NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منقول قصيرة ليلى واول نيكه فى الطيز(قصص سكس عربى منتهى اللذة بضمان نهر العطش)[email protected]!!!!!

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انا وخطيبى انا بنوتة اسمى ليلى كنت طول حياتى مبعرفش فى الجنس حاجة كل معلوماتى عن الجنس لا تتعدى البوسة ولم اجربها ولكن كنت اسمع عنها من اصحابى
وعند بلوغى سن 20 قام احد الشباب بخطبتى(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) وكان اسمة طارق كان شب وسيم من يوم ما خطبنى وانا حبيتة جدا وقفلت حياتى علية
وبدا هو يتعامل معى بشكل اكثر بكثير من من اللى ممكن تشوفة بنت مع خطيبها
فبمجرد كتب الكتاب وهو بدا بلمس جسمى فانا بصراحة صدرى ملفت جدا لانة كبير شوية ومدور ومشدود ومغرى جدافبدات الاحظ انو لما يحضنى بيهرسنى بين درعاتة ومرة فى مرة بقى يمسك صدرى من فوق الهدوم بطريقة ابقى هموت منها لانو بيدعكهم دعكة حلوة اوى
وفى يوم كنت حاسة انوا تعبان لان يومها تعمد لمس طيزى وصدرى طول الوقت وكنا برا البيت وهنروح السينما
ولما رحنا لاينها كومبليت فرجعنا تانى البيت ملايناش حد فى البيت لانهوم خرجواكلهم
هوكان بيسالنى :هما فين قلتلوا مفيش حد هنا لايتوا بصلى وقالى دى احلى حاجة عملوها فى حاياتهم قام حضنى جامد قوى لدرجة انى حسيت ان جسمى لزق فية وقعد يبوس فى (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)بوقى ورقابتى ويمص شفايفى بشكل كان يموت وايده بتلعب فى طيظى المدورة والايد التانية حاطيطها بين بزازى جوا الهدوم وجة جنب ودتى وقالى:انا بحبك قوى بحب طيزك بحب بزازك الى مجننانى وشفايفك وكلك كدة على بعضك
انا بصراحة لاتنى بقرب من شفايفوا وباخد الشفة الى تحت وبمصها انا لما عملت كدة هو اتجنن اكتر
كنت لابسة شميز وجيبة بس ضيقين جدا
لايتو عمال يبوس بطريقة واحد مجنون وقام فاتحلى كل ظراير الشميز ونزل حرت فى بزازى ويغزل فيهم وفى جمالهم وانا بصراحة كنت فى ايدوا دى حتة الحلاوة
وايوا عمالة تحسس عل فخادى لحد ما لمس كسى لاتنى(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) من غير ماحس ايدى رايحة ناحية زبوا الى كنت بموت فية رحت فاتحت السوسة بتاعتوا وطلعنوا كان واقف وقفة تجنن
معرفش ازاى وقفت على رجليا وقمت مسكاه من زبه وشديتوا ورايا لحد ما دخلناغرفتى الخاصة بيا وقفلت الباب علينا وقلعتو كل هدوموا لما بقى عريان ونيمتوا على السرير وبدات انا اقلع بطريقة مغرية جدا وكل مكان يقوم عشان يمسكنى كنت اجرى منوا وكمل قلع لحد ما بقيت ملط معاة قمت مسكت بتاعوا (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)بحنية اوى وحسست علية براحة لحد ماحسيت انو راح فى دنيا تنيا قمت لحستوا من تحت لفوق مرة واحدة بس قوية من البيوض الى كانوا طرين جدا لحد الراس الى كانت حمرا وجميلة لايتوا من جمال الحركة قام ومسكنى من وسطى الى بصراحة خطير وقعدنى على حجرة وقعد يلحس كل جسمى وخاصى ابزازى الى يجننوا وقالى انو نفسوا يحطوا فيا وطبعا كان مينفعش لانى بنت قام قالى انا هحطوا فى طيظك
كنت فى الاول خايفة لكنوا شجعنى وخلانى افنس قداموا لما شاف المنظر دة قعد يلحس فى طيظى بشكل جنونى وانا بصراحة مش قادة لان ايده كانت بتلعب فى كسى وايده (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) التانية جوا طيظى لحد ما حسيت انى خلاص جبتهم 3مرات وكل ما اجيبهم كان يشيل صابعو ويلحسو فيغرينى اكتروبعد ال3مرات كانت طيظى وسعت شوية قام مال نحيتى وقالى انا هحطوا بقى فشاورتلوا بالموافقة
بداء الاول بالراحه لحد ما دخل كلة فبدا يحركوا جوا خرم طيظى وانا اصرخ قعد على كدة حوالة نصف ساعة لحد ماجابهم جوا وبعدين شالو
فقام وباسنى بوسة تجنن على كسى وقالى تعالى ناخد دش سوا مشيت قداموا زبوا عمال يتحرك ويلمش طيظى وايدوا بتلعب فى بزازى دخلنا الحمام وتحت الميا حسيت بيدوا (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)وهى بتتحرك عليا كانها كهربا وفجاة سمعت صوت عربية بابااتخضينا احنا الاثنين وجرينا ورابعض عشان ندخل الاوضة وفعلا لما هما جم كانت البيت فاضى بس هو جو الاوضة وكانت الاوضة بعيدة عن باقى البيت قولتلو حاول تتدارى لحد ماخرج اشوف اية الجو
لما خرجت لاتهم راجعين تعبنين وهينامو دخلتلةا وانا كلى فرحة (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)وقولتلوا اية رايك لو تبات معايا النهاردة وافق على الفور وفعلا قفلت الباب نمنا جنب بعض طول الليل عرايا ولما صحينا الصبح وهما نزلوا شغلهم نزل هوا كمان

لكن الاسف احنا دلوقتى مش مع بعض لاننا انفصلنا بسبب خلفات الاهل وكل لما اشوفوا فى الشارع نفتكر بعض ونفتكر اليوم الجميل دة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%