NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لعبة لو خيروك اسئلة جريئة

بصو بقا بم اني بعلق كتير ف الالعاب وعاوز العب وفيه كتير مش بيرد عليا ف انا عملت اللعبه دي لنفسي عشان اللي يدخل يبقي داخلي واقدر ارد على كلو 😂 انا مش عايز اخير حد بصراحه انا عاوزكم تخيروني بس حاجات حساسة ومحرجة وجريئة وكدا ولو حد عايزني اخير يبقي يقول بس بعد م اكتسب خبرة منكم 😂 معلش طولت عليكم يلا بينا نلعب. Let's go
يلا

خلاص مكنتش تلعب اصلا اللعبه
حقك على راسى يا ستى بس المفروض الاسالة تكون عنى انا مش تدخلى فيها امى

حقك على راسى يا ستى بس المفروض الاسالة تكون عنى انا مش تدخلى فيها امى
متعلقش تاني على لعبة لو خيروك لاي حد عشان كل الخيارات كده

بصو بقا بم اني بعلق كتير ف الالعاب وعاوز العب وفيه كتير مش بيرد عليا ف انا عملت اللعبه دي لنفسي عشان اللي يدخل يبقي داخلي واقدر ارد على كلو 😂 انا مش عايز اخير حد بصراحه انا عاوزكم تخيروني بس حاجات حساسة ومحرجة وجريئة وكدا ولو حد عايزني اخير يبقي يقول بس بعد م اكتسب خبرة منكم 😂 معلش طولت عليكم يلا بينا نلعب. Let's go
يلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اساليني يلا

صاحب اللعبه جنى على نفسه لعبه غبيه دخله في الدياثه وبقول انا مش ديوث استحمل الاسئله الجريئه حتى لو الاسئله عن اهلك

صاحب اللعبه جنى على نفسه لعبه غبيه دخله في الدياثه وبقول انا مش ديوث استحمل الاسئله الجريئه حتى لو الاسئله عن اهلك
نعم عاوز اي؟ برضو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%