NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا ده بسبب الشباب مش لقين بنات يطلع شحنته ويمارس العادة ديما ومش لاقي حاجة فبيلاقي الطريق ده اسهله فافيخش فيه وده برضو أساسه اضربات نفسيه
ازاى هو عشان مش لاقى بنات يبقا يكون خول ولا ديوث
ماهى الشراميط كتير وعلى قفا من يشيل و التعارف على بنات دلوقتى مش صعب دول بتوع اعدادى بيتعرفو وبيتحضنو يتباسو عادى بالنسبة ليهم
طيب وبالنسبة للبنات ال ليسبيان بردو مش لاقين ولاد؟؟؟
اتفق مع الاسباب ال ذكرتها فى الاول خالص فعلا هى الاسباب الرئيسية
1- المواقع الاباحية
2- تمريد بعض الناس للعادات فجعلوا الناس متمردين

3- تحقير بعض الناس لل عادات القديمة

4- الجرى وراء الشهوة لا اكثر

5- قلة التفكير و التفكر

• عجبني
التفاعلات: مرحب و العاشق
ازاى هو عشان مش لاقى بنات يبقا يكون خول ولا ديوث
ماهى الشراميط كتير وعلى قفا من يشيل و التعارف على بنات دلوقتى مش صعب دول بتوع اعدادى بيتعرفو وبيتحضنو يتباسو عادى بالنسبة ليهم
طيب وبالنسبة للبنات ال ليسبيان بردو مش لاقين ولاد؟؟؟
اتفق مع الاسباب ال ذكرتها فى الاول خالص فعلا هى الاسباب الرئيسية
1- المواقع الاباحية
2- تمريد بعض الناس للعادات فجعلوا الناس متمردين

3- تحقير بعض الناس لل عادات القديمة

4- الجرى وراء الشهوة لا اكثر

5- قلة التفكير و التفكر
في ناس بتستسهل الموضوع وبيبقي نفسياتهم متهياه للكلام ده

• عجبني
التفاعلات: غاوى سكس
ماتسيب الناس تلعب في ميولها يا معلم
كل واحد حر فى ميولة حتى بيكون بينيك او يتناك من حيوانات
بس السوال ال اقصدة اية ال يوصلهم لكدة بس ؟؟؟

• حبيته
التفاعلات: العاشق
هتتعب نفسك وفي الاخر مش هتلاقي الا هيقولك كل واحد حر في ميوله لكن اجابه صح مش هتلاقي كلها مبررات من أجلهم للراحت ضمائرهم

• عجبني
ما احنا سيبنهم احنا بنسال بس
من الاخر كده كل ما نيجي نتعرف على حد كاراجل مش بلاقي بنات كل ما اكلم حد القى شاذ أو ديوث أو بنت تطلع زي ريم عاوزه سحاق
خلاص الواحد ذهق مش لاقي حاجة
صح كلامي ولا ايه
حط نفسك مكان البنات هتلاقي الموضوع اصعب بكتير انهم يتكلموا هنا او يعملوا علاقات من غير ما يخافوا او ميعرفوش يكملوا في كلامهم
وفيه بنات كتير على فكرة بس مستخبيين فالرجالة مغطية عليهم

• عجبني
بتفرق من شخص للتاني فيه بيكون اللي اتولد كده ودي طبيعته وفيه اللي بيتأثر بسبب المكان اللي هو قاعد فيه واللي بيكبر على فرجة السكس وبيجيله ادمان وعقله بيخليه كل شوية يدور على حاجة جديدة عشان يهيج عليها لان الباقي مبقاش نافع معاه

حط نفسك مكان البنات هتلاقي الموضوع اصعب بكتير انهم يتكلموا هنا او يعملوا علاقات من غير ما يخافوا او ميعرفوش يكملوا في كلامهم
مش شرط يامعلم
انا عن نفسي نفسي في واحده نكون اصدقاء في كل حاجه مش جنس بس
بس زي ماقلت قبل كده كل ما ادخل خاص مع حد يالاقي ولد ويقولي شاذ اودايوث أو بنت سحاق

• عجبني
التفاعلات: D A N I
بنسبة للصعوبة يعنى الواد هيفضحها والبنت لا ؟؟؟!!!!

الخوف والصعوبة مع البنات سواء مع الواد والولاد الخوف والصعوبة واحدة واسف دة مش مبرر ان انها تغير ميولها عشانو تختار حد ثقة تثق فية وتجربو مش ال يفضحها وفى ولاد بيكونو اهل ثقة فعلا لان هدفه انه يمتعها وهو يستمتع مش عشان يفضحها
ماهو البت ال هى مصحباها ممكن تفضحها كيد نساء غيظ وغل منها اى شى والدليل الفيديوهات الفضايح ال بتنتشر بنات مع بعضها

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: D A N I و العاشق
بنسبة للصعوبة يعنى الواد هيفضحها والبنت لا ؟؟؟!!!!

