NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو حد فيكو عندو استعداد يقول بيعملها كام مره فاليوم وبيعملها بأي طريقه يعني بتسمع سكس مثلاً او تخيلات الحاجات دي.. 10 او 7.5

انا عن نفسي بعملها مره كل يومين او 3 تيام الفتره دي وبتفرج على سكس.. كان من فتره كدا مش كبيره مش انا اللي بعملها 🤭😅 صاحباتي هم اللي كانو بيعملوهالي💘🖖🏻
وحياة خالتك طيب اديني جيت وريني بقا هتعملي كده تاني ازاي 😂

• ايه ده
التفاعلات: Z҉ O҉ M҉ O҉ R҉ O҉ D҉ A҉
لو حد فيكو عندو استعداد يقول بيعملها كام مره فاليوم وبيعملها بأي طريقه يعني بتسمع سكس مثلاً او تخيلات الحاجات دي.. 10 او 7.5

انا عن نفسي بعملها مره كل يومين او 3 تيام الفتره دي وبتفرج على سكس.. كان من فتره كدا مش كبيره مش انا اللي بعملها 🤭😅 صاحباتي هم اللي كانو بيعملوهالي💘🖖🏻
من سن 15الي 20كنت بعملها تقريبا 5مرات باليوم بعد الجواز ممكن بقي مرة نيك ومرة تلعب لغاية ما اجبهم

• حبيته
من سن 15الي 20كنت بعملها تقريبا 5مرات باليوم بعد الجواز ممكن بقي مرة نيك ومرة تلعب لغاية ما اجبهم
كويس خالص 🌹

• ايه ده
التفاعلات: asdzaza
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: asdzaza
السكس بعمله حسب الظروف
حسب الظروف متسمح اوقات كل اسبوع مرة واوقات كل شهر مره واوقات بيبقي يومين اوتلات ايام اجازه سكس وبس
اما ضرب العشره بمعدل مره كل يومين في المتوسط وغالبا بتبقي على افلام السكس

• يالهوي هي وصلت لكده
السكس بعمله حسب الظروف
حسب الظروف متسمح اوقات كل اسبوع مرة واوقات كل شهر مره واوقات بيبقي يومين اوتلات ايام اجازه سكس وبس
اما ضرب العشره بمعدل مره كل يومين في المتوسط وغالبا بتبقي على افلام السكس
احم تمام 🤭🌹

• حبيته
التفاعلات: Boxing player
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: مزازيك
  • بيضحكني

ع حسب المود لو مع واحده لكن عشرة لا

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%