NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه بتكرهوا الجاي و بتحبوا الليزبيان

علي نايك

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
اغلب اصحابي هوموفوبيك درجه اولي بس قدام الليزبيان كل الدعم و بيتفرجوا عليهم و منهم من يتمني انه يتجوز اتنين ليزبيان لول ، نفسي اعرف ليه بتكرهوا الجاي و بتحبوا اللزبيان ولا هي اي حاجه بزاز جميله

اغلب اصحابي هوموفوبيك درجه اولي بس قدام الليزبيان كل الدعم و بيتفرجوا عليهم و منهم من يتمني انه يتجوز اتنين ليزبيان لول ، نفسي اعرف ليه بتكرهوا الجاي و بتحبوا اللزبيان ولا هي اي حاجه بزاز جميله
عشان ناس مع احترامي تافهة
تقول احب ولا احب على حسب مسامعهم

ويمشون وراء الشهوات و الاهواء

انا عن نفسي من اشد كارهين الشواذ لواط او سحاق

الاتنين خرا

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: علي نايك و مرحب
لكل واحد ميول ولازم نحترمها
عدم الاحترام اننا منحترمش ميول غيرنا

• حبيته
التفاعلات: laidy sofi
لكل واحد ميول ولازم نحترمها
عدم الاحترام اننا منحترمش ميول غيرنا
حقيقة اكثر الجمل التى اتعجب منها نحترم ميول بعيدا عن التعجب

انا ازاى احترم واحد بيضرنى و مش احترم لا ازاى اتقبله عشان الاحترام لكل الناس للاسف هم اناس
و ليه اتقبل هذا الشخص

ملحوظة اوضحت قبلا اضرار بشريه للشذوذ و مجتمعية ايضا لكثرة سردها لم اكتبه انما ان كنتى فضولية بامكانى كتابة بعضهم

• حبيته
التفاعلات: علي نايك
فين العقول اللي تفهم

انا ك واحد شاذ مش بحب الحاي اصلا هتقولي ازاي هقولك معرفش بس دي مش الفطريه السويه والمفروض ان احاول ابقا استريت بس

انا ك واحد شاذ مش بحب الحاي اصلا هتقولي ازاي هقولك معرفش بس دي مش الفطريه السويه والمفروض ان احاول ابقا استريت بس
يبقي انت كدا مش جاي اصلا و عباره عن شخص هايج و عايز يعط ببلاش

عشان ناس مع احترامي تافهة
تقول احب ولا احب على حسب مسامعهم

ويمشون وراء الشهوات و الاهواء

انا عن نفسي من اشد كارهين الشواذ لواط او سحاق
صدقني لو اتيحت فرصة الحب بدون اكراه هيكون ف رقي شوية لكن طالما انت مكره الناس علي انهم يخبوا ميولهم اكيد هيمارسوا مل شئ ف الخفاء و هيخافوا يظهروا للعلن و حتي اللي هتمارس معاه مرة مش هيرضي يجي تاني علشان خايف علي نفسه

• عجبني
التفاعلات: روحي فيك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يبقي انت كدا مش جاي اصلا و عباره عن شخص هايج و عايز يعط ببلاش
انا واحد شاذ ي حماده وعمري مهجت ع بنت دايما بهيج ع الموحب او الراجل متفتيش

يمكن ، انا غلطان
يسطا الشذوذ اصلا عباره عن اضطراب ف الهويه الجنسيه زي الساديه والتحرر والدياثه ليها علاج نفسي بس صعب فشخ لان اصلا اغلب الدول مش معترفه بيها ك مرض ولازم تروح لدكتور نفسي فاهم

يعني أنت طبيعي بتميل للست كراجل، فلما تلاقي اتنين ستات حتى لو هما مش حبين الرجالة هتميل ليهم. يعني أنت بتحب ست واحدة، مش هتحب اتنين؟ 😂

يعني أنت طبيعي بتميل للست كراجل، فلما تلاقي اتنين ستات حتى لو هما مش حبين الرجالة هتميل ليهم. يعني أنت بتحب ست واحدة، مش هتحب اتنين؟ 😂
كلامك.منطقى بس مش لازم علطول نفكر ب ....
عشان من نظرة كل واحد هيخلق سؤال ف هيخلق مفهوم ويعممه ف نحاول نقتل تفكير ال لا مؤاخذة

انما كلامك صح

• عجبني
التفاعلات: Ali21
صدقني لو اتيحت فرصة الحب بدون اكراه هيكون ف رقي شوية لكن طالما انت مكره الناس علي انهم يخبوا ميولهم اكيد هيمارسوا مل شئ ف الخفاء و هيخافوا يظهروا للعلن و حتي اللي هتمارس معاه مرة مش هيرضي يجي تاني علشان خايف علي نفسه
بص يا على من الرحمة ان فى بعض العرب و الناس الاصيلة لسه متمسكة بالهوية العربية القوية مش تتاثر بكلمتين

فانا شايف ان لازم يجبروا انهم يختفوا وده رحمة و غباء من الجابريين عشان المفروض نعالجهم مش نسبهم كده

علشان النحنحه

الاتنين غلط ولا يتقبل العقل ودول مرض نفسي..
هتقولي ده ميول وطبيعه ..
هقولك لو الانت بتقوله صح اكن ر بنا خلق ادم وادم علشان يعملوا تزاوج ..
او خلق حواء و حواء علشان يعملوا مع بعض ..
ولكن هو خلق ادم وحواء ودي الفطره السليمه ..
بلاش الكلام ده لنفترض انك متحرر الفكر او لا تتبع اله
كل الدراسات الاتعملت علشان تثبت ان المثليهالجنسيه حاجه طبيعه كلها فشلت ولم يتم اثبات ابدا انها حاجه جينيه ,,
فيبقي ليه حاجه غير طبيعيه عايزين كبشر نخليها طبيعيه

بص يا على من الرحمة ان فى بعض العرب و الناس الاصيلة لسه متمسكة بالهوية العربية القوية مش تتاثر بكلمتين

فانا شايف ان لازم يجبروا انهم يختفوا وده رحمة و غباء من الجابريين عشان المفروض نعالجهم مش نسبهم كده
لا بجد كسم الضحك حاول تقرا طيب عن التاريخ العربي و عن المثليين الكثر زي المهج و الكوثر و ابو نواس و غيره و الامين و اقرا كتاب مفاخرة الجواري و الغلمان للجاحظ

لا بجد كسم الضحك حاول تقرا طيب عن التاريخ العربي و عن المثليين الكثر زي المهج و الكوثر و ابو نواس و غيره و الامين و اقرا كتاب مفاخرة الجواري و الغلمان للجاحظ
وده يؤثر فى ايه لما اعرف ان كان هناك شواذ زمان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%