NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة ليه الجواز بيقلل المتعه

لو مفيش اثاره يبقي مفيش انبساط مهو من ضمن التغيير تغير الشكل والا مكنش الستات راحت تصبغ شعرها احمر او اصفر او اين كان عشان تحس بتغير وجوزها ميزهقش منها ويبقي ديما شيفها متغيره وحلوه ف كل الاوقات
بصي هو التغير مطلوب فعلا بس انا شايف ان تغير الاسلوب والطريقه والمكان هو الي هيساعد مش اللبس ولا لون الشعر

اي بقا الكريتف بنسبالك اصل انا خطبتي كل متجيب حاجه جديده لازم نجربها
يابختك بخطيبتك اللى بتجرب معاك كل حاجة من قبل الجواز

عشان احنا ك رجاله بضان 😂😂

سمعت كذه حد من اصحابي المتجوزين بيقولوا ان الجواز مش زيمنا فاكر وان الجنس مش زيمنا فاكر ومسيري اتجوز واعرف الحقيقه ؟
ليه بحس ان الخلافات والمسؤليات ف الجواز وخصوصا لو في ***** صغيرين وشغل بيت ومصاريف وانشغال بيخلي الواحد نفسه تتسد عن السكس وممكن ميبقاش ليه نفس لمراته رغم انه ممكن يهيج من البنات ال بره وكمان الست مبتبقاش فايقه لكده
....
هو مينفعش يبقي الجواز ممتع والسكس فيه لهفه ورغبه ورومانسيه زيما بنشوف ف الصور ولا ده فعلا بيبقي ف اول الجواز بس زي مالناس بتقول
.....
ليه مينفعش نعمل ال ورانا وحتي لو في خلافات نرجع نحب بعض تاني والسكس يقربنا لبعض ويجدد شعورنا واحتياجنا واحاسيسنا ناحية بعض .
هل فعلا الزواج مقبرة الحب !!!!
لا طبعا بالعكس الحب أساس كل حاجه وبيكمل بالجواز، لو مكنش هيبقى مافيش تحمل للعيشه والصعوبات والظروف لان الحياه مشاركه.
أغلبنا وقتنا رايح فالشغل والمسئوليه ده غالبا، لاكن ده ميمنعش تفصل فالبيت ولو ساعتين ولا 3 قاعدهم فالبيت معاها بتعوض يومك والضغط والمود بتاع تعب طول اليوم. لازم فى تأقلم وكله بيعدى وبيمشى طالما فى حب وتفاهم واهتمام.
يبقى اكيد الجواز مش مقبره الحب

سمعت كذه حد من اصحابي المتجوزين بيقولوا ان الجواز مش زيمنا فاكر وان الجنس مش زيمنا فاكر ومسيري اتجوز واعرف الحقيقه ؟
ليه بحس ان الخلافات والمسؤليات ف الجواز وخصوصا لو في ***** صغيرين وشغل بيت ومصاريف وانشغال بيخلي الواحد نفسه تتسد عن السكس وممكن ميبقاش ليه نفس لمراته رغم انه ممكن يهيج من البنات ال بره وكمان الست مبتبقاش فايقه لكده
....
هو مينفعش يبقي الجواز ممتع والسكس فيه لهفه ورغبه ورومانسيه زيما بنشوف ف الصور ولا ده فعلا بيبقي ف اول الجواز بس زي مالناس بتقول
.....
ليه مينفعش نعمل ال ورانا وحتي لو في خلافات نرجع نحب بعض تاني والسكس يقربنا لبعض ويجدد شعورنا واحتياجنا واحاسيسنا ناحية بعض .
هل فعلا الزواج مقبرة الحب !!!!
كل الكلام دا فيك و ال بيحصل دا انت ال تحدده ع حسب مزاجك يعنى رايق هتظبط دنيتك وهتعيش مبسوط اما بقا لو مشيت نكد هتقرف نفسك ع الفاضى
مع العلم ان مش متجوز بس دى وجهه نطرى

بصي هو التغير مطلوب فعلا بس انا شايف ان تغير الاسلوب والطريقه والمكان هو الي هيساعد مش اللبس ولا لون الشعر
صح انت صح 😂😂😂

مش كل الحواز كده
الجواز حلو الناس هي اللي بتتعامل وحش بعد ما تتجوز ومش كل الناس

بمعنى ان الجواز حلو للي عايزه حلو ووحش للي مش بيحاول بخليه حلو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص انا فاهم قصدك و مقدر خوفك من الجواز بس هقولك ان كل ما هو ممنوع مرغوب دلوقتى انت اتجوزت و حلالك قدامك طول اليوم فا طبيعى مش هتبقى عايز دا طول الوقت زى وقت الخطوبه مثلا ثانيا المسؤوليه يا عزيزى الظروف الاحوال حوليك غصب عنك بتغيرك كل بيت و ليه اسراره و خناقاته و مشاكله و فرحه و لكن افتكر ديما ان وسط الهوجه دى كلها ديما هتلاقى وقت انت و مراتك للجنس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%