NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابعد عن الزنا
هايفقرك طول عمرك
اسمع النصيحه دي
يا الزنا يا الغنا

ابعد عن الزنا
هايفقرك طول عمرك
اسمع النصيحه دي
يا الزنا يا الغنا
تسلم ع النصيحه يغالي

لو مكاني وفي واحدهه عيزاك تنيكها بعد اما العلاقه بينكو كانت شات وفون وخايف تزني هتعمل اي؟؟
.
.
وخايف لو رفضت مثلا تبعد وتتغير...
كسمها يصحبى دينك اهم انا عارف اننا شات جمسى بس **** غفور رحيم و حيجلنا وقت و نتوب بس انك تعمل الكبيره عشان خايف واحده يتعمل معاها معصيه برضوا تبعد دا يبقى اسود و اصعب

كسمها يصحبى دينك اهم انا عارف اننا شات جمسى بس **** غفور رحيم و حيجلنا وقت و نتوب بس انك تعمل الكبيره عشان خايف واحده يتعمل معاها معصيه برضوا تبعد دا يبقى اسود و اصعب
حصل يبرو وحصل خير وفعلا هييجي يوم ونتوب

عن تجربة احب انصحك ان متعة انك تنام مع واحدة فى الحرام بتبقى ساعة لكن ضميرك بيفضل تاعبك طول العمر
والسكس فون ذنب اه....بس مش هيكون زى الزنا الفعلى
اتمنى ما تديش ضميرك منوم عشان تريح البلبل

عن تجربة احب انصحك ان متعة انك تنام مع واحدة فى الحرام بتبقى ساعة لكن ضميرك بيفضل تاعبك طول العمر
والسكس فون ذنب اه....بس مش هيكون زى الزنا الفعلى
اتمنى ما تديش ضميرك منوم عشان تريح البلبل
خلصا يصحبي مفيش حاجه هتحصل وشكرا للنصيحه

خايف تزنى؟:D
طبق الشات ع الواقع ومتع زبك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو تقدر تتجوزها دوس وكده يبقي رضيت كل الجوانب لو بقي

اياك و الزنا

الشيطان بيجيب رجلك واحدة واحدة اسمع مني لاني مريت بكل ده

اهم سلاح هيستخدمه ضدك هو أنه يقولك مانت ياعم نكتها في الفون وخلاص هي فرقت يعني مانت شوفت وقولت وعملت خلاص بقى متعمليش فيها شيخ

لا على فكرة الذنب ده غير ده خاااااااالص
اللي بيحصل عالفون ذنب اه لكن بمجرد ما تتوب منه هترتاح وممكن يجي وقت وتنساه
لكن الزنا من الكبائر وحتى لو توبت منه هتفضل تتعذب وهيجر رجلك لقرف ملوش اول من آخر ويخليك تستهل اي ذنب وشعورك هيقل انا تايب منه بقالي سنين ومع ذلك لسه بتعذب وضميري هيموتني ومش قادر انضف منه حتى وانا مش بعمله وبوظ علاقتي بناس كتير وفعلا بتحس انك مكروه وسط الناس حتى لو الناس بتحبك ومبتحبش نفسك والدليل اهو انا تايب وبصلي وبحاول القي واحدة محترمة تشاركني حياتي لكن مش عارف اكون نضيف ١٠٠٪ داخل منتدى جنسي ومبعرفش اكمل اي علاقة لاني بشك في اي واحدة تكون معايا بمجرد ما يحصل منها اي تصرف كنت بشوفه مع أي واحدة قبل كده ولو صاحبت واحدة وكلمتها في الجنس وسكتت ببعد عنها او بحطها في خانة الناس اللي متنفعش تشاركني بيتي

اسمع مني متوسخش نفسك صدقني بعد كده مهما عملت مش هتعرف تنضف بينك وبين نفسك غير بصعوبة كبيرة

• عجبني
التفاعلات: C A R V E L♡︎✯.
في ناس عايزين سكس الشات الفون بس اما وقت الجد بخاف يعمل حاجه

نصيحه اخويه لو انت لسه قلبك وضميرك بيأنبك ع الذنب معناه ان **** بيحبك وعايزك فبلاش تدوس

الشيطان بيجيب رجلك واحدة واحدة اسمع مني لاني مريت بكل ده

اهم سلاح هيستخدمه ضدك هو أنه يقولك مانت ياعم نكتها في الفون وخلاص هي فرقت يعني مانت شوفت وقولت وعملت خلاص بقى متعمليش فيها شيخ

لا على فكرة الذنب ده غير ده خاااااااالص
اللي بيحصل عالفون ذنب اه لكن بمجرد ما تتوب منه هترتاح وممكن يجي وقت وتنساه
لكن الزنا من الكبائر وحتى لو توبت منه هتفضل تتعذب وهيجر رجلك لقرف ملوش اول من آخر ويخليك تستهل اي ذنب وشعورك هيقل انا تايب منه بقالي سنين ومع ذلك لسه بتعذب وضميري هيموتني ومش قادر انضف منه حتى وانا مش بعمله وبوظ علاقتي بناس كتير وفعلا بتحس انك مكروه وسط الناس حتى لو الناس بتحبك ومبتحبش نفسك والدليل اهو انا تايب وبصلي وبحاول القي واحدة محترمة تشاركني حياتي لكن مش عارف اكون نضيف ١٠٠٪ داخل منتدى جنسي ومبعرفش اكمل اي علاقة لاني بشك في اي واحدة تكون معايا بمجرد ما يحصل منها اي تصرف كنت بشوفه مع أي واحدة قبل كده ولو صاحبت واحدة وكلمتها في الجنس وسكتت ببعد عنها او بحطها في خانة الناس اللي متنفعش تشاركني بيتي

اسمع مني متوسخش نفسك صدقني بعد كده مهما عملت مش هتعرف تنضف بينك وبين نفسك غير بصعوبة كبيرة
تسلم يغالي

نصيحه اخويه لو انت لسه قلبك وضميرك بيأنبك ع الذنب معناه ان **** بيحبك وعايزك فبلاش تدوس
مدوستش يقلب اخوك

قولنا عملت ايه

بلاش تكبر العلاقة عن كدا.. اخرك كدا وولو مش قادر متكملش الكلام معاها..

لو مكاني وفي واحدهه عيزاك تنيكها بعد اما العلاقه بينكو كانت شات وفون وخايف تزني هتعمل اي؟؟
.
.
وخايف لو رفضت مثلا تبعد وتتغير...
كلو زنا ياصاحبي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%