NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو حد فيكو عندو استعداد يقول بيعملها كام مره فاليوم وبيعملها بأي طريقه يعني بتسمع سكس مثلاً او تخيلات الحاجات دي.. 10 او 7.5

انا عن نفسي بعملها مره كل يومين او 3 تيام الفتره دي وبتفرج على سكس.. كان من فتره كدا مش كبيره مش انا اللي بعملها 🤭😅 صاحباتي هم اللي كانو بيعملوهالي💘🖖🏻
علاقة يوم اه ويوم لا

• حبيته
التفاعلات: دلوعة نسوانجي
😅😂 بتعملها كام مره بقى وازاي
مش كتير بس اعتقد ان اغلبه بيبقا سكس شات او لو فيه فيديوا حلو فعلا و يستاهل مثلا مرتين او امرة كل اسبوع

• أتفق
مش كتير بس اعتقد ان اغلبه بيبقا سكس شات او لو فيه فيديوا حلو فعلا و يستاهل مثلا مرتين او امرة كل اسبوع
كويس🌹

• أتفق
التفاعلات: EL_BEBO
لو حد فيكو عندو استعداد يقول بيعملها كام مره فاليوم وبيعملها بأي طريقه يعني بتسمع سكس مثلاً او تخيلات الحاجات دي.. 10 او 7.5

انا عن نفسي بعملها مره كل يومين او 3 تيام الفتره دي وبتفرج على سكس.. كان من فتره كدا مش كبيره مش انا اللي بعملها 🤭😅 صاحباتي هم اللي كانو بيعملوهالي💘🖖🏻
الجريئة

• أتفق
مبردش على حد انا واخده تعليمات منها مردش على حد
وبعدين بوصي علي الشات وانتي هتعرفي أننا مش حد

• عجبني
التفاعلات: Señora Abeer

انا طبيعي كل يوم

من مره لتلات عشرات 😂 و في الاغلب على سكس

• بيضحكني
بتفرج علي سكس عادي زي زي اي راجل
لامن وقت ما يتطلب بس ملهاش مواعيد

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Alex 45
  • بيضحكني
التفاعلات: فاشخ حريمك ياديوث
مابعملهاش كل يوم لكن في اوقات جت عليا كنت بعملها ٣ او ٥ ايام ورا بعض لكن غير كدا هي مره او مرتين بالكتير في الاسبوع عشان احافظ علي نفسي لان ادمانها مؤذي بس الفتره دي زادت عندي الشهوه جدا والرغبه عندي زادت بدرجه غبيه لدرجه اني بكون جايبهم من ساعتين اربع ساعات والاقي نفسي هايج تاني مش بلعب في حاجه ولا بفتح حاجه بس الاقي نفسي هايج تاني وعندي رغبه قويه اني انيك وانط عليها ا ل ل ه م بارك عشان الحاجات دي بتتحسد بس بمعني حاليا انا بهيج لوحدي من غير ما يكون في اي محفز او اشوف اي حاجه وخلافه لاني بحسن من صحتي العامه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخر مره عملت فيها 7.5 كنت مكتئبه ومنعزله فى اوضتى ومش عيزه اكلم حد
يومها عملت كتير تقريبا بمعدل مره كل ساعه

• جامد
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • حبيته
التفاعلات: Shylad91, abdoooo10, دلوعة نسوانجي و شخص آخر
اخر مره عملت فيها 7.5 كنت مكتئبه ومنعزله فى اوضتى ومش عيزه اكلم حد
يومها عملت كتير تقريبا بمعدل مره كل ساعه
الحالة النفسية بتفشخ التفكير اسألينى انا 😅😅

• عجبني
التفاعلات: abdoooo10