NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه لو واحد.متجوز اثنين ممكن ينيكهم سوا

هل ممكن تجمع زوجتين في فراش واحد أثناء النيك

• غير ممكن ابدا

• ممكن

• لم افكر في الأمر

النتائج قابلة للعرض فقط بعد التصويت.

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

بصراحه ده سؤال اتسألي علي الخاص ورغم اني متزوج اثنين بس بصراحه السؤال كان صعب قوي وبقيت مش عارف اقول ايه ولو حصل ولقيت زوجاتي بيتساحقوا مع بعض هعمل ايه بصراحه مبقتش عارف ارد بس حبيت ارد الأن بعد تفكير طويل​

هقسم السؤال لجزئين​

اتجزء الاول وهو جمع زوجاتي في سرير واحد بصراحه كان نفسي فيه لحد ما تزوجت زوجتي الاخيرة ايقنت انهن لحمي وشرفي ولا يمكن اهين شرفي بجمع زوجاتي اثناء النيك​

الجزء الثاني وهو لو رايتهم يتساحقون ...الموضوع يبدو لاول وهلة مثير واكيد الرد المباشر هدخل افشخهم نيك لكن في ألحقيثة لو عملوه فهي اهانه كبيرة لاني بكده ابقي مش قادر اكفيهم ومككن وقتها اهريهم ضرب بشكركم وياريت الكل يقول رأيه ويشارك في التصويت​

• عجبني
التفاعلات: عاشق لاجسام النساء, Mostafa 010, Adam Afndena و 8 آخرين
بصراحه يا صقر موضوع عالمي وتستحق عليه لقب راجل بجد بس عندي سؤال مين الي سألك السؤال ده راجل ولا إمرأة

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
بصراحه يا صقر موضوع عالمي وتستحق عليه لقب راجل بجد بس عندي سؤال مين الي سألك السؤال ده راجل ولا إمرأة

عاوز تعرف ليه هو راجل ولا إمرأة؟​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf

بصراحه ده سؤال اتسألي علي الخاص ورغم اني متزوج اثنين بس بصراحه السؤال كان صعب قوي وبقيت مش عارف اقول ايه ولو حصل ولقيت زوجاتي بيتساحقوا مع بعض هعمل ايه بصراحه مبقتش عارف ارد بس حبيت ارد الأن بعد تفكير طويل​

هقسم السؤال لجزئين​

اتجزء الاول وهو جمع زوجاتي في سرير واحد بصراحه كان نفسي فيه لحد ما تزوجت زوجتي الاخيرة ايقنت انهن لحمي وشرفي ولا يمكن اهين شرفي بجمع زوجاتي اثناء النيك​

الجزء الثاني وهو لو رايتهم يتساحقون ...الموضوع يبدو لاول وهلة مثير واكيد الرد المباشر هدخل افشخهم نيك لكن في ألحقيثة لو عملوه فهي اهانه كبيرة لاني بكده ابقي مش قادر اكفيهم ومككن وقتها اهريهم ضرب بشكركم وياريت الكل يقول رأيه ويشارك في التصويت​

سؤال حلو وفي الصميم ويختلف الرد من شخص للتاني بس لو ده حصل هيبقي برضي جميع الأطراف مفهوش غصب يعني

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم، White_Wolf و الصقر_الجارح
سؤال حلو وفي الصميم ويختلف الرد من شخص للتاني بس لو ده حصل هيبقي برضي جميع الأطراف مفهوش غصب يعني

لازم.طبعا بالرضي ..انا ضد الغصب في اي شيء​

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم، White_Wolf و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح

هقسم السؤال لجزئين​

سوال حلو واجابتك علي جزئين صح و ده مفروض يحصل واهنيك علي كده ده تقكير واحد مش حطط غير شهوته اهم من اي شي

• عجبني

هقسم السؤال لجزئين​

سؤال صعب جدا و خصوصا ان فى العادى الراجل الشهوانى ( و للى المنتدى بيتميز باغلبيتهم) بيحب الجماعى بس لو فكرت فيه من ناحية انهم مراتاتك و شرفك و المشاعر الرومانسية اختلطت بالجنسية هيبقى الموضوع صعب ، و لو فكرت فيها من ناحية الفطرة ف الموضوع منبوذ عشان كدا انا بقول ان انت عندك فطرة سليمة و كمان دينيا دا محرم

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم، White_Wolf و الصقر_الجارح
  • عجبني
سوال حلو واجابتك علي جزئين صح و ده مفروض يحصل واهنيك علي كده ده تقكير واحد مش حطط غير شهوته اهم من اي شي
شكرا ليك وشرفني مرورك

• عجبني
سؤال صعب جدا و خصوصا ان فى العادى الراجل الشهوانى ( و للى المنتدى بيتميز باغلبيتهم) بيحب الجماعى بس لو فكرت فيه من ناحية انهم مراتاتك و شرفك و المشاعر الرومانسية اختلطت بالجنسية هيبقى الموضوع صعب ، و لو فكرت فيها من ناحية الفطرة ف الموضوع منبوذ عشان كدا انا بقول ان انت عندك فطرة سليمة و كمان دينيا دا محرم

شكرا ليك وشرفني مرورك​

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: White_Wolf و شاب وحدانى
أنا شايفه أنه مينفعش ابدا لان الست بتحب تخس ان جوزها ليها لوحدها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mohdoah, غريب عن العالم, Shadyz و 2 آخرين
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ام جلمبو، غريب عن العالم و White_Wolf
  • عجبني
  • عجبني
أنا شايف أنه عادى بس ده لو هتقدر ترضى الاثنين يعنى بعيدا عن فتحة الصدر اللى بنشوفها فى الصور الشخصية و القصص فكل واحد عنده قدرة و اخر , لو هيقدر على 3 مع بعض و ماله لكن لو مش هيقدر يقوم كل واحدة من تحته متكيفة على الاخر بجد مش مجاملة له يبقا بناقص لأن الفشل فى أنه يكيف واحدة من مراتته هتفتح باب للمشاكل و تقلل ثقته فيه و تقلل ثقته فى نفسه

• عجبني
أنا شايف أنه عادى بس ده لو هتقدر ترضى الاثنين يعنى بعيدا عن فتحة الصدر اللى بنشوفها فى الصور الشخصية و القصص فكل واحد عنده قدرة و اخر , لو هيقدر على 3 مع بعض و ماله لكن لو مش هيقدر يقوم كل واحدة من تحته متكيفة على الاخر بجد مش مجاملة له يبقا بناقص لأن الفشل فى أنه يكيف واحدة من مراتته هتفتح باب للمشاكل و تقلل ثقته فيه و تقلل ثقته فى نفسه
الموضوع مش قدره وثقه الموضوع ان الجنس علاقه خاصه مينفعش يكون فيها طرف ثالث سواء مشاهده او مشاركة

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و غريب عن العالم
لو اتجوزت مش هتجوز تاني
الا لو مراتي الاولي بايكشوال
و هيا اختارت التانية عشان تبقا زوجة ليا و ليها
غير كدة واحدة كفاية

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل