NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميدو ابن سحر الجامده

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ي جماعه ارجوكم انا ديوث ونفسي انيك امي واختي في نفس الوقت وهما جامدين نيك بس المشكله اني خايف اعمل كده يرفض و. ويحصل مشاكل وتعبت من جسم امي واختي ولبس امي واختي العريان دا ونفسي اشوف حد بينيك فيهم وانا كمان تنصحوني اعمل ايه لو عايز اوصل لامي ولاختي

• عجبني
التفاعلات: Mimon
تعالي خاص 😉

• عجبني
التفاعلات: ميدو ابن سحر الجامده
ابوك فين وهل انت اكبر من اختك ولا اختك اكبر

• عجبني
خليك عاقل كده وانسى الافكار دي

• عجبني
نفس مشكلتي بس انا مع اختي الصغيره 🥲

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994
ي جماعه ارجوكم انا ديوث ونفسي انيك امي واختي في نفس الوقت وهما جامدين نيك بس المشكله اني خايف اعمل كده يرفض و. ويحصل مشاكل وتعبت من جسم امي واختي ولبس امي واختي العريان دا ونفسي اشوف حد بينيك فيهم وانا كمان تنصحوني اعمل ايه لو عايز اوصل لامي ولاختي
تعالى خاص

• عجبني
التفاعلات: CoConutzuz و ميدو ابن سحر الجامده
الموضوع ده بقى كتير اوي مهو يا اما خيال في دماغ الناس بس بسبب الهيجان يا اما مرض وانتشر مهو مش معقول حد يهيج على امه واخته وكمان يبقى عاوز ينيكهم و حد ينيكهم قدامه مثلاً

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع ده بقى كتير اوي مهو يا اما خيال في دماغ الناس بس بسبب الهيجان يا اما مرض وانتشر مهو مش معقول حد يهيج على امه واخته وكمان يبقى عاوز ينيكهم و حد ينيكهم قدامه مثلاً
ايوا معقول انا نفسي امي يتعمل فيها كده

• عجبني
مجرد خيال ولا نفسك كده بجد وهل انت شايف انهم يستاهل يتعمل فيهم كده ؟
لا الموضوع خرج عن كونه خيال لكن مش فاهم قصدك ب كلمه يستاهل يتعمل فيهم كده

لا الموضوع خرج عن كونه خيال لكن مش فاهم قصدك ب كلمه يستاهل يتعمل فيهم كده
يعني انت نفسك يتناكو علشان بس مهيجينك ولا هما بيتشرمطوا في العادي في اي مكان
ولا هما محترمين بس انت الي عاوزهم يتناكوا

• عجبني
يعني انت نفسك يتناكو علشان بس مهيجينك ولا هما بيتشرمطوا في العادي في اي مكان
ولا هما محترمين بس انت الي عاوزهم يتناكوا
لا مهيجيني وبيتشرمطو في البيت بس لكن بره محترمين معادا اختي الصغيره لبوه في كل مكان

• عجبني
وعرفت منين انها لبوه في كل مكان
بتلبس بناطيل ولبس ضيق وبتخرج بشعرها عكس اختي التانيه بتقعد في البيت بشعرها بس بره بال**** وكمان بمشي ورااها سعات اشوف نظرات الناس ليها

بتلبس بناطيل ولبس ضيق وبتخرج بشعرها عكس اختي التانيه بتقعد في البيت بشعرها بس بره بال**** وكمان بمشي ورااها سعات اشوف نظرات الناس ليها
مهو مش علشان الناس بتبص ليها ولا علشان بشعرها تبقى لبوه ما الناس بتبص لاي بنت معديه

• عجبني
مهو مش علشان الناس بتبص ليها ولا علشان بشعرها تبقى لبوه ما الناس بتبص لاي بنت معديه
انها تلبس لبس ضيق وتخرج بشعرها وتكون بتكلم ولاد دا في حد ذاته شرمطه

ينقل الموضوع للقسم المناسب
رجاءا في المشاركات القادمه لا تنشيء محتوى للمحارم او الدياثه او الميول في قسم الفضفضه
تقبل تحياتي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: MZO و ميدو ابن سحر الجامده
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%