NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور لو كان..... لعبة مسلية وهاتعرفنا علي بعض ----- للبنوتي فقط

تعالو نلعب
هاسال سؤال خاص بالبنوتي وبس واللي يجاوب من حقه يسأل سؤال هو واللي يجاوبه يسأل سؤال وهكذا
المهم الأسئلة تبقي عن عالم وتجارب واحلام البنوتي وبس
واللي مش بنوتيي بقدر يسال برده لو جاوب سؤال المهم لما يسأل يبقي سؤاله خاص بالبنوتي والعالم بتاعنا
واللي حابب ينزل صور او فيديوهات مع السؤال او الجواب يبقي لطيف جدا
يلا بقي عايزين اسئلة فى الصميم
وانا هابدأ اول سؤال
لو ماكنتش بنوتي كنت هاتختار تبقي بنوتي؟ او لو تقدر دلوقتي تبقي مش بنوتي هاتختار كدة ولا هاتختار تفضل بنوتي؟

free video free foto

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: هشام الملك سالب, موجب و تبادل, Ali Ali994 و 3 آخرين
طب تخلي رقمي معاكي؟
اسكت بقي شوية علشان بوظت اللعبة
خلينا نكمل لعب
لما تيجي ابقي كلمنى في اي موضوع تاني من اللى اديتهملك

يلا يا بنات نكمل لعب
انا هاجاوب السؤال تاني اللى جاوبته نوني علشان اسأل انا سؤال ونكمل اللعبة

سؤال : لو لوحدك وحاسة بشهوة ومعكيش حد هتعملي ايه
ده السؤال بتاع حامدة دلوقتي
مين هاتجاوب وتسأل هي كمان سؤال؟
انا فى الحالة دي هادور علي اي حاجة املا بيها طيزي
واسكت طيزي اللى اكيد بتاكلني فى الوقت ده

السؤال
ايه اكتر موقف حسيتي في انك فعلا بنت قوي؟

• عجبني
التفاعلات: ايريكا لولو
طاب أنا حسأل سؤال:
لو انتي مصاحبة أو متجوزة راجل
وبتحبيه
لكن مش بتعرفوا تتقابلوا كتير
ممكن تخونيه مع حد طياري (من المنتدى مثلا)، لو متأكدة ان صاحبك مش حيعرف؟

• عجبني
السؤال
ايه اكتر موقف حسيتي في انك فعلا بنت قوي؟
بصراحة وقت السكس هو أكتر موقف بحس فيه بأنوثتي، والإحساس ده بيزيد لما أحس قد ايه صاحبي مبسوط ومستمتع وهو جوايا. ساعتها طاقة الأنوثة جوايا بتتفجر وبتحول إلى لبوة كاملة :)

• نار ياحبيبي نار
بصراحة وقت السكس هو أكتر موقف بحس فيه بأنوثتي، والإحساس ده بيزيد لما أحس قد ايه صاحبي مبسوط ومستمتع وهو جوايا. ساعتها طاقة الأنوثة جوايا بتتفجر وبتحول إلى لبوة كاملة :)
حلوة قوي الاجابة
اوعي تمشي قبل ما تسألي سؤال تاني
علشان اللعبة ما تقفش
وحشتينا قوي

طاب أنا حسأل سؤال:
وبتحبيه
اخدت بالي انك سالتي قبل ما تجاوبي
شعنونة انتى وملخبطانا يا قمر

طاب أنا حسأل سؤال:
وبتحبيه
الحقيقة وبما ان حلمي اكون شرموطة
اعتقد اكيد اه
مش هاوعد حد اصلا بالاخلاص
الا لو لقيت حد يقنعني انه هايرتبط بيا
هايتجوزني
هانبقي لبعض دايما
ويبقي في حب
بس لا لا لا ده كلام مستحيل الاقيه ولا هايحصل
شرموطة احلي:p

