NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ليه البصه دي للمطلقه

لان معظم الناس شايفه طالما هى مطلقه يبقى اكيد غلطانه
ناس متخلفه وعمر مخهم مهيتعدل غير لما كل الناس اللى فوق ال ٦٠ يموتو علشان هم السبب 😂
لا وعيزين ينيكوها 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شوفت بقي 😂😂
معظم الناس تفكيرها كده بالنسبالهم المطلقه فرصه سهله لانها مفتوحه ف مش هيخافو من الفضيحه

معظم الناس تفكيرها كده بالنسبالهم المطلقه فرصه سهله لانها مفتوحه ف مش هيخافو من الفضيحه
تعرف انا ممكن امتعها وكل حاجه بس ليه تبصلها بصه انها شرموطه مش انسانه وليها مشاعر واحاسيس

تعرف انا ممكن امتعها وكل حاجه بس ليه تبصلها بصه انها شرموطه مش انسانه وليها مشاعر واحاسيس
معظم الناس بتشوفهم كده اكيد
ولاكن برضو فى ناس لسه كويس بس دول قليلين حبتين تلاته

معظم الناس بتشوفهم كده اكيد
ولاكن برضو فى ناس لسه كويس بس دول قليلين حبتين تلاته
حاول تركز مع مشاعرها واحساسها

• بيضحكني
التفاعلات: _Xmo7amedX_
هدي نفسك يامعلم كسم اللي يزعلك
😂😂
انا مش عارف الناس دى بتفكر ازاى هل هناك وراء اعينهم توجد طيز ولا مخ مستحيل المخ يفكر كدا

لا يسطى فى طيز 😂
انا مش عارف الناس دى بتفكر ازاى هل هناك وراء اعينهم توجد طيز ولا مخ مستحيل المخ يفكر كدا

احنا فى مجتمع مش بيبص غير على السلبيات ويبص أن المطلقه دى مش كويسه والكلام الفاضي ده مع أن ممكن يكون سبب الطلاق يكون سوء معامله أو الزوج مش كويس
بتبقا نسبة كبيرة

ليه الناس بتبص للمطلقه بصه وحشه مع انها مش السبب في الطلاق
مع انها مش السبب ازاي 😂😂

ممكن تكون السبب وممكن لا البصة الوحشة لان مش كل النسوان بتقدر تسيطر على رغباتها المكبوته وبيفتكروها صيدة سهلة صوابعك مش زي بعضها فيه مطلقات وارامل محترمات وفيه شراميط فيه حتيجي سكة وفيه حتديك بالجزمة وتفضحك لو كلمتها وانت وذوقك

فعلا نفس الكلام انا عندى امى مطلقه والى بيتقدملها ناس بصلنها انها واحدة مش كويسه وعاايز يتجوز ببلاش من غير تجهيز لاى حاجه

عشان مجتمع عبيط

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Moheb sex و مريض بالفراق
لان الناس اتربت على كدا شافوا اللي قبلهم بيتعاملوا مع المطلقة ازاي وعلى الأساس دا اتفرض التعامل مع ان ممكن المطلقة تكون مظلومة في الحكاية يجدع دا الستات بقت بتعيب ع المطلقة اكتر ما الرجالة بتعيب انت متخيل ومترضاش ان ابنها يتجوز واحدة مطلقة مع إن هي لو عندها بنت مطلقة هتشوفها البنت اللي مفيش منها اتنين وانها بتواجه مجتمع بيدوس ع المطلقات من الاخر يصحبي احنا مجتمع مريض
عملنا زي عبدة الاصنام عملوا زمان وقلنا زيهم هذا ما وجدنا عليه أباؤنا دا اللي احنا عملناه👍🏼

زي مفي ناس بتبص للارمله نظره اوقات مش حلوه
عمتا المفروض كلام الناس او طبع الناس او ايا كان متفكرش فيه اصلا ولا تديله اهتمام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%