NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه لو انا معاك دلوقتي هتعملو اي

MANAR Ali

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو انا معاك هتعمل اي

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: 3anteel_Alex, zeb8inch, فاجر سادي و 12 آخرين
هنيك كسك و اعشره و افتح طيزك افشخها يالبوه

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
هنيك كسك و اعشره و افتح طيزك افشخها يالبوه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو انا معاك هتعمل اي
لو ليكي في الليز هتتمتعي معايا اكثر
هتشوفي متعة ولذة الجنس الحقيقية
بفهم وحب وحنية

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: الوحش البورسعيدي، Dark shadows و خالد العنيف
هلحس بس 😂💔💔💔

هطرطر ع وشك غالبا

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
لو انا معاك هتعمل اي
الصراحة حاليا حتفرج على فيلم ولا مسلسل عايزة تتفرجي تمام مش عايزة خليكي مكانك:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

لو انا معاك هتعمل اي
هروق عليكى الاول كيف لو ليكى فيه لو ملكيش عادى هخليكى تخشى تظبطى نفسك عقبال ما اظبط القعده وتقومى ترقصى ونهيبر ونخش بقى على المدعكه حبه تقفيش وتفريش اسيحك كويس واخليكى تمصى لحد ما تطلبى ونبدأ المعركه ونهدا من النيك ونخش تفريش وتقفيش ولحس 69 ونبدأ اوضاع ونبدل لحد ما نجيب اخرنا واخليكى تنزلى 7.٣٠ وانزل على صدرك لحد متنملى ومش قادره ولا تفتحى رجلك ولا قادره تقفى عليها ونخش نعمل واحد واحنا بنستحمى ونستحمى ونقعد نغير مود اكله كويسه تعوض وانيمك فى حضنى واقعد العب فى الحلمه مع بوس وضرب على الطيز حبينا نعمل واحد فى الصاله بس المر دا مغتلف من التوته مش هقرب من كسك وتستحمى حبيتى تنامى عندى هنام بفكره مجنونه ملط باردو وهلزق زبى فى طيزك وايدى على بزازك او نخش فى وضع اكتر بوس وطبعا مش هتبقى قادره فهخليكى تمصى لحد ما اجيب وبعد كدا ننمام نومه عميقه حبيتى تمشى اوصلك وبكدا اقضينا ليله كويسه ❤

لو انا معاك هتعمل اي
هاتكوني عم تتجهزي لنخرج نتعشا ونرجع نتفرج في فيلم وبعدها هترفعي رجليك وننام😂❤️

لو انا معاك هتعمل اي
سيبك انتى من كل ده انتى نفسك فى ايه اهم حاجه المتعه اللى بين الطرفين هو اى اللى بيحبو ويستمتع مع بعض ويكونو متفهمين علشان يقدرو يبسطو بعض مش هقولك انا هعمل وهعمل ممكن الحاجه دى مش بتحبيها انتى وكش هتكونى مبسوطه بيها اهم حاجه التفاهم والمتعه

هنزلك ع ركبك تمصي ولو مصك عجبني هنيكك معجبنيش قلمين ع وشك وتمشي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%