NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Ali cuckold و الفحل ابو زب
  • عجبني
التفاعلات: Ali cuckold
اكيد التفاهم وقتها واننا نتكلم مع بعض ونعرف المشكله فين ونحلها

الحل الاول اني هحاول اكلمها من اكونت فيك واعرف سبب دخولها
ولو ادتني الفرصة هفهم دا تقصير مني ولا هيا ليها ميول ميعنة حابه تقرأ عنها ولا داخلة ليه بالظبط
الحل التاني هو المواجهة والصراحة وبردو كل حاجه تعتمد علي سبب دخولها المنتدي ايه
اتفق معاك جدا دايما التفاهم افضل كتير جدا من العنف

• عجبني
التفاعلات: Ali cuckold و علي عادل
عادي حقها

اتفق معاك جدا دايما التفاهم افضل كتير جدا من العنف
لو عايز تعرف الحقيقة التفاهم هو الحل وتبدا انت تحكم وتشوف الحل المناسب

• عجبني
التفاعلات: Ali cuckold و Ali ody
لو حببتي هنكها

مع احترامي لكل الناس اللي علقت فوق بس مفيش راجل عنده نخوه هيقبل ان مراته تدخل منتي كل اللي فيه صور زبار والكلمة اللي علي لسان كل الموجدين هنا تعالي انيكك تعالي افشخك تعالي اعمل فيكي معرفش اي ومفيش ست كويسة تقبل علي نفسها وعلي جوزها انها تكون موجودة هنا اما لو هنكلم عن موضوع التسامح زي ماكتير بيقول عادي ف التسامح هنا ممكن يكون في حالة انها كنت بتدخل المنتدي من قبل متعرفه وكانت معاه صريحة من البداية او انهم اتعرفو هنا وقرارو انهم ينسوا اللي فات غير كده معتقدش ان التسامح ممكن يكون حل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع احترامي لكل الناس اللي علقت فوق بس مفيش راجل عنده نخوه هيقبل ان مراته تدخل منتي كل اللي فيه صور زبار والكلمة اللي علي لسان كل الموجدين هنا تعالي انيكك تعالي افشخك تعالي اعمل فيكي معرفش اي ومفيش ست كويسة تقبل علي نفسها وعلي جوزها انها تكون موجودة هنا اما لو هنكلم عن موضوع التسامح زي ماكتير بيقول عادي ف التسامح هنا ممكن يكون في حالة انها كنت بتدخل المنتدي من قبل متعرفه وكانت معاه صريحة من البداية او انهم اتعرفو هنا وقرارو انهم ينسوا اللي فات غير كده معتقدش ان التسامح ممكن يكون حل
ولما احنا ناس مش رجاله حضرتك بتعمل ايه هنا

انا مقولتش انك مش راجل انا قولت لو راجل عنده نخوة وغيره علي اهل بيته اما انا هنا ليه فانا هنا لتتيع وقت وبرضو بقراء وبشوف الناس بتفكر ف اي وكل فين وفين لما هتلقيني رادد علي حد او مشارك ف موضوع مش هنا عشان اكون حيحان وخلاص

انا مقولتش انك مش راجل انا قولت لو راجل عنده نخوة وغيره علي اهل بيته اما انا هنا ليه فانا هنا لتتيع وقت وبرضو بقراء وبشوف الناس بتفكر ف اي وكل فين وفين لما هتلقيني رادد علي حد او مشارك ف موضوع مش هنا عشان اكون حيحان وخلاص
ماهو حضرتك لو بتدخل كل فين وفين والموضوع بنسبالك تضيع وقت يبقى متحكمش على حد هو عنده نخوه ولا لا وبعدين احنا كمجتمع الاغلبيه ومش هعمم بيدعى العفه والشرف وهما اصلا اوسخ ناس فاحنا هنا بنتكلم بوضوح وصراحه وبناخد حريتنا مينفعش حضرتك تجلنا من المجتمع الى انا ذكرته قبل كده وتعلق علينا وياريت تكون فهمت

مفيش واحدة تعمل كدة وتقول انا اهو وتتفضح

عادي مش يمكن بتشوف افكار جديده نعملها سوا غير التحرر

هواجها ونتكلم بصراحة واشوف احتياجتها يعني داخلة تضييع وقت ولا هي نفسها بجد وتعبانه ووقتها هيبقى واجب عليا اريحها😂
ياريت بقى بنت عمي تكون هنا واحب اقولها لو انتي موجودة فانا نفسي امصمص كسك 😂❤️

• عجبني
التفاعلات: Mostafa sasa
هنيكها اخيرا

• عجبني
التفاعلات: علي عادل
بالنسبة ليا انا عادي مش هحللو ليا و احرمو عليها

• عجبني
التفاعلات: علي عادل
بص انا من اول يوم عرفتها فيه وانا موصلها فكرا اني عمري مهزعل من غلط هيا عملته غصب عنها ومطمنها جدا من النحيه دي بدليل اني اي بلوه بتحصل مبتخافش مني وبتقولي وبعد بكل هدوء احلها معاها اكيد لو اكتشفت انها هنا مش هزعل منها نهائي وهسيبها براحتها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%