سؤالي بقي
ايه مواصفات شريك حياتنك المثالية
او شريك فى الجنس لو مش حابة الارتباط

سؤالي بقي
ايه مواصفات شريك حياتنك المثالية
او شريك فى الجنس لو مش حابة الارتباط
في مواصفات كتير:
  • يقبل ان العلاقة بيننا جنس بس عشان ظروفي ووضعي الاجتماعي ما يسمحوش بارتباط كامل
  • يبقى موجود وقت ما أبقى عايزاه
  • يقبل ان ممكن أوقات يكون عايزني وماكونش متاحة
  • ما يعملش دراما كبيرة لو عرف ان بخونه (وفي المقابل أنا برضو حقبل انه يخوني عادي)
  • لما يفركش معايا يفركش بصورة راقية. يكلمني ويعرفني (مش زي صاحبي الندل اللي بطل يرد على رسايلي وخلاني متشعلقة :( )
  • وطبعا في السكس مش محتاجة أتكلم عن الرومانسية وانه يحسسني برجولته ويحسسني بأنوثتي
  • وفي السكس برضو تكون قدرته الجنسية معقولة. مش لازم يكون فحل وعنتيل. بس على الأقل ما يبقاش من اللي هما مرة بتاعه يقوم و10 لا

• انا سخنت كده ليه
  • جامد
التفاعلات: Mff و ايريكا لولو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في مواصفات كتير:
  • يقبل ان العلاقة بيننا جنس بس عشان ظروفي ووضعي الاجتماعي ما يسمحوش بارتباط كامل
  • ما يعملش دراما كبيرة لو عرف ان بخونه (وفي المقابل أنا برضو حقبل انه يخوني عادي)
  • لما يفركش معايا يفركش بصورة راقية. يكلمني ويعرفني (مش زي صاحبي الندل اللي بطل يرد على رسايلي وخلاني متشعلقة :( )
  • وطبعا في السكس مش محتاجة أتكلم عن الرومانسية وانه يحسسني برجولته ويحسسني بأنوثتي
  • وفي السكس برضو تكون قدرته الجنسية معقولة. مش لازم يكون فحل وعنتيل. بس على الأقل ما يبقاش من اللي هما مرة بتاعه يقوم و10 لا
احييكي يا بت
واضم صوتي لصوت طيزك في كل حرف قولتيه

في مواصفات كتير:
السؤال بقي

حسأل سؤال:
لو حبيبك قالك احنا ممكن نهاجر سوا على أوروبا أو أمريكا وهناك ممكن تاخدي هرمونات وتتحولي لشيميل أنثى كاملة بعضو ذكري. أو حتى تشيلي عضوك الذكري وتبقى أنثى 100% هل حتوافقي؟ ولو ما وافقتيش ده حيبقى بسبب انك مش عايزة تتخلي عن انك تبقى راجل (حاجة من جواكي) ولا عشان صورتك قدام أهلك وأصحابك اللي حتسيبيهم في مصر؟ ولا عشان حتتكسفي ترجعي مصر وانتي كده؟

• يالهوي هي وصلت لكده
حسأل سؤال:
لو حبيبك قالك احنا ممكن نهاجر سوا على أوروبا أو أمريكا وهناك ممكن تاخدي هرمونات وتتحولي لشيميل أنثى كاملة بعضو ذكري. أو حتى تشيلي عضوك الذكري وتبقى أنثى 100% هل حتوافقي؟ ولو ما وافقتيش ده حيبقى بسبب انك مش عايزة تتخلي عن انك تبقى راجل (حاجة من جواكي) ولا عشان صورتك قدام أهلك وأصحابك اللي حتسيبيهم في مصر؟ ولا عشان حتتكسفي ترجعي مصر وانتي كده؟
انا هاموت وارد علي السؤال :p
بس هاستني شوية :cautious:
ادي فرصة لبنوتة تانية تلعب معانا
لو ماحدش لعب كمان شوية
يبقى رزقي وهارد انا :ROFLMAO:

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%