NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حصل وبعت لصديق بس هوا ثقه ومالوش فى الكلام دا
مدام دعاء تفتكري ممكن في يوم من الايام يكون عندي صديقه زيك كده علشان دورت كتير وملقتش

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Señora Abeer و 5 Star
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مهو م اي حد بردو يتبعتلو فاهم
وبعدين الناس الناضجه بتبقي مش هدفها التهديد مفيش غير العيال الف العشرينات دول هما الولاد مرا ف الحوار. الفوق كدا بيبقي هدفه متعه بس
انا فى العشرينيات ومعايا نودز لبنات وستات متجوزة وبنات بقو متجوزين دلوقتى لكل الاوضاع والالشكال فيديوهات وصور وعمرى مافكرت اهدد واحدة المووضوع ملوش علاقة بالسن متبقين عبيطة :ROFLMAO:

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja و ناقد بناء
صباح الخير انتي كبنت ليكي نودز مع حد وهل جه ف يوم من الايام ومحترمش الثقه وهددك وكان ايه رد الفعل ؟
لا طبعا عمرى ما اعمل كده

انا فى العشرينيات ومعايا نودز لبنات وستات متجوزة وبنات بقو متجوزين دلوقتى لكل الاوضاع والالشكال فيديوهات وصور وعمرى مافكرت اهدد واحدة المووضوع ملوش علاقة بالسن متبقين عبيطة :ROFLMAO:
طيب

• عجبني
التفاعلات: الملك السادى
يابنى كفايه حسد اقرع بقا
مانا حطتلكو هنا نودز واكتر من مره
عشان حظي على قدي يوم ماتحطي ما اكون معدي . لأني ادخل بحسب التساهيل والوقت

موضوع النودز ده موضوع عادي انا بقالي سنتين بيبقا معايا نودز لبنت ليا علاقه بيها بس عمري ما افضحها طبعا دي ثقه وهي وثقت فيا فا اكيد عمري ما اخون الثقه دي

ليا نودز اه لكن كلهم محترمين محدش هدد عمر محد عمل كدحد

اها ليا بصراحه عند كتير بس عمر محد هددني 😅😅اصل مش اي حد وسلام يعني
طيب من رايك لو حد من الاقارب ولا حد من بعيد انهه الأمن؟ يعني لو حد من العيلة ممكن تأمنيه؟؟ ولا ممكن يسيح؟

مهو م اي حد بردو يتبعتلو فاهم
وبعدين الناس الناضجه بتبقي مش هدفها التهديد مفيش غير العيال الف العشرينات دول هما الولاد مرا ف الحوار. الفوق كدا بيبقي هدفه متعه بس
عندك حق جدا. 👍

خاالص
معملتهاش ابدا

• عجبني
التفاعلات: drsniper666 و Xerox3000
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: drsniper666 و مدام زوزو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%