NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاوزة اعرف ليه احنا ك ستات شهوتنا عالية اوى ومع ذلك لازم نحس ان الراجل اللى معانا بيحبنا وعاوزين رومانسية وحب وعاوزين كلام حب ودلع وقت النيك انما الرجالة عملية اوى كأنها تقضية واجب عاوز يرزع وينيك وخلاص خلص الحوار بجد
انا عن نفسى باعتلك مش عايز جنس ولا حاجه انتى عجبانى دماغك فشخ ومواضيعك

عاوزة اعرف ليه احنا ك ستات شهوتنا عالية اوى ومع ذلك لازم نحس ان الراجل اللى معانا بيحبنا وعاوزين رومانسية وحب وعاوزين كلام حب ودلع وقت النيك انما الرجالة عملية اوى كأنها تقضية واجب عاوز يرزع وينيك وخلاص خلص الحوار بجد
لان الستات اربع وعشرين ساعة فارغات معندهمش شغل متعب يفقد الشهوة

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
اهم حاجه يكون الجو مهيئ للنيك مش رزع وخلاص الرجاله بتحب الدلع والحب والاهتمام زي الست بالظبط

مش كل الرجالة علي فكرة انا شخصيا بحب الدلع والرومانسية قبل العلاقة لان العلاقة مايبقاش فيها متعة من غير دلع رومانسية
عفكره انا كدا انا مش من النوع اللي ادور على سعادتي وما ادورش على سعاده غيري بندور على سعاده بعض

لا مش كله زي بعض خالص

مش كل الرجاله كدا في رجاله بتحب التفاهم الموضوع مش غشوميه الدنيا تمشي براحه وكدا كدا هتنيك هتنيك فا مش لازم نتغاشم

• عجبني
التفاعلات: Moody Beh
مش كل الستات

تركيبة المرأة تختلف عن تركيبة الرجل من الناحية العاطفية. المرأة تحب تحس بأنوثتها والرجل يحب أن يبرز فحولته . الرجل وقت الجنس يحاول أن ما يتشتت انتباهه عكس المرأة الي تركز بادق التفاصيل . فالموضوع نفسي تماما

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
اهم حاجه قبل نيك المدعبه كتير اوي حته بتخلي نيك في حته تنيه خلاص

لازم يبقي فيه رزع وعنف ورومانسية مع بعض اللي بيرزع ويقوم وخلاص ده كدة حيوان مش بني ادم ولا راجل

الانثى كائن رقيق فى ذاته ( مهما حاولت اللنثى انكار ذالك )
بطبيعتها تميل للرومانسية
تميل للاستلطاف والملاطفة
تريد ان تشعر دائما انها تملأ عين رجلها
لا يرى غيرها ولا يريد سواها .
فطرة جميلة ونفسية راقية
وشعور منمق وساحر
ان تشعر بأنثاك وان تستشعر ضعفها الفطرى
ان تقوى بك ان تأنس بها وتأنس بك
ان تكون انثاك جزء من ذاتك
معيار رجولتك ( ليس بالجنس اطلاقا )
معير رجولتك فى احتوائها فى استشعارها بمكانتها ، بجمالها ، بروحها
ان وحدك فى وقت الازمة سندا
وفى وقت الشدة رجلا
وفى وقت الفرح فاتحا لها زراعيك
هنيئا لمن فى حياته انثى
ومن فى حياتها رجل

• حبيته
التفاعلات: بحلم بحد يسمعني😔ويحتويني
مش هكرر كلام اتقال بس الاعرفه ان للست مناطق اثاره اكتر من الراجل علشان كده شهوتكو اعلى اما بقى للرجاله البترزع وتجرى فيه كتير كده فعلا بس ده مش بيدور على المتعه ده بيفرغ شويه لبن وخلاص اهم حاجه التفاهم وانك تحس بالست المعاك
ولما كلمتك خاص كنت حابب اكلمك و اعرفك اكتر علشان انا مش بنيك واجرى 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل شيخ ولية طريقة
يعني كل واحد ولية اسلوبة والسكس مش رزع وخلاص
شوية الجنان في المداعبة هما اللي بيخلصوا الموضوع قبل ما يبدا حتي لو الراجل معندهوش زب ممكن بشوية مداعبة وتفريش وكلام حلو يقدروا يخلوا الست بركان🔥

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%