها ريسك لما كنت راكب الريس ابن الكلب كل ما بتسمع صوته وصوته يعلي تحس انك عاوز تسمع تاني لحد ما تقفل العداد وعلشان كدا اغلب الحوادث في الريس اي سبب حبك للجري وصوت الماتور العالي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي اركب موتوسيكل وراء في الهواء وأمسك ايشارب في ايدي والهواء يطيره شمال ويمين وانا رافعه ايدي الاثنين من الانبساط .

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: asaad2024، AlFã7d و S A R A H
نفسي اركب موتوسيكل وراء في الهواء وأمسك ايشارب في ايدي والهواء يطيره شمال ويمين وانا رافعه ايدي الاثنين من الانبساط .
مراتي عملتها مره وحسيت اني جيبتلها اي جي كلاس وفيلا في المالديف 😂😂

• عجبني
التفاعلات: ريم رامي
مركبتش موتوسيكلات قبل كدا بس و انا صغيره 14 15 سنه كدا كنت بشتغل تباعه على عربيه نقل تريلا كبيره و اتعلمت اسوقها

المرات القليله اللى سوقتها فيها فيه شعور غريب انك فوق فى الكابينه على ارتفاع مترين تقريبا او اكتر فى عالم تانى لوحدك منعزل و شايف العربيات اللى قدامك كلها صغيره و شعور بالقوه غريب ان عندك القدره تفرمهم كلهم و مجرد كلاكس واحد بيخلى العربيات اللى قدامك كلها تجرى من قدامك على اليمين و الطريق يبقى فاضى قدامك برغم انه كان زحمه من شويه شعور عمرك مهتلاقيه فى اى عربيه

كانت ايام سوده بس كانت اوقات حلوه

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: doctorgynecologyandobst, ريم رامي, AlFã7d و شخص آخر
اطلعي من فتحه سقف العربية ، هي هي و أأمن كمان

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: ريم رامي و AlFã7d
مركبتش موتوسيكلات قبل كدا بس و انا صغيره 14 15 سنه كدا كنت بشتغل تباعه على عربيه نقل تريلا كبيره و اتعلمت اسوقها

المرات القليله اللى سوقتها فيها فيه شعور غريب انك فوق فى الكابينه على ارتفاع مترين تقريبا او اكتر فى عالم تانى لوحدك منعزل و شايف العربيات اللى قدامك كلها صغيره و شعور بالقوه غريب ان عندك القدره تفرمهم كلهم و مجرد كلاكس واحد بيخلى العربيات اللى قدامك كلها تجرى من قدامك على اليمين و الطريق يبقى فاضى قدامك برغم انه كان زحمه من شويه شعور عمرك مهتلاقيه فى اى عربيه

بحسه في الجي كلاس 😂😂

مراتي عملتها مره وحسيت اني جيبتلها اي جي كلاس وفيلا في المالديف 😂😂
**** يهنيكم ببعض ،، يبختها بيك يا طيب

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d
ليه بنحب الجري بالعربية أو بالموتسيكل بالذاات احنا كا رجالة انا عن نفسي بعشق الجري بالعربية بس اكتر مرة كانت فيها ريسك لما كنت راكب الريس ابن الكلب كل ما بتسمع صوته وصوته يعلي تحس انك عاوز تسمع تاني لحد ما تقفل العداد وعلشان كدا اغلب الحوادث في الريس اي سبب حبك للجري وصوت الماتور العالي
بموت ف الجري بس عمري ما سوقت حاجه انا وجريت 😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني

بنت وتباعه ازاي وبتسوقي تريلا امسكي العقل بس 😂

• بيضحكني
بموت ف الجري بس عمري ما سوقت حاجه انا وجريت 😂😂😂
😂😂😂أنا بجري بعربيات وريس بس دلوقتي بجري بي الجي كلاس والأودي والللانسر بومه وبس

• أتفق
التفاعلات: ريم رامي
😂😂😂أنا بجري بعربيات وريس بس دلوقتي بجري بي الجي كلاس والأودي والللانسر بومه وبس
ابعت الانسر وخلي الباقي معاك عايز اجري 😂

• بيضحكني