NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هنزل الحس كسها من غير كلام وامص البضان

الحس كويس يخول زبري نشف جوه

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Mahanon و المطيز ابو قرون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: ممكن انيكك؟!
لو دخلت البيت لقيتني شايل مراتك/امك/اختك/خالتك/عمتك علي زبري كده هتعمل اي
هنزل الحس لبن فحلي و سيدي و دكري من على كسمي طبعا بعدين اتفه على ايدي و احطه في طيزي عشان ينيكني بعدها🥺🥺🥺🥺🥺

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: المطيز ابو قرون
هنزل الحس لبن فحلي و سيدي و دكري من على كسمي طبعا بعدين اتفه على ايدي و احطه في طيزي عشان ينيكني بعدها🥺🥺🥺🥺🥺
تعالى يا خول خاص هنيكك انت ومراتك

طيازها احمرت من كتر الميك اللبوه مبسوطه وهيا معموله سندوتش
بجد انت اكتر حد جاد انا قابلته فحياتي كنت خايف اني اخد الخطوه افاتح مراتي في حوار زي ده شجعتني ووقفت معايا وفضلت جاد معايا لاخر لحظه واول مقولتلك مراتي وافقت سافرتلي مخصوص وكيفتني وكيفت مراتي وهيا لغايه دلوقتي بتتحايل عليا اني اجيبك تاني بعتلك وهستناك وعارف انك مش هتقصر وهتيجي بعتلك تلجرام

• عجبني
التفاعلات: Aus99
بجد انت اكتر حد جاد انا قابلته فحياتي كنت خايف اني اخد الخطوه افاتح مراتي في حوار زي ده شجعتني ووقفت معايا وفضلت جاد معايا لاخر لحظه واول مقولتلك مراتي وافقت سافرتلي مخصوص وكيفتني وكيفت مراتي وهيا لغايه دلوقتي بتتحايل عليا اني اجيبك تاني بعتلك وهستناك وعارف انك مش هتقصر وهتيجي بعتلك تلجرام
يحب انا معملتش حاجه وانا انبسط معاك انت ومراتك واكيد دي مش اخر مقابله وقريب هكون عندكو ونكررها انا رديت عليك تلجرام

لو دخلت البيت لقيتني شايل مراتك/امك/اختك/خالتك/عمتك علي زبري كده هتعمل اي
عادى مبقيتش بتفاجأ تقريبا جربت كل الميول
نكت بنات عمى التلاته و اخوهم اللى من سنى لانى شوفتهم بيتناكو من اخو جوز بنت عمى الكبيره و من ابن عم ابويا عيل زنجى اصغر منى بخمس سنين
و نيكت بنت خالتى هى اللى كانت عاوزانى
و مرات خالى لانى شفتها بتتناك من اخوها
و واحده جارتنا جوزها مسافر هى و بنتها المتجوزه
و نيكت ام واحد صاحبى كانت مدرسه علينا
و انا اتناكت من واحد صاحبى تانى و نيكت امه بعدها

عادى مبقيتش بتفاجأ تقريبا جربت كل الميول
نكت بنات عمى التلاته و اخوهم اللى من سنى لانى شوفتهم بيتناكو من اخو جوز بنت عمى الكبيره و من ابن عم ابويا عيل زنجى اصغر منى بخمس سنين
و نيكت بنت خالتى هى اللى كانت عاوزانى
و مرات خالى لانى شفتها بتتناك من اخوها
و واحده جارتنا جوزها مسافر هى و بنتها المتجوزه
و نيكت ام واحد صاحبى كانت مدرسه علينا
و انا اتناكت من واحد صاحبى تانى و نيكت امه بعدها
حلو التنوع تعال احكيلي بتفصيل اكتر فالخاص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%