NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

على حسب الانثي الي معانا و الاكل
من 3 ل 5.مرات

هوة عارف اكيد من متابعتى للردود أنه هيتقال أن كلامى هبد برضوا بس مش مشكله.
يعنى انا ماليش عموما تجارب الا فالجواز فا مقدرش احكم على الموضوع بالنسبالى من اى حاجه تانيه أو مع حد تانى .
يعنى العادى والطبيعى أو الغالب لو ايام الشغل بيكون 3 مرات يوميا يوم إجازة ساعت 4 أو 5
مره واحده فحياتى كنت إجازة الاسبوع بس حصلت 7 مرات فخلال اليوم. وبقول مره واحده إلى حصلت
معرفش اكيد بتختلف من شخص للتانى وحسب الراحه النفسيه والجسمانيه للطرفين والشريك طبعا

لو يوم كامل اقصى عدد للراجل ٤ بالنهار وممكن الخامس بالليل بعد سهره
وبالنسبه ليا لو الى معايا اداؤه كويس وومتعنى ممكن من ٥ ل ٨
اكيد اكتر من كدا انا بتكلم عن نفسي عن الشباب يعني اصل ٤ دا عدد قليل يعني ممكن تقولي ٥ بالنهار و٢ بليل او ٣ دا لو لسه ف شهر العسل ونفسي اوي ف الموضوع انا مش بقولك اني جوني سينس بس برضوا ٤ قليل

اول الجواز فى شهر العسل 5 مرات و وقع منى ف نص السادس 😔 مابين كل مره و مره من ساعه لساعه و نص

• عجبني
التفاعلات: drsniper666 و زوج راقى فكريا
لو يوم كامل اقصى عدد للراجل ٤ بالنهار وممكن الخامس بالليل بعد سهره
وبالنسبه ليا لو الى معايا اداؤه كويس وومتعنى ممكن من ٥ ل ٨
لو راجل هينزل 4 مرات انتي هتنزلي قدامه من 5 ل8 دا بقا راجل خرع المفروض تنزلي ع الاقل ضعف ال 8

• حبيته
التفاعلات: ما لا نبوح به
  • بيضحكني
التفاعلات: drsniper666 و Dr.Ah
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
لو يوم كامل نيك تنزلهم كام مره .....هل في حد زاد عن ٣مرات.......؟
مش عارف بصراحه لاني قعدت في التالت كتيرجدا جدا جدا ومش رضيين ينزلوا زي الي عملت 1000 ضغط

• جامد
وبعد الخامس كان بينزل لبن بودرة صح

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
  • بيضحكني
  • ايه ده
التفاعلات: ما لا نبوح به، drsniper666 و مدام دعاء
  • بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER
ع فكره بعد ال٣ بيبقه الموضوع اصلا مش ممتع وهي هتقلب معاها بلتهابات وشغالنا طيييييين بس ممكن اخر يوم العدد يزيد ع حسب الأجواء ومع مين وبقالك اد ايه مش طخ وخلاص ع فكره 🤣🤣🤣

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو يوم كامل نيك تنزلهم كام مره .....هل في حد زاد عن ٣مرات.......؟
هو كان اعلي مرة معايا في حياتي كنت مع الحب ومن السلعة ١٠ بليل لحد ٣ الفجر عملت ٥ مرات ودي كانت اقصي مرة بس كنت بموت يعني الرابع والخميس كان بينزل نقط كنتي بتصفي ودي اكتر مرة عملت فيعا اسكور ومن ساعتها لحظ الان مجرتش تاني🤣🤣🤣 مضيعا بلو جوب

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%