NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه ليه الست بتكون رافضة التحرر فى البداية

آبن الدياثةة

آبن عبير👙🥵
نمبر وان متحرر
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
لية الست أو الأنثى فى العموم بتكون رافضة التحرر والشذوذ الجنسي زي الدياثة في بداية الموضوع وبعد ما تتمكن بتحب تهين الراجل الـ معاها تخضعه تحت رجليها
أنا ماما كانت رافضة فكرة إني البس من ملابسها الداخلية ومداعبة الموخرة بعد فترة ماما بقت بتحب تشوفني بملابس بنات جوه البيت تشوفني وأنا بحاول اجيب شهوتي وانا العب في موخرتى وما بقت تتكلم او تزعق زي ما كان بيحصل في الأول
ممكن أعرف أية سبب تغيير الأنثى كدة

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: كريم ابن مني, MADAM SOSO, سلطان غلبان و شخص آخر
لية الست أو الأنثى فى العموم بتكون رافضة التحرر والشذوذ الجنسي زي الدياثة في بداية الموضوع وبعد ما تتمكن بتحب تهين الراجل الـ معاها تخضعه تحت رجليها
أنا ماما كانت رافضة فكرة إني البس من ملابسها الداخلية ومداعبة الموخرة بعد فترة ماما بقت بتحب تشوفني بملابس بنات جوه البيت تشوفني وأنا بحاول اجيب شهوتي وانا العب في موخرتى وما بقت تتكلم او تزعق زي ما كان بيحصل في الأول
الدياثة شعور داخلي مدفون ونرفض الاعتراف به أو ظهوره علنيا ...وبعد اول مرة وتزوق طعم شهوته ينزلق البعض اليه بدون وعي او اي اي حسابات ....للاسف

• عجبني
التفاعلات: elgazaar و آبن الدياثةة
الدياثة شعور داخلي مدفون ونرفض الاعتراف به أو ظهوره علنيا ...وبعد اول مرة وتزوق طعم شهوته ينزلق البعض اليه بدون وعي او اي اي حسابات ....للاسف
بس أمي كانت رافضة في الأول فجاة اتغيرت

• عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO
استاذ

• عجبني
التفاعلات: آبن الدياثةة
  • عجبني
  • عجبني
المهم بتعمل ايه معاك وانت لابس بنوتي
هي مش بتعمل حاجة صعبة يعني أوقات لما تشوفني بتقولي مش كل شوية تفريغ شهوتك لان دة هياثر عليك و الكلام دة

في مقولة من زمان بتقول:
يتمنعن وهن الراغبات
والكلام دا خلاصة خبرات الازمنة..
الست دايما بتلعب دور الضعيفة الضحية وانها مش السبب في انحرافها او شرمطتها.. لكن الراجل اللي معاها او المسؤل منها هو السبب في انحرافها.. عشان لما تيجي انت في المستقبل تلومها.. هتقولك انا كنت رافضة لكن انت اللي شرمطتني

• عجبني
في مقولة من زمان بتقول:
يتمنعن وهن الراغبات
الست دايما بتلعب دور الضعيفة الضحية وانها مش السبب في انحرافها او شرمطتها.. لكن الراجل اللي معاها او المسؤل منها هو السبب في انحرافها.. عشان لما تيجي انت في المستقبل تلومها.. هتقولك انا كنت رافضة لكن انت اللي شرمطتني
😍😍😍

• عجبني
في مقولة من زمان بتقول:
يتمنعن وهن الراغبات
هو حصل موقف شبيه لده بس أعتقد أن وجود ماما في البيت وانا بمارس ميولي دا من الحاجات ال كانت بتعمل ليا اثارة دلوقتى بعد علمها بقيت مثار اكتر لما اكون بتكلم معاها

• عجبني
التفاعلات: elgazaar
هو حصل موقف شبيه لده بس أعتقد أن وجود ماما في البيت وانا بمارس ميولي دا من الحاجات ال كانت بتعمل ليا اثارة دلوقتى بعد علمها بقيت مثار اكتر لما اكون بتكلم معاها
اكيد لأن التفاعل السمعي والبصري واللفظي كمان.. زاد بينكم اكتر من الاول ودا بيزود الاثارة اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد لأن التفاعل السمعي والبصري واللفظي كمان.. زاد بينكم اكتر من الاول ودا بيزود الاثارة اكتر
بس ازي ماما حبت للموضوع

• عجبني
التفاعلات: الجلاد القاسي و elgazaar
طبيعي
اي حد مهما كان جنسه هيخاف من التغيير في الاول
هيخاف يخالف الجموع
هيخاف يكسر الحدود
هيخاف يخالف كل اللي اتربي عليه وهو صغير
بس واحدة واحدة الشهوة بتغلب العقل
الرفض بيقل تدريجي لحد ما تستسلم
وشهوة المحرمات بنت زانية بتنيك الدماغ
امك بكل بساطة استسلمت بشكل تدريجي
وبقت عبدة لشهوتها

• عجبني
بس ازي ماما حبت للموضوع
انا طبعا ما اعرفش الخلفية العلمية والثقافية بتاعتها ايه.. لكن انت بالنسبة لأغلب الستات في زمانا ده فرصة كويسة انها تمارس حريتها الجنسية تحت رعايتك وكمان تخضعك ليها

• عجبني
طبيعي
اي حد مهما كان جنسه هيخاف من التغيير في الاول
هيخاف يخالف الجموع
هيخاف يكسر الحدود
هيخاف يخالف كل اللي اتربي عليه وهو صغير
بس واحدة واحدة الشهوة بتغلب العقل
الرفض بيقل تدريجي لحد ما تستسلم
وشهوة المحرمات بنت زانية بتنيك الدماغ
امك بكل بساطة استسلمت بشكل تدريجي
وبقت عبدة لشهوتها
بس بقت احس ان أمي عجبها قوي الوضع

انا طبعا ما اعرفش الخلفية العلمية والثقافية بتاعتها ايه.. لكن انت بالنسبة لأغلب الستات في زمانا ده فرصة كويسة انها تمارس حريتها الجنسية تحت رعايتك وكمان تخضعك ليها
أنا فعلا خضعت بس ماما كممارسة تكتفى بلعب فقط لنفسها

لان مش دا الطبيعي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%