NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو امك كلمتك وخلاتك تعرف انها قحبة بس حابة حد يديث لحمها ويزبط مواعيد ليها ويتفرج عليها وهي بتدرس طلابها درووس سكس
١ هتسكت وتردش عشان مكسوف
٢ هتوافق انك تديثها
٣ هتشتمها وتخبر ابووك
2 بس هقوم واغتصبها انا ههه

• حبيته
التفاعلات: فحل كس اختوو القحبة
2 بس هقوم واغتصبها انا ههه
هتسيبك تتمتع بلحمها عشان بكرة هتجيب حببها وصاحبو ينيكونها عسرير ابوك ممم

ممكن اوافق بس اشوفها واعرف ليش خانت ابي
ممكن عشان خول وميعرفش يمتع مفاتن امكوانت هتكون جنبها طبعا ممم

اه اه هي راحت للتواليت المدرسين وجاء وراها المدير والمدرس بتاع الفيزياء وهددوها بالفص وناكوها وغتصبوها وقطعو ملابسها ومن يومها وهيبتتناك من طلابها ومن اي حد يبص علحمها بشهوة ممم

• حبيته
التفاعلات: امي
اه اه هي راحت للتواليت المدرسين وجاء وراها المدير والمدرس بتاع الفيزياء وهددوها بالفص وناكوها وغتصبوها وقطعو ملابسها ومن يومها وهيبتتناك من طلابها ومن اي حد يبص علحمها بشهوة ممم
امم اكيد صوروها

امم اكيد صوروها
ده شيء مؤكد كل ميعوزوها بيقولو لها الشرموطة واسمها وبتيجي جري ومرعوبة وبتقلهم هتفضحوني ارجوكي وبيصفعوها والغبية بتسقط بنفس الفخ وبتغتصب ثاني وبيصوروها ثاني ممم

ده شيء مؤكد كل ميعوزوها بيقولو لها الشرموطة واسمها وبتيجي جري ومرعوبة وبتقلهم هتفضحوني ارجوكي وبيصفعوها والغبية بتسقط بنفس الفخ وبتغتصب ثاني وبيصوروها ثاني ممم
حلو امم

بص انا كدا كدا هنيك ف اختار امك ولا خالتك ولا عمتك ولا الاتنين مع بعض🔥🍆

هي امك عارفه ؟؟

طيب نعملك خيارات
١.صاحبك زانق امك في غرفتها وبيهددها بصورها عريانة وزبه راشق بطيزها وعينها مكسورة
٢.اولاد عمك رابطين امك من رقبتها بالحمام وهية لابسة ملابس العيد وبينزلو لبنهم على وشها

لو خيروك اني انيك مراتك ولا امك هتختار مين وليه

طيب نعملك خيارات
١.صاحبك زانق امك في غرفتها وبيهددها بصورها عريانة وزبه راشق بطيزها وعينها مكسورة
٢.اولاد عمك رابطين امك من رقبتها بالحمام وهية لابسة ملابس العيد وبينزلو لبنهم على وشها
2

تحب انيك امك ف طيزها و انت تلحس بضاني ولا تتفرج بس

تختار امك تتناك قدامك وبوجودك ولا تقعد بره وتسمع صوت اهاتها وتتخيل شكلها وهيا بتمتع الرجاله بلحمها النجس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%