الخوف والصعوبة مع البنات سواء مع الواد والولاد الخوف والصعوبة واحدة واسف دة مش مبرر ان انها تغير ميولها عشانو تختار حد ثقة تثق فية وتجربو مش ال يفضحها وفى ولاد بيكونو اهل ثقة فعلا لان هدفه انه يمتعها وهو يستمتع مش عشان يفضحها
ماهو البت ال هى مصحباها ممكن تفضحها كيد نساء غيظ وغل منها اى شى والدليل الفيديوهات الفضايح ال بتنتشر بنات مع بعضها
فعلا عندك حق
هي هي بنت زي الولد في الخوف إلى عاوز يفضح مش هتفرق بنت او ولد بس في ناس بتبقى محترمه جدا في العلاقة وتبقى خايفه على نفسها وعلى البنت الي معاه

• حبيته
مش شرط يامعلم
انا عن نفسي نفسي في واحده نكون اصدقاء في كل حاجه مش جنس بس
بس زي ماقلت قبل كده كل ما ادخل خاص مع حد يالاقي ولد ويقولي شاذ اودايوث أو بنت سحاق
انا افتكر زمان كنت بتعرف على فى برنامج على تليفون كل ما اتكلم مع حد يكون عاوز سحاق المهم المحادثة كانت كتابة بس فكان كل واحدة عاوزة سحاق سحاق لحد مازهقت استغربت قوى من كمية البنات ال عاوزة سحاق وكمية البنات ال ع البرنامج دة اية كلكم بنات ليسبيان المهم قولت اشوف مياه واحدة واجاريها فى الموضوع اكتشف انها ولد وعامل نفسو بنت وعاوز يعمل سحاق على اساس ان البت ال هيتعرف عليها يشقطها وكدة ههههههههه وان هى هتلاقى بنت فتطمن معاه بردو وفى الاخر طلع واد من الخولات ال بيعملو نفسهم بنات عشان يشقطو فاكرينها شطارة

• بيضحكني
فعلا عندك حق
هي هي بنت زي الولد في الخوف إلى عاوز يفضح مش هتفرق بنت او ولد بس في ناس بتبقى محترمه جدا في العلاقة وتبقى خايفه على نفسها وعلى البنت الي معاه
صح فعلا ال بيحترم نفسة وبيحترم البت ال معاه لازم يجترم العلاقة ويخاف ع البت ال معاه مش حصل مشكلة يقوم يفضحها دة بيكون بنى ادم واطى ووسخ ال يعمل كدة فى بت لانها بتكون سلمتلو نفسها وحاسة معاه بالامان

انا افتكر زمان كنت بتعرف على فى برنامج على تليفون كل ما اتكلم مع حد يكون عاوز سحاق المهم المحادثة كانت كتابة بس فكان كل واحدة عاوزة سحاق سحاق لحد مازهقت استغربت قوى من كمية البنات ال عاوزة سحاق وكمية البنات ال ع البرنامج دة اية كلكم بنات ليسبيان المهم قولت اشوف مياه واحدة واجاريها فى الموضوع اكتشف انها ولد وعامل نفسو بنت وعاوز يعمل سحاق على اساس ان البت ال هيتعرف عليها يشقطها وكدة ههههههههه وان هى هتلاقى بنت فتطمن معاه بردو وفى الاخر طلع واد من الخولات ال بيعملو نفسهم بنات عشان يشقطو فاكرينها شطارة
هوه ده الي بقول عليه وبسببه مبقناش نلاقي بنات
تعرف انا اول ما اتكلم مع حد باسم بنت اول حاجة اطلبها فويس والي ميرداش بقفل معاه على طول

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ستر وغطا ع بعض

هوه ده الي بقول عليه وبسببه مبقناش نلاقي بنات
تعرف انا اول ما اتكلم مع حد باسم بنت اول حاجة اطلبها فويس والي ميرداش بقفل معاه على طول
نفس الحوار ال مبتحبش تبعت فويس او تتكلم صوت بقلبها اصلا فى بنات بتكون الاول خايفة انها تبعت صوت ف الاول بستحملها مرة اتنين بعد ما بديها الامان لقيتها مش راضية تبعت صوت او تتكلم ودة نادرا ان بيحصل بقلبها هو انا جاى نتكلم رسايل كتابة هو انا بكلم برنامج بوت

• بيضحكني
نفس الحوار ال مبتحبش تبعت فويس او تتكلم صوت بقلبها اصلا فى بنات بتكون الاول خايفة انها تبعت صوت ف الاول بستحملها مرة اتنين بعد ما بديها الامان لقيتها مش راضية تبعت صوت او تتكلم ودة نادرا ان بيحصل بقلبها هو انا جاى نتكلم رسايل كتابة هو انا بكلم برنامج بوت
انا بجيب من الاخر إلى متبعتش فوسي من قبل ما اعرف اسمها بروح منفضلها
وكذا مره القى يتبعتي فويس وخول عامل صوت بنت اروح محفل عليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%