NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لعبة لو جاهز تتسأل تعالى

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
فى البوست دا 😹
و**** ما فاكر يسطا لو حابه تسالي تاني اوك لو زهقتي مني خلاص يعم انا هسبلكم المنتدى كله

• عجبني
التفاعلات: Maged Megoo
أنك تحب حاجه زى كدا
بصي أنا bisexuals بنيك وبتناك من البنات عادي ومعنديش مشكله اني اتعامل مع ولاد بردو بس بفضل يكونوا كبل مش ولد لوحده يعني .... ميولي بردو اني ابقي خاضع مطيع للبنات وبستمتع بالبنات اللي بتفشخني كده

بصي أنا bisexuals بنيك وبتناك من البنات عادي ومعنديش مشكله اني اتعامل مع ولاد بردو بس بفضل يكونوا كبل مش ولد لوحده يعني .... ميولي بردو اني ابقي خاضع مطيع للبنات وبستمتع بالبنات اللي بتفشخني كده
ماهو اللى يخليك كدا أكيد فى سبب

• عجبني
ماهو اللى يخليك كدا أكيد فى سبب
اهااا لا مش عارف بصراحه بس أنا بحب كده من وقت ما كنت ف اعدادي مثلا وانا بميل لكده ... ايه السبب وراء كده مش عارف

اهااا لا مش عارف بصراحه بس أنا بحب كده من وقت ما كنت ف اعدادي مثلا وانا بميل لكده ... ايه السبب وراء كده مش عارف
اتعرضت حاجة تخليك كدا

• عجبني
اتعرضت حاجة تخليك كدا
ممكن يكون حصل بس مش فاكر بصراحه بس أنا اللي فاكره اني من وقت ما عرفت يعني ايه سكس وانا بتفرج ع انواع كتير بس اكتر حاجه كنت اتفرجعليها وحاليا مش بتفرج ع غيرها هي خضوع والساديه للبنات والمسترس

ممكن يكون حصل بس مش فاكر بصراحه بس أنا اللي فاكره اني من وقت ما عرفت يعني ايه سكس وانا بتفرج ع انواع كتير بس اكتر حاجه كنت اتفرجعليها وحاليا مش بتفرج ع غيرها هي خضوع والساديه للبنات والمسترس
سليف يعنى

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Momo12301
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%