NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

$$$ الحكيم

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ولكن اتمنى من اخواتنا الاعضاء اللي بيجيبو صور من النت او كده ويقول دي مراته أو الاعضاء اللي بتدخل تتكلم مع البنات بس ب احترتم اللي انا منهم وهبطل اعمل كده والاعضاء اللي اولاد وعاملين عضويه ب اسم بنت تسترجل وتقدر زبرهم وبلاش حرقة الدم من الاعضاء اللي بتدخل تبعت صور زبرهم للبنات ع فكرة بتخلي شكلك وحش اووي واللي يدخلو ل المتحرر أو الديوث وتشتمه وتحس انها احسن منه تبطل لأننا ناس كبيره المنتدى معمول للحريه وف ناس كتير مننا بره المنتدى محترمين جدا جدا فبلاش انت تقلل من نفسك وانا بعتذر ل اي عضوه دخلت اتكلم معاها بس عمري مابعت صورة حنكش ل اي بنت ف اتمنى من الباقي أنهم يكبرو انا مقصدش حد بعينه وشكرا للجميع

• عجبني
التفاعلات: thegiant, بنوتي اسمر, ᎻᎯᎠᎬᏚ و 2 آخرين
مفيش حد حابب يشارك

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر و ᎻᎯᎠᎬᏚ
برافو عليك انا كل اما انزل موضوع الاقي واحد داخل يعلق يقول الي عايز مراته او امه تتناك يجي خاص 😂😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ و $$$ الحكيم
ياريت الناس الي بتقدر الكلام ده تعمله

• عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ و $$$ الحكيم
عااااااش يا معلم سمعتنا بقت ف النازل 👌

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
ولكن اتمنى من اخواتنا الاعضاء اللي بيجيبو صور من النت او كده ويقول دي مراته أو الاعضاء اللي بتدخل تتكلم مع البنات بس ب احترتم اللي انا منهم وهبطل اعمل كده والاعضاء اللي اولاد وعاملين عضويه ب اسم بنت تسترجل وتقدر زبرهم وبلاش حرقة الدم من الاعضاء اللي بتدخل تبعت صور زبرهم للبنات ع فكرة بتخلي شكلك وحش اووي واللي يدخلو ل المتحرر أو الديوث وتشتمه وتحس انها احسن منه تبطل لأننا ناس كبيره المنتدى معمول للحريه وف ناس كتير مننا بره المنتدى محترمين جدا جدا فبلاش انت تقلل من نفسك وانا بعتذر ل اي عضوه دخلت اتكلم معاها بس عمري مابعت صورة حنكش ل اي بنت ف اتمنى من الباقي أنهم يكبرو انا مقصدش حد بعينه وشكرا للجميع
ياعم الحج
علم في المتبلم يصبح ناسي دول عالم بهايم مفكر نفسو كدا راجل

• عجبني
التفاعلات: عاشق الصافى و $$$ الحكيم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا قرفت منهم بصراحه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%